Actualiteit

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.085
Bijna goed. Tienduizenden mensen moet zijn ca. 200.000 mensen, verdeeld over 3 dagen.

Los daarvan: ik ben gek op Formule 1, en heel erg blij dat het door gaat. De intentie is niet, en zou ook nooit zo moeten zijn, dat deze geannuleerd zou moeten worden. De intentie zou moeten zijn, dat je de inschattingsfout van juni niet moet willen repareren (wat niet eens mogelijk is) door festivals en evenementen na 13 augustus achteraf alsnog te schrappen uit angst. Het is scheef, oneerlijk en ook nog eens onterecht gezien de uitkomsten van FieldLab. Want ook die partij zet je hiermee voor lul. "Bedankt voor jullie testresultaten. Flikker ze maar in de Noordzee."
Weet jij eigenlijk hoeveel Fieldlab betaald heeft aan CS om daar te spelen? Of hebben ze dat in het belang van de branche ook voor onkosten gedaan? Om te investeren in zichzelf op lange termijn?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.183
Weet jij eigenlijk hoeveel Fieldlab betaald heeft aan CS om daar te spelen? Of hebben ze dat in het belang van de branche ook voor onkosten gedaan? Om te investeren in zichzelf op lange termijn?
Op Fieldlab moesten de artiesten ook gratis optreden. Was toen ook een relletje over. Meen me te herinneren dat de meesten het toen deden in het belang van het experiment. Dat uiteindelijk inderdaad dus volledig voor niets is geweest.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.085
Volledig mee eens! Heb zelf niks met Formule 1, maar ik bedoel geenszins dat het niet door zou moeten gaan. Ben zelf groot voetbalfan en dolgelukkig dat ik zondag weer naar de Arena mag, maar het gaat om het meten met twee maten (en alles wat jij verder zegt).
Ik heb dan weer de pech dat ik ook voetbalfan ben. Ik was nog met de kids bij Ajax - Leeds, wat je dan daar ook ziet en meemaakt, alsof corona niet bestaat. Inderdaad meten met 2 maten, dat stoort mij ook.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.085
Een band als Chef Special die heeft ook personeel, mogen die ook gratis naar de F1? En alsof iedereen pro bono moet werken voor exposure. Als Chef op LL staat is dat ook exposure...
Het gaat over de attitude van het kabinet en de organisatie die denken dat artiesten voor een paar vrijkaartjes wel even komen spelen. Het is gewoon hun werk en ze hebben al anderhalf jaar nauwelijks inkomsten. Wanneer je de 3 tweets van ziet Joshua legt ie ook haarfijn uit dat het hem om de gezinnen van zijn crew gaat... Komt Max verstappen dan straks ook voor vrijkaartjes rijles geven op Lowlands of Jan Lammers een slipcursus in Sexyland?
Kom op... Het is in deze tijd een banaal verzoek en niet solidair...zeker niet van collega artiesten die wel gratis gaan optreden daar.

Tuurlijk is alleen het kabinet verantwoordelijk voor het besluit festivals af te lassen en niet de F1 organisatie of de Prins. Maar de ander serieus nemen in zn beroep is een kleine moeite.

En ik gun het voetbal en de F1 hun feestje, dhr Nolet ook trouwens, maar met live optredens is er nauwelijks verschil qua evenement met een festival. En dan pro bono mogen opdraven? terwijl je eigen werk is geschrapt? Ik snap de verontwaardiging wel en het is onnadenkend van de F1
Wel fijn dat je het voor Indiaan opneemt, dat heeft hij wel nodig........

Geen idee of hun personeel ook mag. Is dat belangrijk dan in deze? En nee, als je het niet pro bono wil doen, dan is dat jouw keuze. Prima toch. En laat het dan daar ook bij. Nogmaals dat is mijn punt. Je valt niet alleen de F1 en prins B af, maar ook collega muzikanten die dat wel willen (en nu misschien niet meer durfen te doen, want ja, dat is niet solidair).

Hoezo veeg je nu het kabinet en de F1 organistatie op 1 hoop? En heel goed dat dhr. Nolet opkomt voor de gezinnen van zijn crew, maar doe dat dan bij de juiste partij en op een nette manier. En hoezo hebben Max en Jan het nu weer gedaan? Wat heeft Max daar nu mee te maken? Maar misschien doen ze dat wel als je het vraagt. Vinden ze dat harstikke leuk. Vragen, kan altijd. Krijgen ze mnisschien ook nog 2 tickets. Doen zou ik zeggen.

Fijn dat jullie en dhr. Nolet voetbal en F1 hun feestje gunnen, geef er dan niet op af of zet ze te kakken op je SM.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.085
Was jij niet zelf gestart met ene meneer Nolet bashen? :ROFLMAO:
Nee hoor, ik gaf enkel mijn mening over dat ik het goedkoop vind om dit zo te doen. Verder snap ik zijn frustratie, snap ik het meten met twee maten niet en baal ik ook dat festivals en live muziek niet door kunnen gaan. Maar nogmaals hou de eer aan jezelf en uit je frustratie niet op deze manier....... nogal goedkoop
 
  • Verdrietig
Waarderingen: StevieU2

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.085
Naar mijn mening zijn er genoeg redenen om te twijfelen aan het morele kompas van deze man. En de standaard ligt hoger bij iemand van zijn komaf. Maar het gaat hier niet om hem dus ga er niet verder op in.
Dat is altijd zo'n mooie dooddoener, er zelf over beginnen en van allerlei ongenuanceerde opmerkingen maken en dan aangeven...... "dus ga er verder niet op in......" Weet je wel wat hij allemaal doet aan liefdadigheid?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Het kan zijn dat het bij jou niet zo werkt. Bij is dat blijkbaar anders. Vandaar dat we ook van mening verschillen. Geven en nemen, leven en laten leven. En ja, ik heb genoeg gedaan in mijn eigen tijd voor mijn werk of voor een ander. Dat is inderdaad investeren in jezelf. Zo ben ik opgevoed. Ik kijk liever op de lange termijn, dan dat er altijd direct een beloning tegenover moet staan.

Geeft niet dat je het niet snapt zoals ik het zie. Hou als CS de eer aan jezelf, waarom goedkoop scoren op social media door dit naar buiten te brengen? Doe je dat met alles wat je aangeboden wordt en waar je niet uikomt? En denk je nou echt dat de prins dit zelf gevraagd heeft? Komt gewoon vanuit de F1 organisatie.

Weet ook niet zo goed waarom Davina in een keer voorbij komt, maar dat boeit blijkbaar verder niets........

Het is geen huilverhaal van de F1, het zijn keiharde cijfers. Dat jij dat oke vindt, dat is aan jou. Ik denk dat alles jouw bedrijf in een keer 70 % minder inkomsten heeft, jij dat ook in een keer een heel ander financieel plaatje hebt. De evenementen branche heeft wel een garantiefonds of er zijn allerlei andere steunmaatregelen. En hoezo pochen over die fucking dure kaartjes? Het is geen arrogantie, maar een zakelijk voorstel (barterdeal) van de F1. Wil je het niet, dan niet, maar ga niet heel makkelijk en goedkoop over de rug van prins B. dit doen. Echt wat stoer ben je dan. De man krijgt al kritiek (terecht en onterecht) van alle kanten, maar blijkbaar is het heel cool om er dan nog even tegenaan te schoppen. Held Joshua.......
Als iemand het niet snapt dan ben jij het hier wel. Man man man wat een culturele armoe heb je dan dat je dit niet beseft. Dat je hier nog aan durft te komen zetten met “ja maar garantiefonds” geeft enkel aan dat je er 0 van begrepen hebt van de gehele situatie die er is.

Dat jij een keer je buurman hebt geholpen bij het schilderen voor een krat bier wil nog niet zeggen dat jouw situatie vergelijkbaar is ket dit. Volgens mij moet jij savonds ook gewoon voor je vrouw en kinderen maar zien te zorgen dat er een bord eten op tafel komt te staan. Dat geld ook gewoon voor een bedrijf als CHef’Special die voor hun personeel moeten zorgen.

Dit is geen zelfinvestering, dit is puur promotie voor een andere partij waar jij maar gratis en voor niks moet opdraven.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.085
Waar slaat dat nou op? Hoe haal je dat uit mijn comments?

Ik heb er absoluut geen moeite mee dat de F1 doorgaat. Integendeel, ik gun het iedereen die er fan van is en ben er voorstander van om juist events door te laten gaan ipv af te lasten. Hierin volkomen eens met wat RickHuissen eerder schreef vandaag.

Dat staat volkomen los van het feit dat ik het bezopen en ronduit grof vind dat ze artiesten vragen om pro bono te komen optreden. Als vermaak voor de F1 fans, in de pauze, tijdens de reclame zodat die fans blijven zitten. Dat vind ik gewoon niet kunnen.
Je schrijft toch zelf dat je nooit F1 kijkt? Dus dan is mijn aanname dat je er geen belang bij hebt.

Wel fijn dat je in Rick een medestander hebt.

Nogmaals waarom is dat "bezopen"en "grof", gewoon zakelijk voorstel. Kan je ja en nee tegen zeggen. Zijn er genoeg die het wel willen. Dus zo grof en bezopen is het blijkbaar niet.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.085
Op Fieldlab moesten de artiesten ook gratis optreden. Was toen ook een relletje over. Meen me te herinneren dat de meesten het toen deden in het belang van het experiment. Dat uiteindelijk inderdaad dus volledig voor niets is geweest.
Echt bezopen en grof dit, hoe durft Fieldlab (hoe heet hun boegbeeld) dat te doen. Ze krijgen allerlei subsidies en dan geen geld geven aan een act als CS. belachelijk. Heeft dhr. Nolet daar ook over gepost op SM?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.085
Hohoho, ik was het helemaal met je eens en nu doe je dit...

Overigens, logisch dat Davina Michelle voorbijkwam? Is die nu ook niet loyaal bezig richting de eigen branche?
Sorry, ik vind jazz k*T........

Ik weet ook wel waarom Davina voorbij kwam, maar altijd lekker om te benoemen....... Davina is ook k*T
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.085
Als iemand het niet snapt dan ben jij het hier wel. Man man man wat een culturele armoe heb je dan dat je dit niet beseft. Dat je hier nog aan durft te komen zetten met “ja maar garantiefonds” geeft enkel aan dat je er 0 van begrepen hebt van de gehele situatie die er is.

Dat jij een keer je buurman hebt geholpen bij het schilderen voor een krat bier wil nog niet zeggen dat jouw situatie vergelijkbaar is ket dit. Volgens mij moet jij savonds ook gewoon voor je vrouw en kinderen maar zien te zorgen dat er een bord eten op tafel komt te staan. Dat geld ook gewoon voor een bedrijf als CHef’Special die voor hun personeel moeten zorgen.

Dit is geen zelfinvestering, dit is puur promotie voor een andere partij waar jij maar gratis en voor niks moet opdraven.
Dat kan dat jij vindt dat ik het niet snap. Geef een definitie van culturele armoe? Is er geen garantiefonds dan? Is er geen NOW, TVL, TOZO?

Ik snap je buurman verhaal niet en een krat bier, wat wil je daarmee zeggen? Ik heb het namelijk echt over werk. De buurman helpen is sociaal gedrag. Ken je dat? Klopt dat ik daarvoor moet zorgen. Mijn branche zat ook heel lang dicht. Waren allerlei regelingen voor die ik net aangegeven heb om te zorgen dat er geen mensen werkeloos zouden worden. Ook voor dat personeel moest ik zorgen. Dat kon dankzij de overheid.

Misschien vind jij dat geen zelfinvestering (of weet je zakelijk gezien niet wat dat is), maar andere acts blijkbaar wel. Of vinden ze het gewoon leuk om te doen. Of om op te treden of om bij de F1 te kunnen zijn. Ik denk niet dat ze als band de F1 promoten dan (behalve Davina ;-)) Maar je kan ook nee zeggen. No problemo, blijkbaar voldoende animo.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.085
Succes allemaal, hopelijk zit ik volgende week zaterdag en zondag bij de F1 zonder CS. Ik zal ze niet missen :)
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.959
1.738
Weet jij eigenlijk hoeveel Fieldlab betaald heeft aan CS om daar te spelen? Of hebben ze dat in het belang van de branche ook voor onkosten gedaan? Om te investeren in zichzelf op lange termijn?
Geen idee. Als de laatste reacties hier lees, waarschijnlijk voor niks. Nou vind ik dat wel een klein beetje een scheve vergelijking. Fieldlab had geen entertainment als hoofddoel, maar kijken wat de mogelijkheden waren in Coronatijd. Iets waar elke artiest erg veel belang bij heeft. Als je dan, zij het een keer voor nop, weer kan optreden in dat kader, voor mensen die voor jou komen en straks ook dolgraag weer kaartjes voor je kopen, dan snap ik dat je een keer belangeloos aan dat onderzoek meewerkt.

Ik heb een beetje het “well, that escalated quickly” gevoel. Volgens mij staan hier mensen niet echt lijnrecht tegenover elkaar, maar is het toch gaan ontbranden. Laat ik voor mezelf spreken dat ik al jouw reacties op iedereen (waarvoor chapeau) stuk voor stuk begrijp, en er voor een groot deel ook zo over denk. Ik bots enkel bij het punt dat ik het helemaal niet onfatsoenlijk vind wat Nolet doet. Dat is een muzikant, en die zijn extravert en gooien alles eruit. Dat vind ik dus prima, als je niemand beledigd. Ik ben van mening dat hij dit ook niet doet. Hij speelt het in mijn ogen niet echt op de man, hij uit zijn enorme frustratie maar blijft spreken van ‘partijen’. Het voorval waarbij hij wordt gevraagd pro bono op te treden, illustreert die frustratie. Het is dus niet veel meer dan een voorbeeld. Nigmaals: dit baseer ik op de videoboodschap die hij op zijn eigen Insta gezet heeft. Alle artikelen en repostst met commentaar van allerhande anoniempjes neem ik niet mee…
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.085
Geen idee. Als de laatste reacties hier lees, waarschijnlijk voor niks. Nou vind ik dat wel een klein beetje een scheve vergelijking. Fieldlab had geen entertainment als hoofddoel, maar kijken wat de mogelijkheden waren in Coronatijd. Iets waar elke artiest erg veel belang bij heeft. Als je dan, zij het een keer voor nop, weer kan optreden in dat kader, voor mensen die voor jou komen en straks ook dolgraag weer kaartjes voor je kopen, dan snap ik dat je een keer belangeloos aan dat onderzoek meewerkt.

Ik heb een beetje het “well, that escalated quickly” gevoel. Volgens mij staan hier mensen niet echt lijnrecht tegenover elkaar, maar is het toch gaan ontbranden. Laat ik voor mezelf spreken dat ik al jouw reacties op iedereen (waarvoor chapeau) stuk voor stuk begrijp, en er voor een groot deel ook zo over denk. Ik bots enkel bij het punt dat ik het helemaal niet onfatsoenlijk vind wat Nolet doet. Dat is een muzikant, en die zijn extravert en gooien alles eruit. Dat vind ik dus prima, als je niemand beledigd. Ik ben van mening dat hij dit ook niet doet. Hij speelt het in mijn ogen niet echt op de man, hij uit zijn enorme frustratie maar blijft spreken van ‘partijen’. Het voorval waarbij hij wordt gevraagd pro bono op te treden, illustreert die frustratie. Het is dus niet veel meer dan een voorbeeld. Nigmaals: dit baseer ik op de videoboodschap die hij op zijn eigen Insta gezet heeft. Alle artikelen en repostst met commentaar van allerhande anoniempjes neem ik niet mee…
Ik bots enkel bij het punt dat ik het helemaal niet onfatsoenlijk vind wat Nolet doet.

Inderdaad precies dit, daar verschillen we over van mening. Dat is alles. Wat iedereen er allemaal bijhaalt en aan meningen geeft is natuurlijk briljant.

Nu snel RTL Boulevard kijken.........
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.085
Goed item bij Boulevard...... rake woorden en dhr. Nolet komt er vandaag toch enigzins op terug ;)
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.959
1.738
Die heb ik geskipt. Heb mijn club Vitesse staan aanmoedigen tegen Anderlecht. En man oh man, dat was een goede keus!
 
  • Confetti
Waarderingen: @Marc

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Geen idee wat Marc heeft vandaag. En nee er is voor genoeg mensen geen steun nee. Daar kan ik als ondernemer die vaak op evenementen werk moet leveren genoeg over vertellen. En dan heb ik gelukkig andere walletjes om van te eten. Dus kap maar gewoon met je bullshit. Je kan niet zomaar onzin verkopen om vervolgens te zeggen dat het maar een mening is.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Die heb ik geskipt. Heb mijn club Vitesse staan aanmoedigen tegen Anderlecht. En man oh man, dat was een goede keus!
Mooi overwinning. Congratz. Verder is Vitesse een kutclub, Chef’Special een kut band en de F1 een kutsport.
Maar Marc is normaal best tof, heeft zijn dag vandaag niet of hij gaat Mark Rutte opvolgen.
 
  • Haha
Waarderingen: StevieU2

Gebruikers die dit onderwerp bekijken