Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eens, maar directeur van Hellfest heeft hier al op geantwoord met een interview. Ze wouden een groter podium, en was allemaal lastig. Wouden niet op festival zelf optreden, dus moest een apart veld daarnaast vrijgemaakt worden, met een groter podium.. haha..
Denk dat Livenation in Europa goed nadenkt of ze nog wel een rondje acdc willen organiseren. Kan mij niet voorstellen dat de vorige tour winstgevend was.
Als ACDC dan toch nog perse een ronde wil doen dan zou het zomaar kunnen dat ze hun eisen bijstellen en toch wel voor festivals kiezen.
Dave Grohl was gisteravond ook aanwezig en speelde mee tijdens Highway to Hell in wat wel eens het laatste concert geweest zou kunnen zijn aldus diverse media.....
Persoonlijk denk ik dat AC/DC er wel eens een eind aan kan breien. Alles gezien en gedaan. En om de centjes hoeven de heren het al lang niet meer te doen.
Persoonlijk denk ik dat AC/DC er wel eens een eind aan kan breien. Alles gezien en gedaan. En om de centjes hoeven de heren het al lang niet meer te doen.
AC/DC communiceert uiteindelijk nooit officieel met grote aankondigingen. Enkel Brian die soms iets lost in een interview. AC/DC, als die zouden stoppen, dan doen die doen dat in stilte.