Bruce Springsteen

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
742
445
Misschien komt Tom Morello de 27e nog even langs (als tussenstop tussen zijn shows in Keulen op de 26e en Hellfest de 28e).
Zou wel leuk zijn, heeft hij nog geen Nederlandse datum? Dan is de kans iets groter denk ik dat hij ff langs komt
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
658
520
Zou wel leuk zijn, heeft hij nog geen Nederlandse datum? Dan is de kans iets groter denk ik dat hij ff langs komt
Staat de 18e in 013, maar dan is Bruce nog niet in het land natuurlijk. Maar Keulen - Nijmegen is voor Amerikaanse begrippen natuurlijk peanuts ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
295
252
Misschien komt Tom Morello de 27e nog even langs (als tussenstop tussen zijn shows in Keulen op de 26e en Hellfest de 28e).
Oe dat zou wel gaaf zijn ja. Ik heb de E-Street Band driemaal met Tom Morello mogen meemaken, in Australië in 2013 en 2014, en hij voegt met zijn muzikale trukendoos echt nog even wat extra explosiviteit toe.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
658
520
Oe dat zou wel gaaf zijn ja. Ik heb de E-Street Band driemaal met Tom Morello mogen meemaken, in Australië in 2013 en 2014, en hij voegt met zijn muzikale trukendoos echt nog even wat extra explosiviteit toe.
41 shots en The Ghost of Tom Joad blijven geweldig met hem op de bühne.

Inmiddels stonden er gisteren al meer dan 60 mensen in de 'Row Call' voor de show in Cardiff van aanstaande zondag.
 
  • Wow
Waarderingen: jaydee76

PLSZ

Playlistbediener
18 nov 2016
40
28
Om vervolgens net achter of tussen de mensen te staan die nummers op hun handen hebben gekalkt. Tenzij je echt helemaal front row wilt staan is het dagen van te voren aanwezig zijn m.i. echt niet nodig (bij golden circle plaatsen).
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
955
451
TOP setlist in Cardiff!!!
Gooit er even 4 tourpremieres in....
Mooi , goed te horen dat er "nieuwe" songs worden gespeeld, mag ook wel imo. Maar ja de goede man heeft zo"n grote catalogus dus het is toch maar afwachtten wat er steeds wordt gespeeld naast het "standaard" werk.
 

Jodi

Playlistbediener
5 mei 2023
23
14
is de eindtijd van het concert in Werchter al bekend? Ik kan het nergens terugvinden en we willen vervoer regelen :)
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
611
283
Iemand ervaring met front field in het Goffertpark? Ben toch nog aan het kijken om die op de kop te tikken en m’n rear field kaarten te verkopen.

Dacht alleen een eigen ingang, geen eigen bar/wc toch?

En volgens mij best een groot vak? Hoeveel front field tickets zullen er verkocht zijn?
 

ycagwyw

Campingartiest
11 sep 2023
83
34
Iemand ervaring met front field in het Goffertpark? Ben toch nog aan het kijken om die op de kop te tikken en m’n rear field kaarten te verkopen.

Dacht alleen een eigen ingang, geen eigen bar/wc toch?

En volgens mij best een groot vak? Hoeveel front field tickets zullen er verkocht zijn?
Daar is Front of stage overigens behoorlijk groot ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken