Dit is natuurlijk niet waar.
Zeker in de elektronische/dance scene verkoopt veel giga snel uit.
Afgelopen ADE was echt een slagveld wat dat betreft.
Ik vind dat je DTRH erg veel vergelijkt met de dance/elektronische scene en dat is ergens terecht, zeker als je naar de afgelopen jaren kijkt. Echter is DTRH dat van nature niet en hebben ze moeten meebewegen met hoe de samenleving ontwikkeld. We drinken minder alcohol las ik laatst in het nieuws en rara wat zullen we dan meer gebruiken. Dus je kritiek is ergens heel erg welkom, maar mijn advies is laat je niet blind staren op je gevestigde muziek smaak.
Nu heeft DTRH een muzikaal, instrumentaal erg sterke lineup (bijv. Geordie Greep - The New Sound) en uit je veel kritiek met de minder kwantitatieve electronische acts o.a.
Het genoemde album is crème de la crème, echt heel goed en ik ben heel benieuwd naar hun live act.
Ik ken ze pas sinds een maand voor de aankondiging dus helemaal niet zo lang en ben ze verder gaan ontdekken door de lineup aankondiging.
Als je kijkt naar The Smile een aantal jaar geleden, hoe rustig het daar was, dan kun je de conclusie trekken dat je dat soort acts nooit meer moet boeken en hoppa nog 10 Folamours erbij, maar dat zou zo jammer zijn. Mensen bij The Smile hebben een fantastische act gezien, andere mensen hebben zich elders vermaakt. Dat is waar DTRH om draait en dat die podia nu iets meer gevuld worden met deze lineup en mensen zoals jij later de beslissing kunnen maken bij de eventuele aankondiging van de dance acts is toch een perfecte keuze eigenlijk?
In ieder geval waardeer ik je tegengeluid erg, maar denk ik hier en daar ook anders
Als muziekliefhebber is deze lineup uitermate sterk en divers en past het echt goed bij DTRH vind ik