AC/DC

Nu de vraag naar tickets afzwakt vind ik een rondje langs de grootste festivals niet geheel ondenkbaar. Hellfest, mogelijk Graspop

• Leuk
Waarderingen: saurus
Nu de vraag naar tickets afzwakt vind ik een rondje langs de grootste festivals niet geheel ondenkbaar. Hellfest, mogelijk Graspop
Eens, maar directeur van Hellfest heeft hier al op geantwoord met een interview. Ze wouden een groter podium, en was allemaal lastig. Wouden niet op festival zelf optreden, dus moest een apart veld daarnaast vrijgemaakt worden, met een groter podium.. haha..

Denk dat Livenation in Europa goed nadenkt of ze nog wel een rondje acdc willen organiseren. Kan mij niet voorstellen dat de vorige tour winstgevend was.
Als ACDC dan toch nog perse een ronde wil doen dan zou het zomaar kunnen dat ze hun eisen bijstellen en toch wel voor festivals kiezen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Honk
Dave Grohl was gisteravond ook aanwezig en speelde mee tijdens Highway to Hell in wat wel eens het laatste concert geweest zou kunnen zijn aldus diverse media.....

AC/DC communiceert uiteindelijk nooit officieel met grote aankondigingen. Enkel Brian die soms iets lost in een interview. AC/DC, als die zouden stoppen, dan doen die doen dat in stilte.

• Leuk
Waarderingen: PJ en Honk
1000145046.jpg

• Geweldig
Waarderingen: Everyknight

Users who are viewing this thread