Graspop Metal Meeting 2027

Feuerschwanz staat al op Alcatraz helaas, maar zou er geen bezwaar tegen hebben als ze er dit jaar opnieuw staan.

Zoiets dacht ik al! Een andere keer dan maar. Ik ben al blij dat ze eindelijk hebben ontdekt dat de wereld groter is dan Duitsland (+ AU en CH). Maar met een tour de hele zomer dus weer, hoop ik dan maar op een dArtagnan. Volgens mij hebben zij ook al een datum staan.

Ondanks dat het krap is met planning/route denk ik toch ook wel dat I prevail mogelijk komt iig, mits ze 3 a 4 shows in 4 dagen willen/kunnen doen icm reizen tussen zuid en noord duitsland.
En dag 4 zou evt Hellfest zijn (want laat ik die voor de zekerheid ook meerekenen)

Hellfest do
Southside vr
GMM za
Hurricane zo

GMM ligt nog soort van op de route tussen Southside en Hurricane, maar als ik Hellfest in de mix gooi....

Ondanks dat het krap is met planning/route denk ik toch ook wel dat I prevail mogelijk komt iig, mits ze 3 a 4 shows in 4 dagen willen/kunnen doen icm reizen tussen zuid en noord duitsland.
En dag 4 zou evt Hellfest zijn (want laat ik die voor de zekerheid ook meerekenen)

Hellfest do
Southside vr
GMM za
Hurricane zo

GMM ligt nog soort van op de route tussen Southside en Hurricane, maar als ik Hellfest in de mix gooi....
Die 4 festivals in één weekend doen is wel goed te doen hoor, er zijn ieder jaar wel wat bands te vinden die het doen. Dit jaar bijvoorbeeld The Offspring, President en Pennywise. (En mogelijk nog wel een paar, dit waren de eerste die me opvielen)

Parkway Drive - Evanescence - Bullet For My Valentine (sub) - Amon Amarth (sub) - Cannibal Corpse - Billy Talent
Faith No More - Judas Priest - Arch Enemy (sub) - Beartooth (sub) - Kreator - Bad Religion
Gojira - Korn - Lorna Shore (sub) - Helloween (sub) - Children Of Bodom - Steel Panther
Slayer - Scorpions - Motionless In White (sub) - Journey (sub) - Watain - Simple Plan

​
Eerste rij is de donder, tweede de vrijdag enzovoort. Telkens eerst south en north, dan 2 subs voor south en north, dan marquee en dan Jupiler

Hier zou ik heel gelukkig van worden? Alleen wel hopen dat Slayer beschikbaar is (en Cannibal Corpse, Gojira en Korn en nog een paar)

Cannibal Corpse is volgens mij niet groot genoeg meer voor de marquee te headlinen enkel in noodgeval zoals Six feet under vorig jaar. Denk eerder headliner metaldome.

Bad religion is volgens mij te groot voor de jupiler zet die maar op de mainstage rond 18u de rest mag van mij wel

• Leuk
Waarderingen: won666

Hellfest do
Southside vr
GMM za
Hurricane zo

Hellfest laat wel vaker metalcore bands links liggen. Mogelijk doen ze gewoon hellfest niet.

• Haha
Waarderingen: Underdog
Die 4 festivals in één weekend doen is wel goed te doen hoor, er zijn ieder jaar wel wat bands te vinden die het doen. Dit jaar bijvoorbeeld The Offspring, President en Pennywise. (En mogelijk nog wel een paar, dit waren de eerste die me opvielen)
Daarom zeg ik, 4 dagen achter elkaar willen en kunnen.
De logistieke uitdaging is er, maar niet onoverkomelijk

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Zou zonde zijn, is ook al van 2023 geleden dat ze op GMM stonden
Moet wel bekennen dat ik t nu zonder Brian wel stuk minder vind.
Zelfde ook voor Brian's solo band. Beide vind ik op achteruit zijn gegaan qua kwaliteit, wat echt wel spijtig is want zeker in 2023 waren ze erg goed en zag er echt wel goede potentie in! (Ondanks dat ik de laatste 3 nummers vanaf de EHBO heb moeten horen).
Maar als ze er staan zal ik zeker gaan kijken.

Moet wel bekennen dat ik t nu zonder Brian wel stuk minder vind.
Zelfde ook voor Brian's solo band. Beide vind ik op achteruit zijn gegaan qua kwaliteit, wat echt wel spijtig is want zeker in 2023 waren ze erg goed en zag er echt wel goede potentie in! (Ondanks dat ik de laatste 3 nummers vanaf de EHBO heb moeten horen).
Maar als ze er staan zal ik zeker gaan kijken.
Ik heb ze vorig jaar voor het eerst gezien (op dynamo) en vond ze echt top, ook een productie bij die echt Nice is (stukken beter dan wat architects bij had dit jaar) dus ik zou ze graag weer eens op Graspop zien

Al kan ik natuurlijk niet echt vergelijken met hoe het vroeger was

Rock for People announcement at 10am, we all know that.
Nova Rock today or tomorrow at 9am latest because day tickets go on sale at 10am.

Not expecting anything wow, maybe Muse or Foos for both festivals but as usual, I'll be probably totally wrong.

Feine Sahne Fischfilet & Swiss und die Anderen for GMM please.🧨
Feine Sahne Fischfilet in 2019 op RaR gezien en dat was verrassend leuk. Gekke dikkege Duitse frontman die er helemaal voor ging, toen erg mee vermaakt. Maar volgens mij kent echt niemand dat buiten de Duitse grens verder.

1790752368901.png

Users who are viewing this thread