Graspop Metal Meeting 2027

Elke drop waarvan we hopen dat die het speelveld wat gaat verbreden, lijkt het alleen maar kleiner te maken. Het is natuurlijk nog maar september, maar voorlopig is 't allemaal nogal magertjes.

Wacht nog steeds op namen waarvan ik dacht "Oeh, die had ik niet zien aankomen!", moeten niet eens bands zijn die ik leuk vind, maar gewoon, een verrassing.
Wat voor namen zouden voor u een verrassing zijn?

Elke drop waarvan we hopen dat die het speelveld wat gaat verbreden, lijkt het alleen maar kleiner te maken. Het is natuurlijk nog maar september, maar voorlopig is 't allemaal nogal magertjes.

Wacht nog steeds op namen waarvan ik dacht "Oeh, die had ik niet zien aankomen!", moeten niet eens bands zijn die ik leuk vind, maar gewoon, een verrassing.
I see your point but FNM and Motley Crue weren’t on my bingo card a few months ago. Let’s hope, there’s more surprises.

I mean ze staan op RAR, zou het zeker een spannende boeking vinden voor GMM!

en als er dan effectief een FNM/SLAYER/Evanescence staan zou dat toch wel spannend zijn imo! na 8-12+ jaar afwezig zijn voor deze bands!

heel iets anders dan bands die er om de 2-3 jaar staan :)
zelfs de 4 jaar afwezigheid van Parkway Drive en Gojira is in graspop termen een eeuwigheid :)

• 100
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Piebe71
Parkway Drive - Evanescence - Bullet For My Valentine (sub) - Amon Amarth (sub) - Cannibal Corpse - Billy Talent
Faith No More - Judas Priest - Arch Enemy (sub) - Beartooth (sub) - Kreator - Bad Religion
Gojira - Korn - Lorna Shore (sub) - Helloween (sub) - Children Of Bodom - Steel Panther
Slayer - Scorpions - Motionless In White (sub) - Journey (sub) - Watain - Simple Plan

​
Eerste rij is de donder, tweede de vrijdag enzovoort. Telkens eerst south en north, dan 2 subs voor south en north, dan marquee en dan Jupiler

Hier zou ik heel gelukkig van worden? Alleen wel hopen dat Slayer beschikbaar is (en Cannibal Corpse, Gojira en Korn en nog een paar)

Copenhell zal ook wel niet lang meer laten wachten, zaten in het verleden vaker tussen 30sep - 3okt, hopelijk komt daar iets nieuws in de geruchtenmolen

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Parkway Drive - Evanescence - Bullet For My Valentine (sub) - Amon Amarth (sub) - Cannibal Corpse - Billy Talent
Faith No More - Judas Priest - Arch Enemy (sub) - Beartooth (sub) - Kreator - Bad Religion
Gojira - Korn - Lorna Shore (sub) - Helloween (sub) - Children Of Bodom - Steel Panther
Slayer - Scorpions - Motionless In White (sub) - Journey (sub) - Watain - Simple Plan

​
Eerste rij is de donder, tweede de vrijdag enzovoort. Telkens eerst south en north, dan 2 subs voor south en north, dan marquee en dan Jupiler

Hier zou ik heel gelukkig van worden? Alleen wel hopen dat Slayer beschikbaar is (en Cannibal Corpse, Gojira en Korn en nog een paar)
Ik zou er niet gelukkig van worden. Maar dat ligt niet aan jouw smaak. Dat ligt aan mijn conditie xD Ik heb mezelf beloofd dat ik voortaan nog maar 1 of ten hoogste 2 dagen meepik in een weekend. Met deze line-up zit er niks anders op dan de belofte direct weer te breken ;)

Slayer - Scorpions - Motionless In White (sub) - Journey (sub) - Watain - Simple Plan​
heb maar eens met vetgedrukt aangeduid wat mijn must sees zouden zijn, en schuingedrukt bands die ik graag mee pak
2 van de dagen dus extreem goed en 2 van de dagen vrijwel niets dat ik wil zien haha
hopelijk weet de organisatie het wat beter te verdelen :D

• Leuk
Waarderingen: won666
heb maar eens met vetgedrukt aangeduid wat mijn must sees zouden zijn, en schuingedrukt bands die ik graag mee pak
2 van de dagen dus extreem goed en 2 van de dagen vrijwel niets dat ik wil zien haha
hopelijk weet de organisatie het wat beter te verdelen :D
Ik heb ook wat rekening gehouden met een grote vis op donderdag (had ook Slayer of Gojira kunnen zijn), iets minder volk trekkend ofzo op vrijdag (FNM), zaterdag meer voor de jongeren (Gojira) en zondag meer voor de oudere garde (Scorpions) 😉

Slayer - Scorpions - Motionless In White (sub) - Journey (sub) - Watain - Simple Plan​

Geen klachten van mijn kant met deze namen 😅

• Leuk
Waarderingen: won666
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik kan precies wel een heel leuke metalcore zaterdag in elkaar steken met wat er allemaal beschikbaar is

Bring me the horizon
Motionless in white
Beartooth
Fit for a king
Holding Absence

Parkway drive
Bullet for my valentine
I prevail
Enter Shikari
The amity affliction

Mijn benen/voeten en rug zouden het wel niet eens zijn met dit

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik kan precies wel een heel leuke metalcore zaterdag in elkaar steken met wat er allemaal beschikbaar is

Bring me the horizon
Motionless in white
Beartooth
Fit for a king
Holding Absence

Parkway drive
Bullet for my valentine
I prevail
Enter Shikari
The amity affliction

Mijn benen/voeten en rug zouden het wel niet eens zijn met dit
Ik hoop en verwacht dat ze het wat meer spreiden en minder themadagjes maken. er zullen wellicht een paar extra metalcore bands op de zaterdag mainstage staan maar verder wordt het meestal wel aardig over het weekend verdeeld.

bands als Fit for a king, Holding absence en The amity affliction verwacht ik gewoon door het weekend heen op de jupiler stage, niet op de mainstage

zou ook wel tof zijn als ze het voor elkaar krijgen om een middelgrote band als Beartooth of I prevail als jupiler stage headliner neer te zetten (maar misschien zijn die daar net te groot voor) tijdens een scorpions of judas priest ofso, of Imminence als marquee headliner

Feine Sahne Fischfilet, hoe verzinnen die Duitsers het toch elke keer weer!

Eisbrecher en Feuerschwanz naar Graspop graag!

Feuerschwanz staat al op Alcatraz helaas, maar zou er geen bezwaar tegen hebben als ze er dit jaar opnieuw staan.

Alvast hopen op Hot Milk, vond ik vorige keer ook wel echt goed.

Users who are viewing this thread