Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
873
1.438
Eerst terug aan @Royke niet?
Ik moet om 14u een meeting in dus ik ga ze alvast plaatsen, anders moeten we weer zo lang wachten en ik verwacht niet dat @Nikfestilover deze 2 namen zal pakken of voor de deadline ze namen aankondigt, mocht dit wel zo zijn dan pak ik een andere naam :).

Als eerste mogen we deze Belgische jongedame zien die ik over een aantal weken ga zien in de AB. Met haar stem, gitaar en verhaal neemt ze het publiek in en trekt ze hen mee in haar doorleefde muziek. On stage is de ontwapenende girl nextdoor onherkenbaar en verrassend. Recent zagen we haar nog aan het werk in voorprogramma’s van onder andere Amy Macdonald, Birdy, Walk of the Earth, Zonrik en Mimi Webb. Ook stond ze reeds op verschillende grote festivalpodia waaronder Pukkelpop, Gent Jazz, Nostalgie Beach Festival en M-Idzomer in Leuven. Achter haar glimlach schuilt een perfectioniste vol ambitie. Het is dan ook geen toeval dat haar naam een ode is aan de onverzettelijke Franse heldin Jeanne d’Arc, dat merk je wanneer je haar indrukwekkende optredens meemaakt! In 2024 komt haar langverwachte debuutalbum uit. Alle songs werden geschreven, behartigd en uitgewerkt vanuit eigen perspectief. Ze ging in zee met grootmeester Jean Blaute, waaruit een mooie samenwerking vloeide. Ze staat voor eenvoud en oprechtheid. Puur en rauw zingt ze over het leven, de gedachten en dingen die wij allemaal delen..

Emmy D'Arc
1726746761331.jpeg

Onze andere naam is een Nederlandse band uit Haarlem. De band werd in 2008 gevormd door de vijf muzikale vrienden. Hun muziekstijl is een combinatie van verschillende genres, zoals funk, rap en pop, met rock, ska en een beetje reggae. De band is geïnspireerd door bands als Red Hot Chili Peppers, The Roots en Relax.

Chef'Special
1726746846503.jpeg

@Martijn en @Brian nadat de tijd van Nik is verstreken
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.652
Vind dat als je tweemaal je beurt mist, dat je aan het Magische Roze Rad van Pinkpop moet draaien waarbij je iemand van: The Lumineers, Dotan, Tones And I, Broederliefde, Boef, J Balvin, Die Antwoord, Kensington, Machine Gun Kelly, Bastille, Kodaline of OneRepublic op je line-up moet zetten als straf.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.361
2.728
Vind dat als je tweemaal je beurt mist, dat je aan het Magische Roze Rad van Pinkpop moet draaien waarbij je iemand van: The Lumineers, Dotan, Tones And I, Broederliefde, Boef, J Balvin, Die Antwoord, Kensington, Machine Gun Kelly, Bastille, Kodaline of OneRepublic op je line-up moet zetten als straf.
Haha sommige mensen hebben een baan waar je op je werk niet of bijna niet op je telefoon kan😅. Het rad is wel een leuk idee verder.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.524
8.791

Great Job Thumbs Up GIF by Green Day
 
  • Haha
Waarderingen: Yannick

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.773
5.294
Oké dan, nog twee namen van de absolute bovenkant. De eerste van de twee gaat op zondag Noord afsluiten. Weinig namen hebben zoveel ophef veroorzaakt in het BKS topic. Voor het eerst op Pinkpop:

Christine & the Queens

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken