Dit is gewoon een debiele uitspraak.Kan je even concreet zijn?
Islam is evil.
Concreet genoeg?
Dit is gewoon een debiele uitspraak.Kan je even concreet zijn?
Islam is evil.
Concreet genoeg?
Kom op zeg. Het is barbaars, denigrerend. Iedereen die anders zegt heeft nooit de Koran gelezen. Vanuit deze religie worden de meest verschrikkelijke dingen gedaan (jaja Inquisitie etcect, dat kennen we, zijn we ook mee gestopt).
Jouw mening wordt wel gewaardeerd, ik ben het er alleen heel erg niet mee eens. Ik wilde het eigenlijk hebben over het westers imperialisme dat misschien niet hier plaatsvindt, maar wat wel een oorzaak is voor het geweld van de Islam dat jij veroordeeldt (en ik ook uiteraard).Mijn mening wordt niet gewaardeerd. Boeit me ook niet. Ik spreek jullie wel wanneer er zoiets hier gaat plaatsvinden
De Islam is dus niet evil, een knuffelreligie is het toch waarin iedereen alles met een kussengevecht kan oplossen. Waarin de liefde regeert. Echte liefde tussen een kleuter en een volwassen man. Waarin ongelovigen alle ruimte krijgen.
Kom op zeg. Het is barbaars, denigrerend. Iedereen die anders zegt heeft nooit de Koran gelezen. Vanuit deze religie worden de meest verschrikkelijke dingen gedaan (jaja Inquisitie etcect, dat kennen we, zijn we ook mee gestopt).
Mijn mening wordt niet gewaardeerd. Boeit me ook niet. Ik spreek jullie wel wanneer er zoiets hier gaat plaatsvinden
Ik spreek jullie wel wanneer er zoiets hier gaat plaatsvinden
Kom op zeg. Het is barbaars, denigrerend. Iedereen die anders zegt heeft nooit de Koran gelezen.
Kan je even concreet zijn?
Islam is evil.
Concreet genoeg?
bcmrmaybe wrote:
Kan je even concreet zijn?
Islam is evil.
Concreet genoeg?
Ik heb heel lang in een Islamitisch land gewoond. En die mensen zijn 10x zo aardig als de gemiddelde Nederlander.
Terroristische aanslagen zijn er altijd geweest. Het is pas echt exponentieel mis gegaan toen US en Europa zich met andere landen ging bemoeien. Daardoor is er begrijpelijk een haat cultuur tegen onze samenleving ontstaan die natuurlijk ook niet waar is. Nu doen wij precies hetzelfde tegenover hen en kom je straks in een vicieuze cirkel terecht waarvan de utikomst alleen maar slechter is. Het enige middel wat wij nu kunnen doen is om die cirkel te doorbreken en juist bijvoorbeeld liefdevol om te gaan met vluchtelingen.
Ik vond dit wel een goedgeschreven stukje over dit onderwerp:
https://decorrespondent.nl/4225/Brussel-leert-over-terreur-is-alles-al-gezegd-behalve-wat-bijna-iedereen-denkt/108286750-af4030e3
Waarom? Als dat nu de manier is waarop de Brusselaars de aanval op hun stad deels kunnen verwerken moet dat toch gewoon kunnen. Heel zware taferelen aan de beurs deze dagen terwijl het er anders zo levendig is.bcmrmaybe wrote:
De Islam is dus niet evil, een knuffelreligie is het toch waarin iedereen alles met een kussengevecht kan oplossen. Waarin de liefde regeert. Echte liefde tussen een kleuter en een volwassen man. Waarin ongelovigen alle ruimte krijgen.
Mijn mening wordt niet gewaardeerd. Boeit me ook niet. Ik spreek jullie wel wanneer er zoiets hier gaat plaatsvinden
Dat iedereen spontaan moet gaan knuffelen gaat ook weer een beetje ver, en dat mensen allemaal gaan stoepkrijten vind ik ook wel een beetje bullshit.
t van Steven Wilson op facebook.
My deepest condolences to the family and friends of Riverside guitar player and founder member Piotr Grudziński, who died suddenly last night at the age of 40.
Gitarist van Riverside overleden…