Albums van 2022

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Momma - Household Name

Beetje Indie, schepje grunge, vleugje shoegaze. Niet perse ontzettend vernieuwend, maar in de lijn van Wolf Alice een meer dan leuk album. Dit zou mijn eindejaarslijstje wel eens prima kunnen halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: reaper en mattman

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Wat vinden we van het nieuwe album van Tamino?
Ik vind hem persoonlijk weer erg sterk! Heerlijke wegdroom muziek. Mijn favoriete nummers zijn tot nu toe: You don't own me en The first disciple.
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw en weezers

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Sahar van Tamino is een pracht plaat geworden. In nummers als the flame hoor je duidelijk de Radiohead invloeden. Niet moeilijk, aangezien hij grote fan is en Colin Greenwood meespeelt op bas. Het klinkt gewoon allemaal mysterieus en meeslepend. Heel sterk!
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion en Davidd

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Over een paar minuten is het tijd voor:
Slipknot - The End, So Far
Björk - Fossora
Dropkick Murphys - This Machine Still Kills Fascists
Drowning Pool - Strike a Nerve
Kid Cudi - Entergalactic
OFF! - Free Lsd
Pixies - Doggerel
Raven - Leave 'Em Bleeding
Richard Marx - Songwriter
Sammy Hagar - Crazy Times
Snarky Puppy - Empire Central
The Snuts - Burn the Empire
Sonata Arctica - Acoustic Adventures: Volume Two
Yeah Yeah Yeahs - Cool It Down

En dit is dan alleen nog maar van Wikipedia, nog geen eens mijn eigen Release Radar gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd en mattman

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe Richard Marx.

Nieuwe Yeah Yeah Yeah's klinkt uitstekend. Hopelijk ergens volgende zomer te zien op een festival.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Dus, wat vinden we van nieuwe Björk?

Ik vind het een bloedmooi album. Muzikaal gezien gestoord ook, op elke mogelijke manier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Dus, wat vinden we van nieuwe Björk?

Ik vind het een bloedmooi album. Muzikaal gezien gestoord ook, op elke mogelijke manier.
Hmm ik ben wel fan van Bjork op zich. Had hem net echter op de achtergrond tijdens werk opstaan, dat stond me toch wel tegen op een gegeven moment. Maar eerlijk is eerlijk: denk dat als je aandachtig en met goede volume kunt luisteren, dan is het ongetwijfeld zeer interessant.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Hmm ik ben wel fan van Bjork op zich. Had hem net echter op de achtergrond tijdens werk opstaan, dat stond me toch wel tegen op een gegeven moment. Maar eerlijk is eerlijk: denk dat als je aandachtig en met goede volume kunt luisteren, dan is het ongetwijfeld zeer interessant.
Nee deze moet je echt niet als achtergrondmuziek beluisteren. En ook niet al shuffelend.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Vond het op het eerste gehoor vrij snel irritant worden. Ging mij ook snel tegenstaan. Misschien ook op een ander moment nog eens proberen.
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Nieuw album van Joost is ook uit, genaamd Fryslân. As usual wat je van Joost kan verwachten, luisterde wel lekker weg in de auto en Florida 2009 blijft gewoon een mooi nummer.
 
  • Leuk
Waarderingen: anderhalvemunt

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Zoveel nieuwe albums van mooie namen en wat doet meneer: eerst Joost luisteren ;)
Ja was precies de lengte van mn autoritje naar werk dus dat komt mooi uit ;) . Slipknot is eigenlijk kwartier te lang dus morgen sowieso hele dag muziek op thuis 😂
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Vond het op het eerste gehoor vrij snel irritant worden. Ging mij ook snel tegenstaan. Misschien ook op een ander moment nog eens proberen.
Ja snap wel dat het geen muziek is voor elk moment. Werkte heel goed tijdens een ochtendwandeling in het Gentse Citadelpark wanneer de dauw nog op het gras lag. Volume op hoog en ondergaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken