Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heftig dit. De ene na de andere muzikale held gaat hemelen. Eergisteren volgde ik nog de memorial service van Lemmy, vandaag wakker geworden met het nieuws dat Bowie is overleden.
Hoorde het vanochtend op de radio. Verschrikkelijk nieuws. Aparte manier op deze manier, met dat nieuwe album en het hele verhaal eromheen. RIP David Bowie.
Heel de dag toch met een naar gevoel rondgelopen, groot gemis voor de wereld deze genie.
Mooi dat hij het boekje op een Bowie wijze heeft weten af te sluiten met 'Blackstar'
Phil was altijd al een lul, maar heeft met Down en Pantera goede platen gemaakt, zeker Down is wel een essentiele band geweest voor mij. De smoes waarmee Anselmo op de proppen komt is helemaal lachwekkend. Witte wijn = White power. Robb Flynn van Machine Head heeft zich ondertussen al uitgesproken over de gebeurtenissen, en op Facebook duiken al foto's op van doorgeknipte cd's en brandende merchandise. Hier is het laatste woord nog niet over gesproken in de metalscene.
Down speelt komend jaar op Fortarock, en de organisatie zal binnenkort met een statement komen.
En de lijst met overledenen blijft groeien in 2016. RIP Maurice White van Earth Wind & Fire . De eerste muzikant die dit jaar komt te overlijden waarvan de muziek echt iets voor me betekent/heeft betekend...
Ach zal er ook mee te maken hebben dat ik Rutte gewoon niet kan uitstaan. Maar dan nog, die grap over zijn visie was gewoon wel makkelijk en over belofte houden was de eerste keer grappig, maar daar is ie drie keer op teruggekomen..
Ik vond het heel soms best vermakelijk, maar ik had het niet erg gevonden als ik het had gemist.
De "dat is een beetje hetzelfde als geld vragen voor een krant" vond ik overigens wel een harde burn.