Actualiteit

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
Toch een beetje een festivalgevoel deze ochtend.... over een uurtje naar Zandvoort op de fiets. Last minute toch ook maar besloten om naar de vrije trainingen te gaan vandaag. Dus qua festival voorbereiding, toch een cargo short aan met grote zakken voor oa een powerbank, oordopjes, zonnebril etc. dus wat dat beterft zijn er nog meer overeenkomsten en besef ik mij hoe ik het festivallen mis..... :cry: dat opgewonden gevoel, niet wetend hoe je dag gaat lopen, met alleen de wetenschap dat je een fantastiche dag gaat hebben, juist dat mis ik.....
 
  • Geweldig
Waarderingen: StevieU2

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Toch een beetje een festivalgevoel deze ochtend.... over een uurtje naar Zandvoort op de fiets. Last minute toch ook maar besloten om naar de vrije trainingen te gaan vandaag. Dus qua festival voorbereiding, toch een cargo short aan met grote zakken voor oa een powerbank, oordopjes, zonnebril etc. dus wat dat beterft zijn er nog meer overeenkomsten en besef ik mij hoe ik het festivallen mis..... :cry: dat opgewonden gevoel, niet wetend hoe je dag gaat lopen, met alleen de wetenschap dat je een fantastiche dag gaat hebben, juist dat mis ik.....
Ondanks het meningverschil over de aanloop hier naartoe, wens ik je wel een fijn weekend toe! Gelukkig een beter weertje dan in Spa.
 
  • Geweldig
Waarderingen: @Marc

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Toch een beetje een festivalgevoel deze ochtend.... over een uurtje naar Zandvoort op de fiets. Last minute toch ook maar besloten om naar de vrije trainingen te gaan vandaag. Dus qua festival voorbereiding, toch een cargo short aan met grote zakken voor oa een powerbank, oordopjes, zonnebril etc. dus wat dat beterft zijn er nog meer overeenkomsten en besef ik mij hoe ik het festivallen mis..... :cry: dat opgewonden gevoel, niet wetend hoe je dag gaat lopen, met alleen de wetenschap dat je een fantastiche dag gaat hebben, juist dat mis ik.....
Heel veel plezier!
 
  • Geweldig
Waarderingen: @Marc

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059

De beelden van grote drukte op het Circuit Zandvoort die rondgaan, zijn volgens de Dutch Grand Prix-woordvoerder slechts momentopnames. De mensen zouden tussen de programma's door gaan lopen om iets te eten of drinken. De zegspersoon laat aan NU.nl weten dat de mensenmassa zich vaak net zo snel weer oplost, zodra er activiteiten op de baan zijn.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ik vind het fantastisch dat het weer mag, laat dit inderdaad dan maar het startschot zijn voor meer. Maar hoe kun je dit soort bullshit uit je strot krijgen.

Het zou ons demissionair kabinet sieren als ze maandag aangeven dat de cultuursector 11 september niet meer de barricades op hoeft, omdat er, zij het rijkelijk laat, met gelijke maten gemeten gaat worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Helemaal mee eens!

Vond dat Atze de Vrieze het ook mooi zei op Twitter
Dat vind ik mooi gezegd en laten we het daar maar op houden. Maar man man, die organisatie met zijn commentaar. Mooiste citaat: maar we werken met testen voor toegang dus alles is veilig. Helemaal mee eens!! En daarom kunnen concerten en festivals ook doorgaan! Dit moet toch wel de ogen van het kabinet openen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Krijg het trouwens wel een beetje benauwd van dat filmpje.
Heb bij festivals ook best vaak in drukte gestaan, maar dan waren er genoeg wegen om te vluchten in geval van nood.
Dit smalle straatje doet me denken aan de beelden van de love parade in Berlijn.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
Nou dat was niet één klap in het gezicht van de evenementenbranche, maar 2 ontzettend harde dreunen. Corona bestaat niet bij de F1 in Zandvoort.

- een geplaceerd evenement ?
- leuk als je duinkaarten had en dat die er als eerste uitgegooid worden en dan gewoon daar kunnen staan ???? Two thumbs up
- eten halen was een drama (let wel, je mag niks meenemen waar ik me braaf aan hield. Een heleboel bezoekers niet, dus controle was er blijkbaar niet. Dan de prijzen…. wtf ? Ze konden de drukte niet aan na de eerste vrije training. Wat een drukte overal. Het was gewoon één massa die er stond rond eettentjes. Heb het toen niet eens geprobeerd. Toen het wat rustiger werd, wilde ik nog wat halen en lag het kassasysteem eruit…. Moet je nagaan als die 30% er nog bij was ?)
- helaas waren de mensen naast mij op de tribune niet uitgeloot. Wachten in de Alpha bij de Prodigy was qua ruimte relaxter dan zo dicht naast iemand te zitten (was ook best een forse meneer links van me ?)

Ik heb een heerlijke dag gehad (afgezien van niet kunnen eten, das niet best voor mij), maar wat zonde dat we al die festivals hebben moeten laten schieten. Dat halen we nooit meer in ??‍♂️
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.822
Nou dat was niet één klap in het gezicht van de evenementenbranche, maar 2 ontzettend harde dreunen. Corona bestaat niet bij de F1 in Zandvoort.

- een geplaceerd evenement ?
- leuk als je duinkaarten had en dat die er als eerste uitgegooid worden en dan gewoon daar kunnen staan ???? Two thumbs up
- eten halen was een drama (let wel, je mag niks meenemen waar ik me braaf aan hield. Een heleboel bezoekers niet, dus controle was er blijkbaar niet. Dan de prijzen…. wtf ? Ze konden de drukte niet aan na de eerste vrije training. Wat een drukte overal. Het was gewoon één massa die er stond rond eettentjes. Heb het toen niet eens geprobeerd. Toen het wat rustiger werd, wilde ik nog wat halen en lag het kassasysteem eruit…. Moet je nagaan als die 30% er nog bij was ?)
- helaas waren de mensen naast mij op de tribune niet uitgeloot. Wachten in de Alpha bij de Prodigy was qua ruimte relaxter dan zo dicht naast iemand te zitten (was ook best een forse meneer links van me ?)

Ik heb een heerlijke dag gehad (afgezien van niet kunnen eten, das niet best voor mij), maar wat zonde dat we al die festivals hebben moeten laten schieten. Dat halen we nooit meer in ??‍♂️
En was het verkeer een beetje te doen?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
En was het verkeer een beetje te doen?
Sorry voor de late reactie. Ik ben op de fiets gegaan, dus verkeer was perfect voor ons. Dat hebben ze echt goed gedaan. Los van de pole-position was het een fantastische dag samen met mijn vader van 75. Herinneringen maken ? Sfeer was goed, aantal pijnpunten van gisteren hebben ze echt wel goed opgepakt. Ik zat nu op een tribune plek met helemaal geen mensen om me heen. Superrelaxt. Eten maar zelf meegenomen. Bij de controle vroegen ze alleen of ik bier of deodorant (misschien stonk ik ofzo ??‍♂️) bij me had. Verder gewoon doorlopen. Bij de laatste kombocht stond er na de laatste vrije training security om toch mensen niet meer in de duinen te laten zitten. En veel communicatie om toch te blijven zitten etc. Wat natuurlijk vooral voor de bühne gedaan is. En als pauze act Mental Theo, dus wat wil je nog meer ?
Hopelijk vandaag kers op de taart met een overwinning voor Max, heb er weer zin in ??
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Sorry voor de late reactie. Ik ben op de fiets gegaan, dus verkeer was perfect voor ons. Dat hebben ze echt goed gedaan. Los van de pole-position was het een fantastische dag samen met mijn vader van 75. Herinneringen maken ? Sfeer was goed, aantal pijnpunten van gisteren hebben ze echt wel goed opgepakt. Ik zat nu op een tribune plek met helemaal geen mensen om me heen. Superrelaxt. Eten maar zelf meegenomen. Bij de controle vroegen ze alleen of ik bier of deodorant (misschien stonk ik ofzo ??‍♂️) bij me had. Verder gewoon doorlopen. Bij de laatste kombocht stond er na de laatste vrije training security om toch mensen niet meer in de duinen te laten zitten. En veel communicatie om toch te blijven zitten etc. Wat natuurlijk vooral voor de bühne gedaan is. En als pauze act Mental Theo, dus wat wil je nog meer ?
Hopelijk vandaag kers op de taart met een overwinning voor Max, heb er weer zin in ??
Nice, veel plezier. Je hebt het weer iig lekker mee en hopelijk over een uurtje of 5 een Nederlandse winnaar op het Nederlandse circuit!
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
Mooi statement even tussendoor van Yuki, Kriss Kross Amsterdam voor de evenementenbranche wat onder luid applaus ontvangen werd ? hier bij de F1
 
  • Winning
Waarderingen: StevieU2

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Ff je wachtwoord veranderen als je een accountje hebt bij DGTL:
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.287
1.286
Ff je wachtwoord veranderen als je een accountje hebt bij DGTL:
Woow. thnx.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059

Bij een steekpartij in poppodium TivoliVredenburg in Utrecht is zondagochtend een man om het leven gekomen. De dader is gevlucht.
"Rond 7.00 uur kreeg de politie een melding van een steekpartij in het poppodium aan de Vlaamse Toren. Op dat moment vonden er geen evenementen meer plaats. Er is één slachtoffer gevallen, hulp mocht voor de man helaas niet meer baten", schrijft de politie.
De politie is op zoek naar een kale man met een lichte huid. De man is 1,85 meter lang, heeft een stevig postuur en was in het blauw gekleed met een gele jas.
De politie vraagt mensen die iets gezien hebben zich te melden. Op dit moment wordt onderzoek gedaan op de plek van de steekpartij.

TivoliVredenburg heeft alle evenementen op zondag geschrapt. Op de agenda stonden optredens van onder meer het Residentie Orkest, Weval en Matthew Mole. Het poppodium brengt de bezoekers op de hoogte.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken