Actualiteit

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.824
Welke festivals zijn jullie van plan te gaan bezoeken, mochten we weer kunnen gaan? Worden dat er steeds meer? En is dat dan ook echt wel haalbaar?
Zal het jaar worden van de inhaal festivals nog steeds. Zo heb ik dagkaarten voor Paaspop, Graspop en A State Of Trance en weekend tickets voor Lowlands en BKS.

Dan ook nog flink wat losse concerten open staan. Verder houd ik nog wat dingen in de gaten.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Zal het jaar worden van de inhaal festivals nog steeds. Zo heb ik dagkaarten voor Paaspop, Graspop en A State Of Trance en weekend tickets voor Lowlands en BKS.

Dan ook nog flink wat losse concerten open staan. Verder houd ik nog wat dingen in de gaten.
Bks heeft toch alle tickets teruggestort?
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Geen idee wat er wanneer weer mogelijk zal zijn, maar ben van plan een en ander in te halen.

Deze zomer drie dagfestivals met house en techno meegepakt. Komend weekend een dag crammerock.

In het najaar en de winter staan normaal gesproken Supersonic Jazz Festival of Rockit, Le Guess Who, Eurosonic / Noorderslag en Transition op de agenda. Voor de zomer zullen het twee van de drie BKS, DTRH en Lowlands worden, afhankelijk van line-up en waar vrienden heen willen. Heb ook nog een tegoedbon voor Wildeburg 2022.

Bij een hele interessante line-up is een dag Pinkpop of North Sea Jazz een optie, al staat Ahoy me tegen als festivallocatie en is Landgraaf ver weg voor een dag.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.373
10.208
Welke festivals zijn jullie van plan te gaan bezoeken, mochten we weer kunnen gaan? Worden dat er steeds meer? En is dat dan ook echt wel haalbaar?
Allemaal voorlopig nog natuurlijk, maar dit jaar Soulcrusher, TakeRoot, Le Guess Who?/Rockit/Supersonic Jazz Festival (keuze tussen die drie, lastig...). Volgend jaar dan Complexity Fest als dagfestival, Prognosis, misschien wel Roadburn, Sonic Whip, Dunk! Festival in België, Into the Grave of Holland International Blues Festival, beide weekenden Hellfest (of misschien toch het Pinkpopweekend), een dagje North Sea Jazz en dan ArcTanGent eind augustus in Engeland. Misschien nog wel een dagje Euroblast in Duitsland als dat uitkomt, maar is geen must.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Voor mij in 2022: voorlopig alleen Paaspop en Bospop, en een paar losse concerten, moet dan ook even kijken wanneer en hoe ik mijn vakantie ergens tussen prop...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.824
Bks heeft toch alle tickets teruggestort?
Verdomme ja... totaal vergeten... zo zie je maar een grote wirwar en ik heb eigenlijk geen flauw idee wie wat of wanneer... ik ga het wel weer een keer uitzoeken als het allemaal weer mag. Nu is BKS toch vaste prik, dus daarom calculeer ik hem alvast in.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
Verdomme ja... totaal vergeten... zo zie je maar een grote wirwar en ik heb eigenlijk geen flauw idee wie wat of wanneer... ik ga het wel weer een keer uitzoeken als het allemaal weer mag. Nu is BKS toch vaste prik, dus daarom calculeer ik hem alvast in.
En Lowlands gaat toch ook terugstorten? Maar daar heb je als het goed is voorrang. Is dat bij BKS ook zo?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
Allemaal voorlopig nog natuurlijk, maar dit jaar Soulcrusher, TakeRoot, Le Guess Who?/Rockit/Supersonic Jazz Festival (keuze tussen die drie, lastig...). Volgend jaar dan Complexity Fest als dagfestival, Prognosis, misschien wel Roadburn, Sonic Whip, Dunk! Festival in België, Into the Grave of Holland International Blues Festival, beide weekenden Hellfest (of misschien toch het Pinkpopweekend), een dagje North Sea Jazz en dan ArcTanGent eind augustus in Engeland. Misschien nog wel een dagje Euroblast in Duitsland als dat uitkomt, maar is geen must.
Volgens mij kan jij beter ook whisky gaan verkopen met zoveel festivals..... ;)
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
En Lowlands gaat toch ook terugstorten? Maar daar heb je als het goed is voorrang. Is dat bij BKS ook zo?
Geen idee, over de verkoop is nog niet bekend. Via de ‘officiële kanalen’ is nog niets gecommuniceerd. Zou ze trouwens wel netjes staan.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
Ik hoop naar LL te gaan, maar ik wil ook naar Jera on Air en misschien weer eens een dagje Pinkpop. En ik denk er sterk over om op 31 oktober naar Revolution Calling te gaan. En ik hoop Nick Cave te gaan zien. Ik gok dat hij op BKS staat en dan ga ik daarvoor een dagkaart halen. Als hij op DTRH staat, dan baal ik, want ik wil daar geen heel weekend heen. Is me iets teveel een festival waar het soms lijkt (aanname) dat het minder om de muziek gaat. En dan moeten PJ en FNM nog inhalen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ha, ha, ha, Jos.... prins dit, prins dat, wat heeft die beste man het druk. Het is zo makkelijk om die man aan de schandpaal te nagelen. Het is de organiatie die dit vraagt. EvE doet toch ook niet LL in zijn eentje. En zijn blinde zucht naar grootkapitaal, wat is daar mis mee? Als jij je huis gaat verkopen, dan wil je toch ook de beste prijs? Als je een andere baan zoekt, dan wil je toch ook het hoogste salaris?
Maar dan heb ik wel zelf in dat huis gewoond en doe ik het werk zelf waarvoor ik betaald krijg ;-)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik begrijp zijn frustratie ook. Die heb ik ook, ik keur alleen de manier waarop hij dat doet niet goed. Dat is alles. Hou de eer aan jezelf. Wat is het nut om prins B of de F1 organisatie zo neer te zetten. Wat wil je dan bereiken?

Tja, alleen is zijn SM en status wat anders dan die van jou. En btw ik post zoiets nooit over de buurvrouw, want ook in dat geval, what is the use?
Maar het zet helemaal niemand op een bepaald manier neer in zijn filmpjes. Hij spreekt zijn eigen gevoel uit naar aanleiding van een reeks gebeurtenissen waar de mal van F1 er 1 van is. En blijft naar mening vrij zuiver bij zichzelf en zijn eigen bedrijf. Hij scoort helemaal niet goedkoop naar mijn mening..
Wist niet dat prins B. alle huizen in bezit heeft in Amsterdam....... of je voor veel geld wil komen naar de F1 is een keuze. Alsof LL goedkoop is? En oh ja, CS op LL zou echt weer een dikke tegenvaller zijn, dus ik hoop het niet. En zielig zijn ze niet, maar hebben wel een gat in de begroting.
Hij en zn kompanjons hebben in de binnenstad van Amsterdam 102 panden in bezit in de rets van NL steden nog eens 500
Dus... dat maakt voor anderen het wonen in steden ernstig duurder en moeilijker...het is gewoon grof verdienen aan schaarste in een 1e levensbehoefte van hun onderdanen van het koninklijk huis ;-)
En ja zowel F1 als LL zijn commerciele entertainment evenementen. Echter de belangen liggen wel anders, PB is eigenaar van het circuit en door de komst van F1 is het volledig (door anderen bekostigd) gemoderniseerd en veel meer waard. Afijn, iets met verschillende intenties achter de evenementen zelf.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Wel fijn dat je het voor Indiaan opneemt, dat heeft hij wel nodig........

Geen idee of hun personeel ook mag. Is dat belangrijk dan in deze? En nee, als je het niet pro bono wil doen, dan is dat jouw keuze. Prima toch. En laat het dan daar ook bij. Nogmaals dat is mijn punt. Je valt niet alleen de F1 en prins B af, maar ook collega muzikanten die dat wel willen (en nu misschien niet meer durfen te doen, want ja, dat is niet solidair).

Hoezo veeg je nu het kabinet en de F1 organistatie op 1 hoop? En heel goed dat dhr. Nolet opkomt voor de gezinnen van zijn crew, maar doe dat dan bij de juiste partij en op een nette manier. En hoezo hebben Max en Jan het nu weer gedaan? Wat heeft Max daar nu mee te maken? Maar misschien doen ze dat wel als je het vraagt. Vinden ze dat harstikke leuk. Vragen, kan altijd. Krijgen ze mnisschien ook nog 2 tickets. Doen zou ik zeggen.

Fijn dat jullie en dhr. Nolet voetbal en F1 hun feestje gunnen, geef er dan niet op af of zet ze te kakken op je SM.
Indiaan heeft mijn support niet nodig, ook al hebben we een vergelijkbare mening.
En tuurlijk doet hun crew ertoe...dat is hun basis als bedrijf/band. Daarop baseer je je keuzes, niet op exposure of lekker vrijkaarten voor jezelf.

Max en Jan waren puur ter vergelijking als vergelijkbare wederdienst voor vrijkaarten van LL. En als ik LL was zou ik het zeker doen, gewoon als stunt voor volgend jaar. Kijken hoe ze dan reageren vanuit Zandvoort ;-)

En JN van CS zet niemand te kakken op SM, het spreekt zich uit. Thats it!

Ik veeg niemand op 1 hoop, ik herhaal de reeks aan gebeurtenissen die JN ook benoemd in zijn filmpjes. Heb je die gezien? Gezien je reacties lijkt me van niet, maar wie weet heb ik het mis...

En fijn dat jij het voor PB opneemt, heeft ie ook nodig ;-)
 
Laatst bewerkt:

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.824
tenor.gif
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
Ik sla maar over dit keer, volgens mij is alles al gezegd...... iets met mosterd ofzo

Maarre....... StevieU2.... Welke festivals ben je van plan te gaan bezoeken, mochten we weer kunnen gaan? Worden dat er steeds meer? En is dat dan ook echt wel haalbaar?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Echt bezopen en grof dit, hoe durft Fieldlab (hoe heet hun boegbeeld) dat te doen. Ze krijgen allerlei subsidies en dan geen geld geven aan een act als CS. belachelijk. Heeft dhr. Nolet daar ook over gepost op SM?
Dit geeft wel aan dat je niks snapt van wetenschappelijk onderzoek. Dat is namelijk geen commerciële activiteit. Ze mogen simpelweg geen geld uitgeven aan deelnemers/bands/bedrijven van belastinggeld en om geen bias te creëren in de uitkomsten van het geheel. Totaal onvergelijkbaar met het verzoek van F1 aan CS. Bovendien was Fieldlab een festival voor CS dus hun normale werkomgeving/publiek..

Maar goed, het wordt een beetje genant deze discussie. Denk alleen dat ik in het vervolg je opinie niet al te serieus meer neem ;-)
 
Laatst bewerkt:

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik sla maar over dit keer, volgens mij is alles al gezegd...... iets met mosterd ofzo

Maarre....... StevieU2.... Welke festivals ben je van plan te gaan bezoeken, mochten we weer kunnen gaan? Worden dat er steeds meer? En is dat dan ook echt wel haalbaar?
Prima,

Ik ga iig naar DTRH en LL in 2022 en zie wel wat er verder leuk is of kan.
En jij Marc?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
Prima,

Ik ga iig naar DTRH en LL in 2022 en zie wel wat er verder leuk is of kan.
En jij Marc?
Er vanuitgaande dat je kaarten krijgt toch? Daar ben ik wel een beetje bang voor omdat iedereen zolang heeft moeten wachten. Ik hoop naar LL te gaan, maar ik wil ook naar Jera on Air en misschien weer eens een dagje Pinkpop. En ik denk er sterk over om op 31 oktober naar Revolution Calling te gaan. En ik hoop Nick Cave te gaan zien. Ik gok dat hij op BKS staat en dan ga ik daarvoor een dagkaart halen. Als hij op DTRH staat, dan baal ik, want ik wil daar geen heel weekend heen. Is me iets teveel een festival waar het soms lijkt (aanname) dat het minder om de muziek gaat. En dan moeten PJ en FNM nog inhalen.

(En wellicht kan jij mij helpen met mijn aanname mbt DTRH?)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Er vanuitgaande dat je kaarten krijgt toch? Daar ben ik wel een beetje bang voor omdat iedereen zolang heeft moeten wachten. Ik hoop naar LL te gaan, maar ik wil ook naar Jera on Air en misschien weer eens een dagje Pinkpop. En ik denk er sterk over om op 31 oktober naar Revolution Calling te gaan. En ik hoop Nick Cave te gaan zien. Ik gok dat hij op BKS staat en dan ga ik daarvoor een dagkaart halen. Als hij op DTRH staat, dan baal ik, want ik wil daar geen heel weekend heen. Is me iets teveel een festival waar het soms lijkt (aanname) dat het minder om de muziek gaat. En dan moeten PJ en FNM nog inhalen.

(En wellicht kan jij mij helpen met mijn aanname mbt DTRH?)
Ik kan voor beide festivals kaarten kopen in de pre sale na de refund, gelukkig voor het gezelschap waar ik mee ga. Dus ja ik ga 99,99% zeker!

Ik ben zelf niet zo fan om een dagkaart te kopen op een meerdaags festival. Voelt alsof ik een vreemde eend ben op iemands anders feestje, tenzij het dag 1 is natuurlijk.

Revultion Calling is mij te luid ;-) Ben na Pearl Jam eigenlijk niet meer de hard rock/metal ingedoken.
Wat betreft DTRH denk ik niet dat Nick Cave daar komt omdat hij daar recentelijk nog heeft geheadlined. BKS of LL lijkt me aannemelijker. En de sfeer op DTRH unieker omdat het kleiner is en meer " 1 thema". Verder denk ik dat het net als bij LL gata om hoe je het zelf invult, ga je naar de bandjes dan is het een muziekfestival en ga je naar het randprogramma, dan niet ;-) De leuke plekjes, veldjes zijn wel meer aanwezig door de compactheid dan op LL en uberhaupt meer dan op BKS. Die twee verschillen dag en nacht wat dat betreft
 
  • Geweldig
Waarderingen: @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken