Graspop Metal Meeting 2027

Pohh Killswitch Engage zag ik even niet aankomen, dat zou heel vet zijn!

Sleeping With Sirens, From Ashes to New en Wage War ook leuke nieuwe kanshebbers. Het begint ergens op te lijken :)

Neck Deep schaar ik in dezelfde poppunk categorie als Blink en Simple Plan, geen match met GMM.

Laatst bewerkt:
Ik heb precies niks zien voorbij komen over Hurricane/southside festival. Die hebben als eerste namen (ik noem enkel de "hardere" bands): Muse, Machine Gun Kelly, Pierce The Veil, I Prevail, Dropkick Murphy's, Simple Plan en Angine De Poitrine

Zit natuurlijk veel tussen dat heel goed past op Pinkpop ook, en uiteraard ook Hellfest

wage war is volgens mij ook nog nergens anders aangekondigd
En heeft nog een cancel goed te maken. Al konden ze er wel zelf niet aan doen! (waren aangekondigd voor 2020)

Ik zie Blink toch in Dessel eindigen precies dit jaar. Lijken zich vooral op juni te concentreren. En als The Offspring kan... ;-)
Architects zie ik dan weer eerder richting Werchter trekken. Dat zou anders wel héél erg overkill worden.

Nu vooral hopen op I Prevail gezien ik ze last minute toch moet skippen vanavond!

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en saurus
Ik heb precies niks zien voorbij komen over Hurricane/southside festival. Die hebben als eerste namen (ik noem enkel de "hardere" bands): Muse, Machine Gun Kelly, Pierce The Veil, I Prevail, Dropkick Murphy's, Simple Plan en Angine De Poitrine

Zit natuurlijk veel tussen dat heel goed past op Pinkpop ook, en uiteraard ook Hellfest

En heeft nog een cancel goed te maken. Al konden ze er wel zelf niet aan doen! (waren aangekondigd voor 2020)

Waren na de bekendmaking al wel genoemd (maar is al weer even geleden), maar hier verwacht ik zelf vooral Pierce the veil, I prevail en Dropkick Murphys van. Angine zou ook wel vet zijn, maar of het echt werkt op GMM?

Rock for people heeft weer lekker wat namen die ik al op mijn lijstje had ook, waaronder idd Wage War, Motionless, Sleeping with Sirens.

Edit: pfft Architects, ik snap dat je optimaal wil profiteren van je populariteit tegenwoordig, maar continue touren.....en ik zou ze graag nog eens zien, maar niet volgend jaar al,, neem ff een pauze ofzo (alhoewel ik er ws wel sta als ze er zijn :D )

Waren na de bekendmaking al wel genoemd (maar is al weer even geleden), maar hier verwacht ik zelf vooral Pierce the veil, I prevail en Dropkick Murphys van. Angine zou ook wel vet zijn, maar of het echt werkt op GMM?

Rock for people heeft weer lekker wat namen die ik al op mijn lijstje had ook, waaronder idd Wage War, Motionless, Sleeping with Sirens.

Edit: pfft Architects, ik snap dat je optimaal wil profiteren van je populariteit tegenwoordig, maar continue touren.....en ik zou ze graag nog eens zien, maar niet volgend jaar al,, neem ff een pauze ofzo (alhoewel ik er ws wel sta als ze er zijn :D )
Ik zie eigenlijn Angine De Poitrine nog wel werken in de metal dome, als die geen te hoge spot op eisen 😉

Neurosis op Roskilde. Zou hier ook een vette Marquee naam zijn.
En ook Konvent en Drain zijn aangekondigd qua metal bands voor Roskilde

Users who are viewing this thread