Actualiteit

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
Ow en dan vergat ik nog RTL Boulevard, als je dat kijkt dan snap ik je een stuk beter. Al je hersencellen gaan naar de kneiter als je dat walgelijk stukje TV kijkt. Sterkte dus
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Geen idee wat Marc heeft vandaag. En nee er is voor genoeg mensen geen steun nee. Daar kan ik als ondernemer die vaak op evenementen werk moet leveren genoeg over vertellen. En dan heb ik gelukkig andere walletjes om van te eten. Dus kap maar gewoon met je bullshit. Je kan niet zomaar onzin verkopen om vervolgens te zeggen dat het maar een mening is.
Ik heb helemaal niks vandaag, maar verbaas me om de vele hypocriete en onderdachte reacties waar van alles bijgehaald wordt. Ik zou zeggen kap lekker zelf met je eigen bullshit. Stop met alle onzin en heb respect voor een ander zijn mening. Zie de post van Rick en mijn reactie daarop.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Mooi overwinning. Congratz. Verder is Vitesse een kutclub, Chef’Special een kut band en de F1 een kutsport.
Maar Marc is normaal best tof, heeft zijn dag vandaag niet of hij gaat Mark Rutte opvolgen.
Mark Rutte for president! Een trouw Rutte stemmer al jaren.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Ow en dan vergat ik nog RTL Boulevard, als je dat kijkt dan snap ik je een stuk beter. Al je hersencellen gaan naar de kneiter als je dat walgelijk stukje TV kijkt. Sterkte dus
Ha, ha, ha, alles maar veroordelen, prachtig en exemplarisch dit ?
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.110
1.994
Sorry Indiaan, hier nog een kut-VVD’er! ✋?

Niet echt pro Rutte trouwens, maar ik wil het niet op de man spelen ?
 
  • Haha
Waarderingen: @Marc

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
IIk heb helemaal niks vandaag, maar verbaas me om de vele hypocriete en onderdachte reacties waar van alles bijgehaald wordt. Ik zou zeggen kap lekker zelf met je eigen bullshit. Stop met alle onzin en heb respect voor een ander zijn mening. Zie de post van Rick en mijn reactie daarop.
Nou verbaas je maar lekker verder dan. Ik snap je probleem ook niet zo? CF zegt letterlijk wat er gebeurt is, maar dat mag hij niet? Waarom mag hij dat niet dan als er volgens jou toch niets aan de hand is?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Nou verbaas je maar lekker verder dan. Ik snap je probleem ook niet zo? CF zegt letterlijk wat er gebeurt is, maar dat mag hij niet? Waarom mag hij dat niet dan als er volgens jou toch niets aan de hand is?
Sterke reactie dit ??
Fijne avond nog Indiaan, normaal vind ik jou ook tof ?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.215
13.463
Geen idee wat Marc heeft vandaag. En nee er is voor genoeg mensen geen steun nee. Daar kan ik als ondernemer die vaak op evenementen werk moet leveren genoeg over vertellen. En dan heb ik gelukkig andere walletjes om van te eten. Dus kap maar gewoon met je bullshit. Je kan niet zomaar onzin verkopen om vervolgens te zeggen dat het maar een mening is.
Jij had, naast Marc, ook je dag niet?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie en @Marc

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.333
7.324
Humberto Tan heeft naar eigen zeggen ‘uitgebreid’ gesproken met prins Bernhard over de ophef rond een brief aan Chef’Special. Volgens de presentator is de prins van mening dat de e-mail met het verzoek aan de band om gratis op te treden tijdens de Formule 1 in Zandvoort ‘nooit verstuurd’ had mogen worden. Zo zei Humberto donderdagavond in zijn talkshow op RTL 4.

Die brief had nooit verstuurd mogen worden”, vindt Bernhard volgens Humberto. Ook zou de prins zijn excuses aan willen bieden en graag met de band willen praten.

 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.110
1.994
Bedankt Tim. Ik wist het namelijk nog steeds niet. Wilde echt kijken gisteravond, maar mijn ogen vielen dicht. Gebeurt me wel vaker bij Humberto....

Maar veel belangrijker: vandaag de vrije trainingen van de F1 op Spa. Wat denk jij Indiaantje89, gaat Max weer voorbij Hamilton dit weekend? :p
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Chapeau voor de prins of Bernhard (hij gebruikt / misbruikt die titel liever niet). Zo kan je het ook netjes oplossen ipv iemand te kakken zetten op SM. Houdt de eer aan zichzelf. Benieuwd waar alle comments nu blijven op Bernhard of juist de complimenten hoe hij met deze situatie omgaat. Leven en laten leven. Dikke actie van de prins‼️
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Bedankt Tim. Ik wist het namelijk nog steeds niet. Wilde echt kijken gisteravond, maar mijn ogen vielen dicht. Gebeurt me wel vaker bij Humberto....

Maar veel belangrijker: vandaag de vrije trainingen van de F1 op Spa. Wat denk jij Indiaantje89, gaat Max weer voorbij Hamilton dit weekend? :p
Terugkijken niet meer nodig…..

Of Max voorbij gaat aan Sir Lewis weten we pas einde training. Dan pas kan je een inschatting maken op racepace. Dat lukte op Silverstone en Hongarije niet echt aangezien RB daar niet echt met een complete auto heeft gereden. Ben benieuwd.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.110
1.994
Op Silverstone wist Lewis in mijn ogen al wel dat hij door moest zetten in Cobbs, anders was hij Max kwijt. Dat had hij tijdens de sprintrace al gemerkt namelijk. Verder klopt het dat de info incompleet is. Maar het staat of valt natuurlijk met de updates van Mercedes versus de updates en de reparaties van Red Bull. Oftewel: het weergaloze seizoen gaat verder waar het gebleven was!!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Ja echt hè? Wel een beetje een do or die voor Max en RB de komende twee races…. waar is de volgende race eigenlijk?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken