Actualiteit

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Wat een draak van een wedstrijd was dat. Terecht punt voor FC, als is mijn mening over Twente niet mals. Verdienen het niet meer om betaald voetbal te spelen. Valsspelers onder het regime van Munsterman….
Laten we er voor geen grote discussie van maken want dan zijn we lang bezig ;). Ik ben blij dat mijn clubje waar ik mijn leven lang fan van ben nog bestaat en weer mee doet op het hoogste niveau. De angst dat je club ophoudt met bestaan gun ik geen andere mede supporters, voor welke club, land of sport ze ook zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
Tuurlijk is de f1 gegroeid door max, maar dat is ook de invloed van een sterke rijder. Een vloed van supporters net als in Oostenrijk en België voor 1 curreur is er voor max denk ik weinig geweest. Ik begon het ook pas in 2016 te volgen, net als vele anderen denk ik.

F1 was groot maar is erg gegroeid door max. Dat zal net zo zijn in Duitsland met Vettel of met Hamilton in het begin bijvoorbeeld.

Maar dat zal bij elke sport wel zo zijn, nu Messi naar PSG gaat zullen daar ook veel meer mensen naar gaan kijken. Door Matthieu van der Poel kijken er ook meer mensen naar de sport.
Ik
Toch meer verstand ervan? De Magie van Max gelezen?

Natuurlijk komt het door Max en Bernhard dat dit mogelijk is geworden in NL, maar dat is toch ook prima?

Ik kijk graag naar sporten waar Nederlanders aan mee doen. Zo ook bij de OS bijvoorbeeld.

Maar mocht Max uitvallen, dan is er nog genoeg moois te zien. Zal echt wel teleurgesteld zijn, maar man, man, man, hoe bizar is het dat dit hele circus hier komt. Daarom ga ik zaterdag ook heen, kan ik Max ook nog zien rondrijden.
Het is ook prima, meerdere malen gezegd, ik vind het ook enorm klote voor de ziggo kijker dat die de F1 kwijtraken. En zo’n evenement in NL is altijd mooi ook al komen ze enkel voor Max.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.198
4.427
Bedankt voor je leuke reactie. Sowieso is veroordelen al best pittig. Waar baseer je dat dan op? Ook nog steeds na hoe hij het heeft opgepakt?

Verder wel interessant waar je aanname vandaan komt dat wij het niet vaak samen eens zijn? Benieuwd waarom je dat denkt.

Zal vast wel meer zijn dan Ajax waar we het over kunnen hebben. Bij tussenstand 4-0 zie je toch dat een Europese wedstrijd doordeweeks, wel degelijk invloed heeft. Denk dat Rick zich ook geen illusies had gemaakt hoor.
Bij actualiteiten denk ik toch al vrij snel aan onderwerpen waarbij een politiek tintje zit of kan zitten. Jij bent fervent Rutte aanhanger, zeg je zelf. Ik beschouw hem als ernstig gevaar voor de rechtsstaat en ik zou nog liever het potlood opeten dan een vakje bij de VVD inkleuren (hier wil ik verder geen discussie over oprakelen, maar als uitleg op je vraag waarom ik verwacht dat wij het weinig eens zullen zijn in een actualiteitenrubriek).

Over de prins, je bent bij mij al snel af als je meer woningen bezit dan je zelf nodig hebt (dit is doorgaans geen filantropisch uitgangspunt), laat staan honderden.

Maar goed, met voetbal en muziek kunnen we ook een heel end komen. Drink je ook nog bier ;-)?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Bij actualiteiten denk ik toch al vrij snel aan onderwerpen waarbij een politiek tintje zit of kan zitten. Jij bent fervent Rutte aanhanger, zeg je zelf. Ik beschouw hem als ernstig gevaar voor de rechtsstaat en ik zou nog liever het potlood opeten dan een vakje bij de VVD inkleuren (hier wil ik verder geen discussie over oprakelen, maar als uitleg op je vraag waarom ik verwacht dat wij het weinig eens zullen zijn in een actualiteitenrubriek).

Over de prins, je bent bij mij al snel af als je meer woningen bezit dan je zelf nodig hebt (dit is doorgaans geen filantropisch uitgangspunt), laat staan honderden.

Maar goed, met voetbal en muziek kunnen we ook een heel end komen. Drink je ook nog bier ;-)?
Ik ben geen fervent Rutte aanhanger, maar het bashen van iemand is zo makkelijk. Ik heb gewoon veel respect voor de man. Want wie had het beter gedaan dan Rutte de afgelopen jaren in NL en met alle corona perikelen? Ik vind hem wel een echte leider. Maar ik loop inderdaad wat te stangen als ik aangeef een fervent aanhanger te zijn ;) dat ben ik ook weer niet. Ik kan soms best links zijn met sommige onderwerpen, dushet valt allemaal wel mee. Ben alleen soms te direct en drammerig in mijn mening geven.

En over Bernhard, met geld maak je makkelijk geld, maar er zijn genoeg van dit soort mensen. Moet iedereen lekker zelf weten denk ik dan. Als ik mijn huis wil verkopen, doe ik dat liever ook voor de beste prijs. Jij niet?

Voetbal, muziek en af en toe een biertje........ ben meer van whisky, ik heb nog wel een mooie te koop staan..... https://marktplaatswhisky.nl/te-koo...-21-year-old-mount-fuji-limited-edition-14891
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Voetbal, muziek en af en toe een biertje........ ben meer van whisky, ik heb nog wel een mooie te koop staan...

.. :oops: dat zijn een hele hoop biertjes Marc... Duur fleske..;)
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
Ik ben ook geen Rutte fan... maar gevaar voor de rechtsstaat????? Zwaar overdreven als je het mij vraagt. Sure hij doet genoeg dingen fout, maar om hem nu een gevaar te noemen no way.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.198
4.427
Ik ben geen fervent Rutte aanhanger, maar het bashen van iemand is zo makkelijk. Ik heb gewoon veel respect voor de man. Want wie had het beter gedaan dan Rutte de afgelopen jaren in NL en met alle corona perikelen? Ik vind hem wel een echte leider. Maar ik loop inderdaad wat te stangen als ik aangeef een fervent aanhanger te zijn ;) dat ben ik ook weer niet. Ik kan soms best links zijn met sommige onderwerpen, dushet valt allemaal wel mee. Ben alleen soms te direct en drammerig in mijn mening geven.

En over Bernhard, met geld maak je makkelijk geld, maar er zijn genoeg van dit soort mensen. Moet iedereen lekker zelf weten denk ik dan. Als ik mijn huis wil verkopen, doe ik dat liever ook voor de beste prijs. Jij niet?

Voetbal, muziek en af en toe een biertje........ ben meer van whisky, ik heb nog wel een mooie te koop staan..... https://marktplaatswhisky.nl/te-koo...-21-year-old-mount-fuji-limited-edition-14891
Tuurlijk verkoop ik mijn huis voor de beste prijs. Maar ik heb er dan ook precies één. Verder heb ik ook wel moeite om mijn gedachtengoed niet direct te spuwen, dus nog een overeenkomst dan ;-).

Ik wil hier verder ook geen al te zware discussies gaan voeren. @Indiaantje89, prima om het niet eens te zijn :).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
Tuurlijk verkoop ik mijn huis voor de beste prijs. Maar ik heb er dan ook precies één. Verder heb ik ook wel moeite om mijn gedachtengoed niet direct te spuwen, dus nog een overeenkomst dan ;-).

Ik wil hier verder ook geen al te zware discussies gaan voeren. @Indiaantje89, prima om het niet eens te zijn :).
Het begint hoog tijd te worden dat we meer kunnen lullen over festivals ipv elkaar de tent steeds uit te vechten.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Iemand heeft geld nodig voor Lowlands 2022...
Dat was wel het plan :giggle: Maar hoop binnenkort nog zo'n fles te kopen als mijn vrouw weer naar Japan vliegt. Dan mag er wel 1 weg. En dan kan ik inderdaad een hoop bier kopen Fireball. Hoe mooi is dat, van whisky bier maken ;)
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Tuurlijk verkoop ik mijn huis voor de beste prijs. Maar ik heb er dan ook precies één. Verder heb ik ook wel moeite om mijn gedachtengoed niet direct te spuwen, dus nog een overeenkomst dan ;-).

Ik wil hier verder ook geen al te zware discussies gaan voeren. @Indiaantje89, prima om het niet eens te zijn :).
Hebben we toch een mooie Engelse uitspraak voor, we agree to disagree
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Welke festivals zijn jullie van plan te gaan bezoeken, mochten we weer kunnen gaan? Worden dat er steeds meer? En is dat dan ook echt wel haalbaar?
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Welke festivals zijn jullie van plan te gaan bezoeken, mochten we weer kunnen gaan? Worden dat er steeds meer? En is dat dan ook echt wel haalbaar?
Dit weekend een festivalletje (750 personen) in Maastricht. Hebben het zo aangepast dat het door kan gaan (kaartverkoop opnieuw begonnen).

En volgend jaar RW en Primavera (beide weekenden).
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken