AC/DC

mavericky

Nieuw lid
16 feb 2024
1
0
Bizar zeg! Maken ze nu de wachtrij kunstmatig hoog? Of zijn er heel veel mensen die op 6-7 apparaten tegelijk proberen? Daarnaast snap ik dan niet dat je rangplaats 2 niet meer kon kiezen, maar op basis van de plattegrond zijn er nog duizenden van dat soort plekken beschikbaar....
Volgens mij zijn deze tickets niet meer beschikbaar, en gaat er iets fout. Mijn eigen tickets worden ook als beschikbaar weergegeven..
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
646
504
Volgens mij zijn deze tickets niet meer beschikbaar, en gaat er iets fout. Mijn eigen tickets worden ook als beschikbaar weergegeven..
Lijkt me inderdaad sterk dat de beste zitplaatsen nog allemaal beschikbaar zijn. Lijkt een bug in het systeem te zitten van Ticketmaster. Hopen op geen dubbele boekingen dit keer...
 

TiemenM

Playlistbediener
24 aug 2022
19
12
Verwacht niet dat ik nog Front of Stage tickets kan krijgen voor AMS (als die er uberhaupt zijn). Dus dan sluit het AC/DC hoofdstuk zich helaas.

Op naar de Stones in de US dan maar :)
Het is misschien al benoemd, maar er zijn nog steeds veldkaarten beschikbaar hè.
Update: sorry, is een bug in Ticketmaster's systeem blijkbaar.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Lijkt me inderdaad sterk dat de beste zitplaatsen nog allemaal beschikbaar zijn. Lijkt een bug in het systeem te zitten van Ticketmaster. Hopen op geen dubbele boekingen dit keer...
Ik wou net zeggen. Enige plekken die ik kon kiezen waren die met beperkt zicht. En daar waag ik me niet aan voor 117 Euro.
 
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Sta kaarten voor Hockenheim in de pocket. Moest improviseren😂

Ritje van 5 uur, maar daar maken we wel iets van.
Have fun daar, ga op tijd van huis of neem een hotelletje in de buurt, houd rekening met extreme verkeersdrukte en heeeeel ver lopen vanaf de parkeerplaats. Met een beetje pech (ik meestal) moet je naar P 9 en dat bleek een vliegveldje te zijn met plaats voor een paar duizend auto's met 2 b-weggetjes als toegang en uitgang, 2.5 uur lopen naar het circuit vanuit daar. Budgettaire afwegingen hebben mij dan ook helaas naar de JC Arena bovenin de 2e ring gestuurd. Maar fuck it, ik ben erbij en voor ACDC gedoog ik die betonnen frietpan wel een keer.
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
146
168
Have fun daar, ga op tijd van huis of neem een hotelletje in de buurt, houd rekening met extreme verkeersdrukte en heeeeel ver lopen vanaf de parkeerplaats. Met een beetje pech (ik meestal) moet je naar P 9 en dat bleek een vliegveldje te zijn met plaats voor een paar duizend auto's met 2 b-weggetjes als toegang en uitgang, 2.5 uur lopen naar het circuit vanuit daar. Budgettaire afwegingen hebben mij dan ook helaas naar de JC Arena bovenin de 2e ring gestuurd. Maar fuck it, ik ben erbij en voor ACDC gedoog ik die betonnen frietpan wel een keer.
Ik had al zoiets begrepen ja, dus dat wordt een hotel boeken en vanuit daar met de trein of een taxi/uber (mits kiss & ride) naar het circuit toe.

Maar serieus 2,5 uur? Hoe dan...
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Have fun daar, ga op tijd van huis of neem een hotelletje in de buurt, houd rekening met extreme verkeersdrukte en heeeeel ver lopen vanaf de parkeerplaats. Met een beetje pech (ik meestal) moet je naar P 9 en dat bleek een vliegveldje te zijn met plaats voor een paar duizend auto's met 2 b-weggetjes als toegang en uitgang, 2.5 uur lopen naar het circuit vanuit daar. Budgettaire afwegingen hebben mij dan ook helaas naar de JC Arena bovenin de 2e ring gestuurd. Maar fuck it, ik ben erbij en voor ACDC gedoog ik die betonnen frietpan wel een keer.
Ja, of als je wel dichtbij geparkeerd staat, houd er rekening mee dat je na afloop nagenoeg niet lopend weg komt van het circuit zellf. Of alles moet 1 brug over, of alles moet door 1 tunnel.
Vreselijke locatie voor concerten, totaal niet geschikt
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
146
168
Oke dat klinkt niet best. En hoe is de OV verbinding? Een flink stuk lopen vind ik minder erg dan uren wachten in de auto.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Oke dat klinkt niet best. En hoe is de OV verbinding? Een flink stuk lopen vind ik minder erg dan uren wachten in de auto.
Wat wij gedaan hebben is nadat we die brug over waren, zit daarbij de HSV Jahnhalle een soort eet en drink ding, daar zijn we blijven hangen tot een uur of 1 denk ik? Daarna konden we de laaste paar 100 meter zo doorlopen en daarna in 1x wegrijden>
Zorg dat je kan parkeren op P1
 

The Black

Campingartiest
27 feb 2015
69
57
niet vanzelf


maar het is idd pijnlijk, deze prijzen zijn absurd...

Er zijn maar weinig mensen die onbeperkt geld te besteden hebben. Ik vermoed dat er keuzes gemaakt zullen moeten gaan worden en dat daardoor de verkoopaantallen zullen achterblijven. Neem een Pearl Jam, te vaak in Nederland te zien geweest de afgelopen jaren, die krijgen hier een zaal voor €170,- per kaartje denk ik echt niet uitverkocht. Maar het is slechts mijn bevinding, de praktijk zal moeten blijken.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
774
720
Er zijn maar weinig mensen die onbeperkt geld te besteden hebben. Ik vermoed dat er keuzes gemaakt zullen moeten gaan worden en dat daardoor de verkoopaantallen zullen achterblijven. Neem een Pearl Jam, te vaak in Nederland te zien geweest de afgelopen jaren, die krijgen hier een zaal voor €170,- per kaartje denk ik echt niet uitverkocht. Maar het is slechts mijn bevinding, de praktijk zal moeten blijken.
Die verkopen met de vingers in de neus de ziggo dome uit,ongeacht de prijs. Eddie Vedder solo was al absurd hoog (toen al was het goedkoopste kaartje 100 euro) in de afas live jaren geleden en het was direct uiverkocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Die verkopen met de vingers in de neus de ziggo dome uit,ongeacht de prijs. Eddie Vedder solo was al absurd hoog (toen al was het goedkoopste kaartje 100 euro) in de afas live jaren geleden en het was direct uiverkocht.
Eens.

En geloof mij; dit is echt nog niks.

Dynamic pricing gaat het woord van de komende jaren worden. Wat ze doen is dat ze heel gedosseerd tickets ter verkoop stellen tegen bizarre (en dan niet AC/DC bizar, maar echt duizenden euro's) prijzen. Hierdoor ontstaat er enorme FOMO en worden de kaarten gekocht. Gelang interesse worden de kaarten steeds goedkoper gemaakt met als doel om pas op de dag zelf uit te verkopen. Want dan heb je het optimum prijspunt. Kijk voor de lol maar eens naar de Stones of Taylor in de US.

Maar ook reguliere tickets zijn vele malen duurder daar, dus verdiensten voor bands vele malen hoger. Maar Europa moet ok bands kunnen boeken. En om dat te kunnen moeten de prijzen hier ook fors omhoog. Prijzen van 100 euro plus zijn de nieuwe standaard, voor grotere bands gaat dit naar boven de 200 met goede tickets voor boven de 300. De absolute top (Stones, Swift etc) zitten hier al ruim boven. Prijs waarvoor je nu vooraan staat bij ACDC betaal je daar minimaal het dubbele (face value).

Er is geld genoeg, we zitten in een enorme loon->inflatie spiraal en daar gaan we nog heel lang last van hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: HaaEll

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Er zijn maar weinig mensen die onbeperkt geld te besteden hebben. Ik vermoed dat er keuzes gemaakt zullen moeten gaan worden en dat daardoor de verkoopaantallen zullen achterblijven. Neem een Pearl Jam, te vaak in Nederland te zien geweest de afgelopen jaren, die krijgen hier een zaal voor €170,- per kaartje denk ik echt niet uitverkocht. Maar het is slechts mijn bevinding, de praktijk zal moeten blijken.
oh zeker, 100% dat dat speelt... mensen gaan keuzes maken. Maar zo lang er nog voldoende is voor de concert organisatoren om nagenoeg of geheel uit te verkopen, veranderd er voorlopig nog niets.

naar mijn mening, de problemen zijn ooit begonnen toen acts de lucht in schoten met de gage's die gevraagd werden en met vervolgens nog veel hogere gage's vragen na de corona cancels
 

TorbenH

Nieuw lid
18 mei 2023
2
0
Ik heb wat kaarten over voor ACDC in Dessel, tegen kostprijs. (miscommunicatie in vriendengroep, uiteindelijk had iedereen tickets)
Laat het me weten als je geïnteresseerd bent!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Dat hele systeem van Ticketmaster is helemaal niet up to date. Net weer plaatsen aangevinkt via het zaalplan. Gaat ie verder en krijg ik dat de stoelen niet meer beschikbaar zijn. Waarom bied ie ze dan aan???. Omdat ze willen dat ik kaarten van 180 Euro ga kopen zeker.....
 
  • Wow
Waarderingen: Piebe71

Gebruikers die dit onderwerp bekijken