Actualiteit

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
http://www.nu.nl/achterklap/4215600/eagles-of-death-metal-lid-zegt-wapens-aanslag-parijs-konden-voorkomen.html

 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Weet niet veel van deze situatie af, maar als ze gearresteerd zijn voor de muziek die ze maken is het weer een hele trieste kwestie :(

http://www.revolvermag.com/news/iranian-metal-band-arrested-members-facing-possible-execution.html
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Bericht van Steven Wilson op facebook.

My deepest condolences to the family and friends of Riverside guitar player and founder member Piotr Grudziński, who died suddenly last night at the age of 40.

Gitarist van Riverside overleden...
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Interessant stuk over al het ticketgedonder van de afgelopen tijd:

http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2016/Februari/Mark-Yovich--Ticketmaster----96--van-de-concertkaartjes-wordt-niet-doorverkocht-.html
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Die vergelijking met Napster is wel een beetje vreemd. De instustrie wordt helemaal niet ontwricht door secondary ticketing, het geld is dan toch al binnen voor het venue/de artiest, terwijl er met downloaden eventueel geld wordt misgelopen. Het probleem zit er over de rug van de artiesten en de fans geld wordt verdient en dat komt eigenlijk nauwelijks aan bod in dit stuk. Als het daadwerkelijk het doel is om mensen de zaal binnen te krijgen zou je nooit winst over een ticket moeten vragen op zo'n site als seatwave, ticketmaster zijnde. Ik vind dat systeem van de AB wel mooi, dat je tickets terug kan verkopen via het venue, al weet ik niet of dat in de praktijk werkt. Wel er mee eens dat op naam verkopen niet optimaal is, zie maar hoe mensen daar tegen aanliepen bij TLSP bijvoorbeeld.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Mwah niet afwachten. Uitspreken tegen bombardementen in Syrië, uitspreken tegen angst/haatzaaien en het tegengaan van radicalisering. Al is dat natuurlijk voornamelijk een politieke taak, maar ook wel die van burgers. https://m.facebook.com/stopdebommen/ dit is al een mooi initiatief bijvoorbeeld.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
https://m.facebook.com/stopdebommen/ dit is al een mooi initiatief bijvoorbeeld.

Wacht even, dit is de omgekeerde wereld. Afgezien van het inhoudelijke verhaal van deze Facebook-pagina is het als reactie het slechtste middel tegen aanslagen zoals deze. Als je nu stopt met IS-bombardementen, geef je toe aan terrorisme. Dat is het slechtste wat je kunt doen. Dat is niet iets wat ik verzin, maar waar alle politieke wetenschappers het ongeveer wel over eens zijn. Afgezien van hoe links of rechts je bent of wat je ook van de bombardementen zelf vindt.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Er is een verschil tussen militaire acties uitvoeren en bombarderen waarmee je een voedingsbodem voor radicalisering/afkeer tegen het westen mee creëert.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Goed, om er maar gelijk een bom op te gooien. De religie van de vrede slaat weer toe.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
De religie van de vrede slaat weer toe.

Ach sodemieter toch op.

Ik schaam me als Nederlander de ogen uit de kop dat er fatsoenlijke moslims in mijn buurt zijn die zich moeten verantwoorden dat ze niet 'evil' zijn.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik schaam me als Nederlander de ogen uit de kop dat er fatsoenlijke moslims in mijn buurt zijn die zich moeten verantwoorden dat ze niet ‘evil’ zijn.

Ik heb het niet over de moslims, ik heb het over de religie, die is evil. Maar heel linkstrekkend Nederland gaat nu weer duiden en benoemen....blablabla. Je hebt er niks aan. Pappen en nathouden dat is het. En dan krijg je zoiets in Nederland, gaan we lekker stoepkrijten. Jippie.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik schaam me als Nederlander de ogen uit de kop dat er fatsoenlijke moslims in mijn buurt zijn die zich moeten verantwoorden dat ze niet ‘evil’ zijn.

Ik heb het niet over de moslims, ik heb het over de religie, die is evil. Maar heel linkstrekkend Nederland gaat nu weer duiden en benoemen….blablabla. Je hebt er niks aan. Pappen en nathouden dat is het. En dan krijg je zoiets in Nederland, gaan we lekker stoepkrijten. Jippie.
Kan je even concreet zijn?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
En dan weer klagen dat er vluchtelingen naar Europa komen.

Toen dit ontstond in Syrie, een aantal jaren geleden, als toen Europa, Rusland en Amerika hadden ingegrepen dan was het vluchtelingenprobleem er niet geweest. Het is te wijten aan een leiderschap van niks, niks durven te doen, alleen maar afwachten. En nu moet er wat gebeuren. De politici schieten in dezelfde stuip als toen. Dus als er niemand gaat doorpakken dan gebeurt er niets.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
En dan weer klagen dat er vluchtelingen naar Europa komen.

Toen dit ontstond in Syrie, een aantal jaren geleden, als toen Europa, Rusland en Amerika hadden ingegrepen dan was het vluchtelingenprobleem er niet geweest. Het is te wijten aan een leiderschap van niks, niks durven te doen, alleen maar afwachten. En nu moet er wat gebeuren. De politici schieten in dezelfde stuip als toen. Dus als er niemand gaat doorpakken dan gebeurt er niets.
Want als er een revolutie voor Democratie uitbreekt, moeten wij dat als westen keihard neerslaan? Volgens mij ben je vergeten dat het in het begin veel hoop was.
Zo'n groep als IS ontstaat uit de chaos in zo'n land. Als mensen overal geweld om zich heen zien (m.n. het westen), is het logisch dat ze zich ergens bij aansluiten dat zich daar tegen verzet.
Trouwens als we nu IS wegbombarden (los van burgerslachtoffers), dan krijg je weer Assad aan de macht. Er is geen perfecte oplossing, maar door de bombardementen dood je veel burgers, wat vooral IS sympathisanten op zal leveren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken