FR Hellfest 2025

Donderdag: Green Day, Till Lindemann
Vrijdag: Muse, ?
Zaterdag: Slipknot, Falling In Reverse
Zondag: Linkin Park, ?

Zoiets ongever is nu mijn gok voor de headliners
Mooie gok, denk alleen niet dat Slipknot er gaat staan. zijn niet beschikbaar op de vrijdag en zaterdag, en hebben al een show in Lyon
Ik verwacht Korn en Judas Priest nog wel erbij als headliners. misschien dream theater nog als ms2 head, al kunnen die ook sub
scorpions is ook nog mogelijk
ben benieuwd, nog twee en een half uur afwachten

• Leuk
Waarderingen: won666
Mooie gok, denk alleen niet dat Slipknot er gaat staan. zijn niet beschikbaar op de vrijdag en zaterdag, en hebben al een show in Lyon
Ik verwacht Korn en Judas Priest nog wel erbij als headliners. misschien dream theater nog als ms2 head, al kunnen die ook sub
scorpions is ook nog mogelijk
ben benieuwd, nog twee en een half uur afwachten
Oei Slipknot had ik geen rekening mee gehouden, sorry
Juist Korn was ik vergeten, had die wel op zondag gezet maar toen viel mijn frank dat die op Pinkpop zitten dan. En dan vergeten op vrijdag te zetten
Judas Priest en Scorpions inderdaad! Dat lijken nog goede gokken!

Green Day won’t play 4 days in a row. Slipknot on first day.
Scorpions already announced 2 shows in France

Mijn gokje voor de 2 mainstages:

19 juni Slipknot - Lindemann
20 Juni Muse - Korn
21 Juni Scorpions - Judas Priest
22 Juni Linkin Park - Falling In Reverse

Scorpions 😣

Heb je met pijn en moeite kaartjes voor Hellfest en dan zijn dit de headliners die je krijgt, damn.. Beetje hetzelfde als naar Glastonbury gaan en The 1975 krijgen, ow wacht..

Gelukkig is er veel meer te beleven dan alleen headliners.

Nou, even plakken uit het artikel. Redelijk rijtje namen.

Donderdag: Till Lindemann, Airbourne, Electric Callboy, Ultra Vomit.
Vrijdag: Muse, The Cult, The HU.
Zaterdag: Scorpions, Joe Satriani & Steve Vai.
Zondag: Linkin Park, Cypress Hill, Eagles of Death Metal, Sex Pistols & Frank Carter

Verder nog: Judas Priest, Savatage, Falling in Reverse, A Day to Remember, Motionless in White, Turnstile, Knocked Loose.
Er komt op één dag een podium (Mainstage 2) met alleen maar vrouwen met bands als Kittie, Spiritbox, Epica, Heilung en Within Temptation.

Marilyn Manson heeft de directeur zelf afgewezen omdat die situatie nogal troebel is. Daarentegen wel Till Lindemann omdat hij is vrijgesproken. (A.u.b. geen discussie, merci beaucoup).
Gedroomd over Gojira, maar zijn hun nieuwe album aan het opnemen rond Hellfest. Wel de verwachting voor 2026.

Nou, even plakken uit het artikel. Redelijk rijtje namen.

Donderdag: Till Lindemann, Airbourne, Electric Callboy, Ultra Vomit.
Vrijdag: Muse, The Cult, The HU.
Zaterdag: Scorpions, Joe Satriani & Steve Vai.
Zondag: Linkin Park, Cypress Hill, Eagles of Death Metal, Sex Pistols & Frank Carter

Verder nog: Judas Priest, Savatage, Falling in Reverse, A Day to Remember, Motionless in White, Turnstile, Knocked Loose.
Er komt op één dag een podium (Mainstage 2) met alleen maar vrouwen met bands als Kittie, Spiritbox, Epica, Heilung en Within Temptation.

Marilyn Manson heeft de directeur zelf afgewezen omdat die situatie nogal troebel is. Daarentegen wel Till Lindemann omdat hij is vrijgesproken. (A.u.b. geen discussie, merci beaucoup).
Gedroomd over Gojira, maar zijn hun nieuwe album aan het opnemen rond Hellfest. Wel de verwachting voor 2026.
Merci beaucoup PirouetteDave

Arrowheads arrowheaders arrowheads arrowheads arrowheads arrowheads

Zoals gebruikelijk wordt die poster alleen maar beter hoe verder je komt. De zaterdag van Altar is bijvoorbeeld een pareltje.
De Valley ook! Russian Circles, Have a Nice Life, My Sleeping Kharma en Mars Red Sky. Poeh.

Temple op donderdag en zaterdag en Valley op zondag hetzelfde verhaal. Voor de rest ook wel wat leuke namen als Årabrot en Slomosa (naast de stages die we al genoemd hebben). Niet genoeg om me af te laten reizen, maar wel weer een weekend waar ik me zou kunnen vermaken.

Even afgezien van de namen op de hoofdpodia natuurlijk, al staat er dit jaar ook niet ontzettend veel naar mijn smaak.

• Leuk
Waarderingen: johanra en Joslittel
Mooie affiche, dat wordt weer puzzelen. En zoals altijd nieuwe bands ontdekken. En naast de muziek is er op Hellfest nog genoeg te beleven. Ja, ik kijk er weer naar uit.

Users who are viewing this thread