Éveillé, als m'n Frans me niet in de steek laat.
Ook al bevestigd door Hellfest zelf zijn Nervosa , Novelists & SkindredFalling In Reverse is al bevestigd (zelfbevestiging)
Klopt. Nervosa vind ik een heel toffe band, volg ze al van toen de zangeres van Crypta er nog in speelde. Ontdekt toen op Antwerp Metal Fest. Nu volg ik zowel Crypta als Nervosa, probeer elke Belgische show van die bands bij te wonen Zouden erg welkom nog zijn beiden op de donderdag van GraspopOok al bevestigd door Hellfest zelf zijn Nervosa , Novelists & Skindred
Ik snap echt helemaal niks van dit verhaal. Je overweegt een dag naar Hellfest te gaan en je noemt vervolgens een lijst met bands die ook allemaal op Graspop staan op die dagen. Slayer en SOAD zijn kansloze fantasieën en dan blijft LP over. Is het dan niet makkelijker om te jagen voor een dagkaartje RW op Ticketswap en een weekend Graspop ipv deze maffe constructie Graspop, werk, busreis Hellfest (waar je ook nog maar eens een kaart voor moet zien te vinden)?Falling In Reverse is al bevestigd (zelfbevestiging)
Anyway
Morgen om 17 h 00 dus de line up van Hellfest. Normaal werk ik 09 h 00 - 17 h 00, maar ik blijf toch iets langer morgen (ik tik wel uit) om de Hellfest line up te bestuderen. Want ik moet eerlijk toegeven: ik ben er meer stoked voor dan ik durf te bekennen. De donderdag wordt zoinzo voor mij Graspop. Maar als Hellfest een leuke line up in elkaar heeft geknutseld, sluit ik niet uit dat ik nog een of 2 dagen Hellfest doe. De vrijdag van Graspop zit mij tegen eerlijk gezegd, dus op vrijdag werken en dan in de avond naar Frankrijk voor nog twee dagen Hellfest zou ideaal zijn. Dan hoop ik wel op die twee dagen dat Hellfest van Graspop nog heeft: Kittie, King Diamond, Seven Hours Of Violet, Savatage, King Diamond en Angelus Apatrida. Dat zijn namelijk de interessante Graspop namen die niet op donderdag spelen en die ik nog nooit zag.
Als Hellfest deze namen heeft en daarnaast nog Slayer en/of System Of A Down en/of Linkin Park en/of Slipknot en/of Korn op zaterdag en/of zondag (en/of vrijdag evt), dan kan dat interessant worden. Al sluit ik enige combinaties met Copenhell en Pinkpop (wegens Muse) ook niet uit. De donderdag is tot hier toe de enige Graspop dag die voor mij vast staat. En als ze dan ook nog eens Cky, Crucified Barbara, The Prodigy, Opeth zouden hebben, dan zou het feest helemaal compleet zijn!
DusIk snap echt helemaal niks van dit verhaal. Je overweegt een dag naar Hellfest te gaan en je noemt vervolgens een lijst met bands die ook allemaal op Graspop staan op die dagen. Slayer en SOAD zijn kansloze fantasieën en dan blijft LP over. Is het dan niet makkelijker om te jagen voor een dagkaartje RW op Ticketswap en een weekend Graspop ipv deze maffe constructie Graspop, werk, busreis Hellfest (waar je ook nog maar eens een kaart voor moet zien te vinden)?
Vind het niet heel extreem, heb ook zoiets wel eens eerder gedaan en dat moet je ook lekker doen, maar ik snap, net als Jos, de logica niet. Dus ik zal zijn punt nog een beetje herhalen, omdat je daar niet op ingegaan bent.Dus
Donderdag Graspop. Dat staat vast
Daarna kan het alle kanten op. Een mogelijk optie is:
Vrijdag werken
Zaterdag Hellfest
Zondag Hellfest
Of
Vrijdag werken
Zaterdag Hellfest
Zondag Graspop of Pinkpop (want Muse op Pinkpop)
Andere opties blijven mogelijk. Bv combi Graspop. Met Copenhell ga ik waarschijnlijk niks aanvangen want dan wordt het een extreem schema
Op Hellfest geraken mag niet onmogelijk zijn. Vanuit Antwerpen (waar ik woon) zijn rechtstreekse Flixbussen naar Nantes en vanaf daar is het nog een korte trein reis naar Clisson en dan in centrum Clisson misschien een fiets huren
Ik snap niet dat iedereen het zo een extreem idee vindt. Tourende bands doen het ook. Wel in het comfort van een tourbus maar oke. Een kameraad van mij (ook uit Antwerpen) werkt voor bands als Epica en Sabaton. En hij zal niet ontkennen dat het derde weekend van juni altijd uitputtend is. Maar wel magisch ofzo
Er zijn een aantal bands die mij zouden kunnen overtuigen dat te doen. Cky, Crucified Barbara, de zaterdag en zondag bands die op Graspop staan die ik nog niet zag (maar hier is dus de uitdaging bij: die bands moeten dan wel op zaterdag staan als ze op zondag op Graspop staan en op zondag als ze op zaterdag op Graspop staat. Als Kittie die op zaterdag op Graspop staan op Hellfest op donderdag staat heb ik daar niks aan). En dan nog Muse evt, Slayer en/of SOAD, Slipknot en dergelijke. Slipknot kan op Graspop ook maar dan moet ik er FIR bij pakken.Vind het niet heel extreem, heb ook zoiets wel eens eerder gedaan en dat moet je ook lekker doen, maar ik snap, net als Jos, de logica niet. Dus ik zal zijn punt nog een beetje herhalen, omdat je daar niet op ingegaan bent.
Zoals ik je nu begrijp, ga je naar Hellfest voor exact dezelfde namen die nu ook op Graspop staan. De vraag is dus meer wat je dan alsnog naar Hellfest laat gaan.
Je 'moet' er helemaal niets bij pakken hè. Graspop heeft genoeg podia, het is niet zo moeilijk om een band niet te zien.Er zijn een aantal bands die mij zouden kunnen overtuigen dat te doen. Cky, Crucified Barbara, de zaterdag en zondag bands die op Graspop staan die ik nog niet zag (maar hier is dus de uitdaging bij: die bands moeten dan wel op zaterdag staan als ze op zondag op Graspop staan en op zondag als ze op zaterdag op Graspop staat. Als Kittie die op zaterdag op Graspop staan op Hellfest op donderdag staat heb ik daar niks aan). En dan nog Muse evt, Slayer en/of SOAD, Slipknot en dergelijke. Slipknot kan op Graspop ook maar dan moet ik er FIR bij pakken.
Een ander probleem voor jou lijkt me dat de Graspop lineup nog helemaal niet compleet is?Linkin Park op Werchter moet ik er teveel pop bijpakken. Dan nog liever een arena show via TS ofzo. Maar is ook niet aller belangrijkste want al gezien in Parijs . Al wil ik Two Faced wel eens live horen
Edit. Ook Opeth, The Prodigy en dergelijke zouden mij kunnen overtuigen
Ik zal mij zeker kunnen bezig houden op Graspop. Dat is waar. En als het combi wordt, blijft inderdaad wel de kans groot dat ik in de ga werken op vrijdag. Want op Goryhammer, Slipknot en The Ghost Inside na staat er niks voor mij.Je 'moet' er helemaal niets bij pakken hè. Graspop heeft genoeg podia, het is niet zo moeilijk om een band niet te zien.
Geldt ook voor Werchter wat je noemt, als je het zo verschrikkelijk vind om een keer een ander genre te horen kan je gewoon 's avonds aankomen en alleen Linkin Park zien (al staan daar ook al een aantal metal acts bij zoals While She Sleeps, Deftones).
Een ander probleem voor jou lijkt me dat de Graspop lineup nog helemaal niet compleet is?
Als jij besluit om 2x een 13 urige busreis te doen naar Hellfest voor een band en vervolgens wordt deze band nog voor Graspop aangekondigd bijvoorbeeld. Lijkt me wel lastig.
Lijkt mij ook wel vet om een keer Hellfest te doen hoor, maar zou dan toch gewoon voor een combi gaan en Graspop achterwege laten.
Uitiendelijk moet je natuurlijk gewoon lekker doen wat je wil, mensen geven gewoon hun mening. Als je een druk weekend niet erg vind doe dan vooral je ding natuurlijk. Eerst maar eens die Hellfest line up afwachen, hoop dat er wat voor je tussen zit.
Where did you see the GNR rumour? Seems fairly impossible for Hellfest with their current tour datesI think Linkin Park is 100% in for Sunday and according to some people, unfortunately, Guns N Roses are also coming which means that leaked poster is not 100% correct or they will play two days in a row.
Btw, on Hellfest forum people saying that in Hard Rock magazine interview someone from organisation said that there will be some surprise in program. I hope that surprise isn't GNR...really hope for SOAD or NIN, but Slayer will be also cool
Linkin Park teveel pop op werchter?Er zijn een aantal bands die mij zouden kunnen overtuigen dat te doen. Cky, Crucified Barbara, de zaterdag en zondag bands die op Graspop staan die ik nog niet zag (maar hier is dus de uitdaging bij: die bands moeten dan wel op zaterdag staan als ze op zondag op Graspop staan en op zondag als ze op zaterdag op Graspop staat. Als Kittie die op zaterdag op Graspop staan op Hellfest op donderdag staat heb ik daar niks aan). En dan nog Muse evt, Slayer en/of SOAD, Slipknot en dergelijke. Slipknot kan op Graspop ook maar dan moet ik er FIR bij pakken.
Linkin Park op Werchter moet ik er teveel pop bijpakken. Dan nog liever een arena show via TS ofzo. Maar is ook niet aller belangrijkste want al gezien in Parijs . Al wil ik Two Faced wel eens live horen
Edit. Ook Opeth, The Prodigy en dergelijke zouden mij kunnen overtuigen
Efestivals. But obviously that user have a wrong info, no way they will play 2 days in a rowWhere did you see the GNR rumour? Seems fairly impossible for Hellfest with their current tour dates
leaked dates have now been confirmed
Die krijgen echt de titel masterleakers op deze manier. Fijne naam voor Hellfest in ieder geval!Muse confirmed for June 20
Ja die zitten structureel een halve dag te vroeg voor het komende festivalseizoen. Ook knap.Die krijgen echt de titel masterleakers op deze manier. Fijne naam voor Hellfest in ieder geval!