Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Fontaines worden veelvuldig genoemd als evt. support voor de Oasis shows in de UK. Nergens op gebaseerd geloof ik, maar na volgend artikel kan er wel een streep doorheen
Fontaines D.C. teert natuurlijk ook wel op de revival van een 40 jaar oud genre en hun heel bewuste styling deze albumcyclus is doordrenkt door nostalgie, dus de kritiek dat die kerel heeft, vind ik ook wel een beetje hypocriet. Ik denk dat er meer dan genoeg andere aspecten aan die Oasis reünie zijn die ze hadden kunnen uitpikken om kritiek op te hebben.
Verder natuurlijk zonder context wel een grappige uitspraak
Als je het artikel leest van Fontaines DC, lees je dat de zanger een andere mening heeft over Oasis. Maar goed, dat wordt in ieder geval geen voorprogramma.
Oasis gaat volgend jaar ook optreden in de Verenigde Staten, Mexico en Canada. De Britse band kondigde vorige maand al negentien reünieconcerten in Engeland en Ierland aan. Die shows waren in een korte tijd uitverkocht.
Al vragen ze van mijn part 500 dollar, het is dan toch tenminste voor iedereen gelijk. Je kan dan toch al op voorhand de afweging maken om het er wel/niet aan te geven. Nu kom je in situaties dat je het bedrag wil spenderen, maar als het dan aan u is, mag je ineens 3X meer betalen voor krak hetzelfde.
Zat er al aan te komen maar wat een briljante double bill. Richard Ashcroft op Rock Werchter 2019 geldt nog altijd als een van mijn favoriete shows ooit.