Down the Rabbit Hole 2025

Hadden jullie dit bij nog iemand van jullie groep gedaan en stonden jullie bij die hele smalle sloot op de camping?

Wij zaten aan de andere kant van die sloot. Sorry als jullie ons in die sloot hebben zien pissen haha.
Hahaha nee, hadden dit maar bij één persoon gedaan

Daarover gesproken: durven we al te speculeren over 2026?
Nu al dingen proberen te voorspellen voor DTRH 2026 is een beetje een fool's game, maar ik heb nooit beweerd meer te zijn dan dat.

Dit zijn wat van mijn favo releases dit jaar die ik graag live zou willen zien:
- John Glacier
- MIKE
- Ghost Mountain
- Oklou
- Backxwash
- en vooral Jane Remover. Als ik zie hoe zo'n experimenteel album als Revengeseekerz zo goed ontvangen is (iig online). Schot in de roos volgend mij en een te gekke show.

Als ik kijk naar de komende releases voor 2025, zijn deze volgend festivalseizoen ook interessant:
- Maruja
- Ethel Cain
- Nourished by Time
- Geese
- Sudan Archives
- underscores
- Big Thief (zijn ze al richting de headliner plek aan het gaan?)

Meer een wensenlijstje (lezen jullie mee DTRH?), maar een mens mag dromen.

Nu al dingen proberen te voorspellen voor DTRH 2026 is een beetje een fool's game, maar ik heb nooit beweerd meer te zijn dan dat.

Dit zijn wat van mijn favo releases dit jaar die ik graag live zou willen zien:
- John Glacier
- MIKE
- Ghost Mountain
- Oklou
- Backxwash
- en vooral Jane Remover. Als ik zie hoe zo'n experimenteel album als Revengeseekerz zo goed ontvangen is (iig online). Schot in de roos volgend mij en een te gekke show.

Als ik kijk naar de komende releases voor 2025, zijn deze volgend festivalseizoen ook interessant:
- Maruja
- Ethel Cain
- Nourished by Time
- Geese
- Sudan Archives
- underscores
- Big Thief (zijn ze al richting de headliner plek aan het gaan?)

Meer een wensenlijstje (lezen jullie mee DTRH?), maar een mens mag dromen.
Er is al een 2026 topic waar je met anderen kunt dromen over de line up van volgend jaar!

• Leuk
Waarderingen: BelugaBob
Hier iemand die er niet was en stikjaloers jullie verhalen zit te lezen. Wat me opvalt...ik heb de hele zondag naar mezelf lopen te verantwoorden dat het helemaal niet erg was dat ik er niet was want met dit kutweer mis je niks...En hier hoor ik niemand over de regen?! Zat buienradar er helemaal naast, heeft het niet de hele dag keihard geregend? Of zijn jullie allemaal zulke enorme positivo's dat het niet uitmaakte?
Ik denk het laatste, enorme positivo’s, de zondag was het gewoon kutweer, je wilt gewoon op z’n minst droog weer. Heb het als een verloren dag ervaren, heeft ook wel mee te maken dat ik de zondag qua line up ook de minste vond. Toppers zondag ichiko aoba ( de fuzzy helemaal stil, maak je ook niet zo vaak mee) en niemanders, zeer speciaal! Voor de rest zozo, vindt ik wat magertjes. Een zwarte poncho met de tekst KUTREGEN op de achterkant vatte de zondag voor mij goed samen.

Wat grappig die stappen per dag, ben benieuwd naar jullie.

Ik heb vri-zat-zon respectievelijk 43.662, 47.892, 47.729 stappen gezet, jullie?
Een horloge valt wat hoger uit dan een telefoon; maar waar ik op bks vaak rond de 50.000 zit, hier 2 dagen met ruime marges pr gezet, en dat hebben mn benen gevoeld maandag🫠

Bijlagen

• IMG_20250715_221914.jpg
    IMG_20250715_221914.jpg
    65 KB · Weergaven: 14
  • IMG_20250715_221903.jpg
    IMG_20250715_221903.jpg
    85 KB · Weergaven: 14
  • IMG_20250715_221850.jpg
    IMG_20250715_221850.jpg
    63,8 KB · Weergaven: 14
Een horloge valt wat hoger uit dan een telefoon; maar waar ik op bks vaak rond de 50.000 zit, hier 2 dagen met ruime marges pr gezet, en dat hebben mn benen gevoeld maandag🫠
De Nijmeegse 4Daagse zou je ook nog wel makkelijk afgaan zo ;)

Ik hoop vooral dat de Texels vuurtoren waar je alle soorten skuumkoppe kon drinken terugkomt, vond dat zo nice dat ik bijna alleen maar skiller wit gedronken in 2024. Dit jaar was dat een erg gemis

Ondanks dat ik ook naar Lowlands ga vind ik het toch jammer dat die FKA Twigs show minder exclusief was dan ik dacht.

Het was niet het oorspronkelijke plan en ze zullen wel met een flinke smak geld gegooid hebben om het alsnog te fixen. Toch blijft het een vette act dus mocht je het nog een keer willen zien, dan heb je nu de kans om verder vooraan te gaan staan?

• Leuk
Waarderingen: Mimi

Users who are viewing this thread