Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eerst een half uur gewacht in de Duitse wachtrij, terwijl je er om half 12 bij de Nederlandse er meteen doorheen was. Tickets zijn in ieder geval binnen!
Het is nu gewoon een zekerheid: een bepaalde categorie bands/artiesten mag vragen wat ze willen, de mensen kopen het toch. Al vroeg ac/dc hier nu 200 euro, het zou nog uitverkopen. De toekomst ziet er nu rooskleurig uit op dat vlak, jammer.
Op zich staat die knop "Kies" ook bij de platinum tickets toch? En de grote groene "Doorgaan" knop is wel de meest opvallende. Snap dat het verwarrend kan zijn maar is niet echt oplichterij in mijn ogen, je moet gewoon even goed kijken wat je precies kiest.
omdat de knop kies wordt toegevoegd op het moment dat je op het plusje klikt, heb je ineens beweging op je scherm en wordt de indruk gewekt dat je daar verder moet.
pure misleiding.
zet daar gewoon ook een + en - neer in plaats van een extra woord kies
Via pc kreeg ik constant foutmelding maar via de app kon ik direct bestellen en betalen. Heb betaald maar na het betalen liep Ticketmaster vast en nu zegt de pagina dat de tijd verstreken is en de tickets weg zijn.
Denk ik ook. Wachtrij was ook nog maar 91 personen, maar niks meer was te kiezen. Voordat ik die foutmelding kreeg, had ik wel eerst bij 4x staplaatsen "geen tickets beschikbaar", daarna pas "oeps er ging iets mis" bij 3x, 2x en 1x staplaatsen.
Denk ik ook. Wachtrij was ook nog maar 91 personen, maar niks meer was te kiezen. Voordat ik die foutmelding kreeg, had ik wel eerst bij 4x staplaatsen "geen tickets beschikbaar", daarna pas "oeps er ging iets mis" bij 3x, 2x en 1x staplaatsen.