Geeft niks dat je dat punt niet snapt. Dat ligt wellicht aan mij….. net als prins B. proberen dhr. Nolet & consorten ook zo goed mogelijk voor zichzelf te zorgen als het op financiën aankomt. Niks mis mee toch? Maar als het je niet aanstaat, dan ga je dat toch niet op social media delen? Net als Chef Special staat te werken, steekt de prins financieel zijn nek uit met dit evenement. Helemaal nu het 30 % minder bezetting heeft en er geen garantiefonds is.Waarom zou ik gratis naar binnen moeten kunnen bij een Ziggo concert van Chef Special? Die band staat daar die avond te werken. Die doen dat toch niet voor niets?! Ik snap echt niet welk punt je daar probeert te maken.
Een band vragen om puur op te treden voor exposure is imo al not done. Die moet je gewoon betalen als je vraagt of ze voor je willen komen werken.
Een grote Nederlandse band die al anderhalf jaar geen inkomsten heeft uit optredens omdat ze niet mogen optreden vragen of ze op een miljoenenevent gratis of voor een paar kaartjes willen komen spelen is op zijn minst toondoof en over het algemeen gezien ronduit grof.
Waarom is het not done? Win / win voor beide. Ik ben nieuwsgierig, heb je zelf wel eens in een band gespeeld?
Ik weet niet wat toondoof is (misschien typo?). Maar de prins kan daar niks aan doen dat ze al anderhalf jaar niet mogen optreden.
Dat het met twee maten meten is, dat vind ik ook, maar dat staat er los van hoe je met elkaar omgaat. Zo weten we beide niet wanneer dit gevraagd is etc.
Misschien moet je het omdraaien, wanneer was het wel gepast geweest? Want volgens mij is sowieso alle live muziek afgelast bij de F1.