Nou dat was niet één klap in het gezicht van de evenementenbranche, maar 2 ontzettend harde dreunen. Corona bestaat niet bij de F1 in Zandvoort.
- een geplaceerd evenement ?
- leuk als je duinkaarten had en dat die er als eerste uitgegooid worden en dan gewoon daar kunnen staan ???? Two thumbs up
- eten halen was een drama (let wel, je mag niks meenemen waar ik me braaf aan hield. Een heleboel bezoekers niet, dus controle was er blijkbaar niet. Dan de prijzen…. wtf ? Ze konden de drukte niet aan na de eerste vrije training. Wat een drukte overal. Het was gewoon één massa die er stond rond eettentjes. Heb het toen niet eens geprobeerd. Toen het wat rustiger werd, wilde ik nog wat halen en lag het kassasysteem eruit…. Moet je nagaan als die 30% er nog bij was ?)
- helaas waren de mensen naast mij op de tribune niet uitgeloot. Wachten in de Alpha bij de Prodigy was qua ruimte relaxter dan zo dicht naast iemand te zitten (was ook best een forse meneer links van me ?)
Ik heb een heerlijke dag gehad (afgezien van niet kunnen eten, das niet best voor mij), maar wat zonde dat we al die festivals hebben moeten laten schieten. Dat halen we nooit meer in ??