Albums van 2023

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.670
AHAB - The Coral Tombs

Simpelweg één van de beste doom metal bands van het moment. Met dit nieuwe album als groots wapenfeit.

Someone - Owls

Nog stukken intenser dan hun voorgangers. Psychpop waar ik zeer goed op ga.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Hier staat het nieuwe album van Young Fathers ook op repeat. Was nooit zo enthousiast als vele anderen over Cocoa Sugar, maar deze is helemaal raak!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Hier staat het nieuwe album van Young Fathers ook op repeat. Was nooit zo enthousiast als vele anderen over Cocoa Sugar, maar deze is helemaal raak!
Was er ook gematigd blij mee! Ik had wel moeite om erin te komen, maar nu is het best goed te doen.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Six Pack, nieuw nummer van Shame is echt een heerlijke banger. Deze speelden ze ook al op bijvoorbeeld Lowlands.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Behoorlijk stapeltje deze vrijdag weer. Sowieso Paramore (al een beetje beluisterd, klinkt goed!). Maar nog meer:
Yo La Tengo, The Jordan, Amber Arcades, Thomas Azier, Delain, In Flames, Pierce the Veil, Kelela en The Academic. Ook nog een EP'tje van Brian Eno samen met Jon Hopkins (voortzetting van een eerder project, maar daar weet @Black Lies vast meer van gok ik?)
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
De nieuwe van Yo La Tengo is erg sterk. Als ze hadden verteld dat het een verloren album van hen uit de 90s was, had ik het geloofd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.670
Nieuwe In Flames maakt ook een sterke indruk. Eindelijk een terugkeer naar hun pure harde sound en vrijwel geen afgrijselijke metalcore meer.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.670
En de nieuwe The Brian Jonestown Massacre is vandaag verschenen. Krijgt goede reviews.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.670
Voor de prog liefhebbers: de nieuwe Klone komt ook uit vandaag. Meanwhile is de titel.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Erg fijn zelfs. De verplaatsing van het enige optreden van Utrecht naar Hoogeveen is dat echter niet. In België een soortgelijke grap.
Beide dubbel geboekt, kunnen ze zelf weinig aan doen, denk ik. ACU en De Klinker wel, maar ja. Vind 't zelf ook wel jammer, maar goed, die komen toch wel vaker.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Ik gooi Black Country, New Road er alvast in voor AOTY. Brengen de twintigste een nieuwe single uit, de eerste echte single dus die ook gespeeld gaat worden!
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Morgen de nieuwe dEUS - How to replace it. Heel veel zin in. Eerste single vond ik goed, maar niet wauw. Live wel leuk denk ik. 1989 wel echt sterk. En de titelsong is echt vintage dEUS. Recensies lijken ook lovend.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Gebruikers die dit onderwerp bekijken