Down the Rabbit Hole 2025

mgbss

Support act
15 feb 2019
997
1.161
Ik hoor nog niemand over Barry Can't Swim. Ik heb zelf zijn optrede op LL gemist, maar hoorde van vrienden dat de tent echt weer uitpuilde van de mensen en het optreden steengoed was. Ik krijg als ik die verhalen hoor een beetje een Fred again... gevoel.
Wat denken jullie?
Zou mooi zijn voor het sunsetslot op de Hotot volgend jaar.
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
440
708
Ik hoor nog niemand over Barry Can't Swim. Ik heb zelf zijn optrede op LL gemist, maar hoorde van vrienden dat de tent echt weer uitpuilde van de mensen en het optreden steengoed was. Ik krijg als ik die verhalen hoor een beetje een Fred again... gevoel.
Wat denken jullie?
Was erg goed en leuk! Mooie act voor de main stage (of misschien volgend jaar al afsluiter Teddy?)
 
  • Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet

Mimi

Playlistbediener
4 jul 2023
48
161
Aangezien DTRH en Lowlands vaak stuivertje wisselen met artiesten (en artiesten die op een relatief klein podium staan op Lowlands vervolgens neerzetten op een groter podium op DTRH) welke Lowlands namen kunnen we volgend jaar verwachten op DTRH? Ik verwacht:

Prins S en de Geit
Teddy Swims
Bob Vylan
Hudson Mohawke
Skrillex (op hoofdpodium wellicht?)
Spinvis
Sampha
Benwall
Willem
Brutalism 3000
Spinvis als special guest is mijn droomboeking ❤️ Hij doet ook veel kleine side projecten en collabs, en hij past perfect bij dtrh imo

Ik zou Kae Tempest graag nog willen zien, heb hen bij LL van een afstandje gehoord maar klonk wel goed. Verder zou een Prins S en de Geit weer een stage groter een toffe boeking zijn, gun het ze echt. En als er een Loose Ends stage gaat komen dan graag Fat Dog, en Model/Actriz en Backxwash

Brutalism3000 vind ik ook niet zo bij DtRH passen. Maar als ze dan weer voor een EDM headliner gaan dan wel graag Skrillex, hij mixt weer zoveel genres bij elkaar dat ik het een interessantere boeking zou vinden dan bijv. Disclosure of Marlon Hoffstadt. En voor het nachtprogramma mag Anetha en alles Drum and Bass zeker overkomen 🤞
 
  • Leuk
Waarderingen: Falladain

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.105
Gisteravond bij Lime Cordiale geweest. Zou denk ik goed passen op Down the Rabbit Hole. Grappige band, vrolijke muziek met af en toe nog best een lekker gitaargeluid. Aan het eind van het concert kwam er een 'See you next year' uit, dus wie weet.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.497
2.009
Spinvis als special guest is mijn droomboeking ❤️ Hij doet ook veel kleine side projecten en collabs, en hij past perfect bij dtrh imo

Ik zou Kae Tempest graag nog willen zien, heb hen bij LL van een afstandje gehoord maar klonk wel goed. Verder zou een Prins S en de Geit weer een stage groter een toffe boeking zijn, gun het ze echt. En als er een Loose Ends stage gaat komen dan graag Fat Dog, en Model/Actriz en Backxwash

Brutalism3000 vind ik ook niet zo bij DtRH passen. Maar als ze dan weer voor een EDM headliner gaan dan wel graag Skrillex, hij mixt weer zoveel genres bij elkaar dat ik het een interessantere boeking zou vinden dan bijv. Disclosure of Marlon Hoffstadt. En voor het nachtprogramma mag Anetha en alles Drum and Bass zeker overkomen 🤞
Jaaa Kae Tempest die de show van vorig jaar komt inhalen. Lekker laat in de Teddy, heelrijk. Was zo genieten afgelopen Lowlands.

Fat Dog, Model/Actriz en Backxswash zou ik ook meteen voor tekenen. Die laatste twee zouden de Fuzzy helemaal op zijn kop zetten. Bar Italia zou ook een prima naam van afgelopen zijn die mag doorkomen, evenals Harry Mack. Sampha idem, zou het geweldig doen. Mount Kimbie ook.

En realistisch ook (mits ze op tour zijn), gezien de hoge graad van uitwissleing tussen LL en DTRH.
 
  • Leuk
Waarderingen: Falladain en KeukenS

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
132
131
Hoezo past Brutalismus 3000 niet bij DTRH? Volgens mij gaat het dak eraf bij hen als je die vlak voor of na de headliner in de Teddy zet.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.175
574
Mijn lijstje voor 2025 (deels van LL24)

Justice
Spinvis (special host)
Half moon run
Confidence men
Prins S
Tame Impala
Weval
Kea tempest
Sam Fender
Joep Beving
Tamino
Avalon Emerson (live)
Queens of the Stone Age
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss en KeukenS

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
684
407
Mijn lijstje voor 2025 (deels van LL24)

Justice
Spinvis (special host)
Half moon run
Confidence men
Prins S
Tame Impala
Weval
Kea tempest
Sam Fender
Joep Beving
Tamino
Avalon Emerson (live)
Queens of the Stone Age
Zou Justice nog één rondje doen deze zomer? Ben bang van niet, maar zou fantastisch zijn de show nog eens te kunnen zien. In 2017-2018 deden ze volgens mij ook 2 zomers festivals.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken