Actualiteit

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.504
Tof van je, want je kent hem persoonlijk?
Lijkt me niet dat ik iemand persoonlijk moet kennen om diens handelen te veroordelen, maar goed. Afgaande op je overige berichten, gaan wij het niet vaak eens zijn, vrees ik.

Misschien bij Ajax houden dan maar, al staan we dan weer lijnrecht tegenover @RickHuissen (en dat is dan weer een VVD'er) aanstaande zondag. Wat een gedoe!
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Timmetje

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Lijkt me niet dat ik iemand persoonlijk moet kennen om diens handelen te veroordelen, maar goed. Afgaande op je overige berichten, gaan wij het niet vaak eens zijn, vrees ik.

Misschien bij Ajax houden dan maar, al staan we dan weer lijnrecht tegenover @RickHuissen (en dat is dan weer een VVD'er) aanstaande zondag. Wat een gedoe!
Je gaat me toch niet vertellen dat Ajax supporters het met elkaar eens zijn. Als er een fanbase waar de meningen intern van elkaar verschillen is het Ajax wel.

Wel een lekkere loting trouwens, beter had het niet gekund!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.504
Je gaat me toch niet vertellen dat Ajax supporters het met elkaar eens zijn. Als er een fanbase waar de meningen intern van elkaar verschillen is het Ajax wel.

Wel een lekkere loting trouwens, beter had het niet gekund!
Ik zocht enkel naar iets van een gemene deler..

Loting biedt wel wat mogelijkheden ja. We roepen te willen overwinteren in de CL, daar is deze poule zeker geschikt voor. Had wel een behoorlijk stuk slechter gekund.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.951
1.730
Lijkt me niet dat ik iemand persoonlijk moet kennen om diens handelen te veroordelen, maar goed. Afgaande op je overige berichten, gaan wij het niet vaak eens zijn, vrees ik.

Misschien bij Ajax houden dan maar, al staan we dan weer lijnrecht tegenover @RickHuissen (en dat is dan weer een VVD'er) aanstaande zondag. Wat een gedoe!
Half uurtje onenigheid. Daarna is het 15:00 en zappen we naar de F1 van Spa. Lekker gebroederlijk Max toejuichen.

Alhoewel ik op de eerste plaats weer een McLaren fan ben. Om het even lastig te maken...
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Je gaat me toch niet vertellen dat Ajax supporters het met elkaar eens zijn. Als er een fanbase waar de meningen intern van elkaar verschillen is het Ajax wel.

Wel een lekkere loting trouwens, beter had het niet gekund!
Redelijke loting, maar wat mij wel opvalt is dat de andere clubs in de poule al behoorlijk naar beneden geschreven worden, met als absolute dieptepunt Sjoerd Mossou vandaag in de podcast van het AD (Europa League poule)
Laten we in elk geval niet doen of dit een makkie gaat worden, en aanhakend op de actialiteit; Het zal belangrijk zal of er supporters bij kunnen zijn, zowel uit als thuis,het kan thuis behoorlijk spoken op CL avonden
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.504
Redelijke loting, maar wat mij wel opvalt is dat de andere clubs in de poule al behoorlijk naar beneden geschreven worden, met als absolute dieptepunt Sjoerd Mossou vandaag in de podcast van het AD (Europa League poule)
Laten we in elk geval niet doen of dit een makkie gaat worden, en aanhakend op de actialiteit; Het zal belangrijk zal of er supporters bij kunnen zijn, zowel uit als thuis,het kan thuis behoorlijk spoken op CL avonden
Ook waar ja! Het is toch de kampioen van Portugal, Turkije en de nummer 2 van de Bundesliga. Het worden zeker geen walkovers. De Mossou's en Valentijns neem ik al lang niet serieus. Zij sorteren nu vast voor op Ajax afbranden als ze geen 18 punten halen of een "zie je wel, makkelijke poule".
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.504
Ik heb afgelopen zondag genoten van de wedstrijd van Ajax. Maar ik zat dan ook als supporter van de thuisclub in het stadion ;)
Ik vind Twente (los van de bestuurlijke wantoestanden) een mooie club. En we gaan nooit 34 potjes winnen, dus als we dan een keertje buitenshuis punten moeten laten liggen ;).
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Brian

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Ook waar ja! Het is toch de kampioen van Portugal, Turkije en de nummer 2 van de Bundesliga. Het worden zeker geen walkovers. De Mossou's en Valentijns neem ik al lang niet serieus. Zij sorteren nu vast voor op Ajax afbranden als ze geen 18 punten halen of een "zie je wel, makkelijke poule".
Ik probeer niet de tegenstanders omlaag te praten. Als Ajax er niet 100% voor gaat, komen ze niet door. Ik wil alleen zeggen dat het veel zwaarder had kunnen zijn.

Sporting is gewoon een goede club maar wel de minst grote kampioen als je het vergelijkt met A. Madrid, München, City of Chelsea.

Dortmund is een grote club maar is enorm wisselvallig. Het heeft niet veel gescheeld of ze hadden EL gespeeld en Frankfurt was een van de CL ploegen. Andere in de pot 2 waren Juve, Barca, Liverpool en Real.

besiktas ken ik niet zo goed maar als je ziet hoe PSV Gala weggespeeld heeft ben ik niet zo bang voor Besiktas.

edit: ik zie dat Bvb derde is geworden en niet vierde zoals ik dacht.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.301
6.500
Ik vind Twente (los van de bestuurlijke wantoestanden) een mooie club. En we gaan nooit 34 potjes winnen, dus als we dan een keertje buitenshuis punten moeten laten liggen ;).
Geloof me, dat was ook niet de makkelijkste periode een fan te zijn. Ik ben blij dat de boel nu weer enigszins op de rit is.

En ik gun jullie (en alle andere nlse clubs) een goed Europese campagne. Laten we proberen Frankrijk en Portugal in te halen op de ranking. Misschien is het voor dat doel wel beter dat Ajax derde wordt en dan de Europa League wint ;)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.484
6.151
Davina Michelle zingt alleen nog op zondag 5 september bij de opening van de Dutch Grand Prix het volkslied, als andere artiesten die dat weekend optreden betaald krijgen. Dat heeft haar woordvoerder vandaag laten weten.

Top. Solidair.

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.148
Tja, wat kan F1 daaraan doen. Geen salaris uitbetalen?
Wat dacht je van een schadevergoeding?
Toch weer leuk om te zien dat als het te heet onder de voeten wordt, er toch wordt teruggekrabbeld om de eigen reputatie enigszins te herstellen.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.503
Wat dacht je van een schadevergoeding?
Toch weer leuk om te zien dat als het te heet onder de voeten wordt, er toch wordt teruggekrabbeld om de eigen reputatie enigszins te herstellen.
Was ook wel een makkelijke opmerking en ben het hierin wel met je eens. Blijkbaar heeft zij de overweging gemaakt dat deze show wel de moeite was voor haar carrière. Misschien heeft ze wel een neefje die verzot is op F1 en nu op de eerste rij kan zitten. Elke artiest moet daarin zijn eigen afweging maken, los van wat ik en andere van zo'n constructie vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.301
6.500
Davina Michelle heeft vorig jaar al zo lekker kunnen mee liften op de uiteindelijk afgelaste gp met die speciaal daarvoor geschreven track, dat als het voor iemand logisch was om dit voor een paar vrijkaartjes te doen zij zelf dat wel was. Onzin deze solidariteit actie
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.484
6.151
Davina Michelle heeft vorig jaar al zo lekker kunnen mee liften op de uiteindelijk afgelaste gp met die speciaal daarvoor geschreven track, dat als het voor iemand logisch was om dit voor een paar vrijkaartjes te doen zij zelf dat wel was. Onzin deze solidariteit actie
Wellicht dat ze zich inderdaad wat verplicht voelde om gratis op te treden omdat vorig jaar de GP niet doorging en ze wel voor dat nummer betaalt had gekregen maar dat ze niet wil dat dat betekent dat haar collega's er bij in schieten? Kan zijn dat ze niet wist dat anderen gevraagd werden het pro bono te doen. Die andere artiesten werden immers gevraagd als pauze acts, zij zou enkel het volkslied zingen toch?
 
Laatst bewerkt:

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
En uiteindelijk dat onze Max er binnen 5 seconde afgereden zal worden voor Hamilton, is al deze onzin voor niets geweest :D.
 
  • Haha
Waarderingen: StevieU2

Gebruikers die dit onderwerp bekijken