Actualiteit

RedHotter

Campingartiest
19 nov 2014
66
0
Met dit nieuws net letterlijk wakkergemaakt door de radio.. dacht eerst dat het een grap was.
Ga gelijk zijn muziek nog maar eens opzetten
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
"Tell my wife I love her very much, she knows"
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Heftig dit. De ene na de andere muzikale held gaat hemelen. Eergisteren volgde ik nog de memorial service van Lemmy, vandaag wakker geworden met het nieuws dat Bowie is overleden.

R.I.P. David Bowie
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Hoorde het vanochtend op de radio. Verschrikkelijk nieuws. Aparte manier op deze manier, met dat nieuwe album en het hele verhaal eromheen. RIP David Bowie.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Heel de dag toch met een naar gevoel rondgelopen, groot gemis voor de wereld deze genie.
Mooi dat hij het boekje op een Bowie wijze heeft weten af te sluiten met 'Blackstar'

De rest van de avond alleen nog maar Bowie.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
https://roodutrecht.sp.nl/blog/alle/jvos/2016/01/rood-lid-matthijs-mantel-studeren-aan-de-coca-cola-universiteit
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ondertussen in de metalwereld: Phil Anselmo (Pantera, Down) brengt Hitlergroet en roept 'White power'

Phil was altijd al een lul, maar heeft met Down en Pantera goede platen gemaakt, zeker Down is wel een essentiele band geweest voor mij. De smoes waarmee Anselmo op de proppen komt is helemaal lachwekkend. Witte wijn = White power. Robb Flynn van Machine Head heeft zich ondertussen al uitgesproken over de gebeurtenissen, en op Facebook duiken al foto's op van doorgeknipte cd's en brandende merchandise. Hier is het laatste woord nog niet over gesproken in de metalscene.

Down speelt komend jaar op Fortarock, en de organisatie zal binnenkort met een statement komen.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
En de lijst met overledenen blijft groeien in 2016. RIP Maurice White van Earth Wind & Fire :(. De eerste muzikant die dit jaar komt te overlijden waarvan de muziek echt iets voor me betekent/heeft betekend...
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ach zal er ook mee te maken hebben dat ik Rutte gewoon niet kan uitstaan. Maar dan nog, die grap over zijn visie was gewoon wel makkelijk en over belofte houden was de eerste keer grappig, maar daar is ie drie keer op teruggekomen..
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Ik vond zelf de Petra grap in Jordanie wel grappig. Jammer dat niemand in de zaal dat blijkbaar ook vond :(
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik vond het heel soms best vermakelijk, maar ik had het niet erg gevonden als ik het had gemist.
De "dat is een beetje hetzelfde als geld vragen voor een krant" vond ik overigens wel een harde burn.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Matthijs gezicht was wel mooi nadat zijn salaris besproken werd, lachen als een boer met kiespijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken