Concertaankondigingen

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
354
278
Pfff dit valt even rauw op het dak...
Ik was erg fan van de lijstjes die je altijd postte zoals velen hier al hebben gezegd. Door de aankondigingen is mijn favoriete hobby met muziek en concerten een stuk beter en leuker geworden. Ik vind het oprecht heel erg jammer en ik hoop dat je hier zelf niet teveel gezeik aan over houd.
Je deed een heldentaak en hebt hier zeker voor velen juist ook de concertzalen en artiesten meer gesteund en gepusht.
Belachelijk dat het zo moet...
Bedankt voor alles, Dave! Alles wat je deed voor de community zal gemist worden šŸ™
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

stanley

Playlistbediener
13 feb 2013
16
18
Wat ongelofelijk jammer @wenteldave zeker op deze manier omdat het niet vrijwillig is. Dank voor al het werk wat je hebt gedaan waar veel concertliefhebbers plezier aan hebben beleefd!
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Tompie

Playlistbediener
12 dec 2018
14
2
Wat ongelooflijk zuur! Hopelijk trek je je het "dreigement" niet te veel aan Dave. Bedankt voor alle mooie lijstjes, ook names alle mensen in mijn omgeving die ik stiekem al data in hun agenda kon laten vrijhouden voor concerten die pas maanden later werden aangekondigd. Held ā¤ļø
 
  • Geweldig
Waarderingen: wenteldave

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Masr oprecht, dankje Dave als we je ergens in kunnen (onder)steunen dan roept u maar he. Bedankt voor alles.

P.S. ik zit nu op Roadburn, maar kan er iemand een Fuck Kanr avatar maken? Ik draag hem met trots. Misschien zijn er meerdere met mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
952
992
Dit is veruit het triestigste grote nieuws dat je al hebt moeten bekend maken, Dave.

Heel erg bedankt voor alles wat je voor dit forum hebt gedaan.

Was altijd een beetje een spannend moment in m'n dag als je hier een nieuw lijstje gezet had. "Zou er wat leuks tussen zitten ?..."
Ik ga ze missen.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
405
252
Jeetje wat een poppen-k-a-n-e-rij is dit.
Dave, vervelend voor jou dat het zo is gelopen. Veel dank voor jouw inzet en bijdragen.
Het is jammer voor dit forum, maar het lijkt me een wijs besluit om de pauze-knop in te drukken :(.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
665
340
Maar lijstjes plaatsen met aangekondigde shows is toch niet illegaal? Ik snap dat de lol er voor Dave wel een beetje af is, maar ik denk dat als ik Festileaks was, ik wel naar een manier had gezocht om dit toch voort te zetten. Voor mij is dit namelijk de reden om in ieder geval elke dag even op het forum te kijken, en ik kan me voorstellen dat ik dan niet de enige ben. Dan doen we toch gewoon geen Kane shows meer in deze lijstjes. Toch geen hond die daar heen wil.

Ontzettend bedankt voor de inzet Dave, meer dan eens heb ik door Ć©Ć©n van je lijstjes tickets voor een concert gekocht waar ik anders niet van af zou weten.
 

Elphie

Nieuw lid
20 mrt 2024
3
1
Wat enorm balen, maar ontzettend bedankt voor al je bijdragen, Dave! Ook ik keek er elke dag erg naar uit.

Ik hoop dat de lijstjes toch door kunnen, desnoods met alleen al aangekondigde concerten. Ik volg veel artiesten en podia, maar dit topic was de enige manier om niks te missen.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
105
202
Wat enorm balen, maar ontzettend bedankt voor al je bijdragen, Dave! Ook ik keek er elke dag erg naar uit.

Ik hoop dat de lijstjes toch door kunnen, desnoods met alleen al aangekondigde concerten. Ik volg veel artiesten en podia, maar dit topic was de enige manier om niks te missen.

Dat hoop ik ook! Als ik de berichten zo lees kwamen de meeste mensen toch vooral voor de complete concertagenda, en niet zozeer voor de scoops. Die betekenden hoogstens een paar dagen langer voorpret.
 
  • Leuk
Waarderingen: Elphie

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.179
2.999
Maar lijstjes plaatsen met aangekondigde shows is toch niet illegaal? Ik snap dat de lol er voor Dave wel een beetje af is, maar ik denk dat als ik Festileaks was, ik wel naar een manier had gezocht om dit toch voort te zetten. Voor mij is dit namelijk de reden om in ieder geval elke dag even op het forum te kijken, en ik kan me voorstellen dat ik dan niet de enige ben. Dan doen we toch gewoon geen Kane shows meer in deze lijstjes. Toch geen hond die daar heen wil.

Ontzettend bedankt voor de inzet Dave, meer dan eens heb ik door Ć©Ć©n van je lijstjes tickets voor een concert gekocht waar ik anders niet van af zou weten.
Wees gerust, in onze admin chat zitten we allemaal even hard te balen als hier. De communicatie met wenteldave hierover loopt uiterst constructief (ideeƫn genoeg) maar uiteindelijk is het vooral Dave zelf die moet zien in welke mate hij het nog prettig vindt en wilt verdergaan met de aankondigingen. Vanuit Festileaks is er sowieso enorme waardering voor zijn bijdrage de voorbije jaren.

Persoonlijk dan: Dave, ik denk niet dat ik alle berichten hier moet herhalen voor jou om te beseffen dat ik je aankondigingen ook altijd enorm apprecieerde. Altijd fijn je te spreken in DM, bedankt voor de persoonlijke tags en bedankt voor je ongelooflijke bijdrage hier voor iedereen!
 

Kennys.j

Playlistbediener
17 apr 2024
5
45
Ik die het weekend wilt inzetten, ik die dit allemaal lees, het weekend start met een zure smaak!
Jammer, maar alleszinds een dikke merci voor de voorbije jaren!
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken