Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Wishful thinking. No sign that she will be touring.
It’s not wishful if you don’t really want it to happen

What gives you that confidence?
Basically the noises are getting louder and louder they’re she’s playing Glastonbury. As I’ve said before Glasto and RW always share so I’ve kind of always presumed the 3rd headliner there will play this too

Basically the noises are getting louder and louder they’re she’s playing Glastonbury. As I’ve said before Glasto and RW always share so I’ve kind of always presumed the 3rd headliner there will play this too
Die stond 2022 nog op Glastonbury. Die herhalen over het algemeen niet zo snel.

Ja, Billie zou ik erg hard toejuichen. Die Sportpaleis-show werd lyrisch onthaald destijds - niet enkel door fans. En hou sowieso wel van haar stijl. Maar denk dat ze gaat terug komen in 2027 met nieuwe muziek en tournee en oas in 2028 met festivals, denk ik. Vraag me niet waarom. Maar denk nog niet dat het voor dit jaar al gaat zijn..

For some reason denk ik dat we Dua Lipa ook nog niet helemaal moeten afschrijven - zou naar verluidt Coachella headlinen. En heb je Miley Cyrus die de Superbowl zou doen dit jaar en met een nieuwe plaat af komt. Die laatste is misschien meer iets voor in een zaal, maar toch.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Dua Lipa zou ik eerder op Boutique zetten als ze beschikbaar was ipv Raye. Met die reden geloof ik niet in Dua Lipa..

Vrijdag was toch vaak 16.00?? We gaan het zien!

• Leuk
Waarderingen: Tinus101
Ja, Billie zou ik erg hard toejuichen. Die Sportpaleis-show werd lyrisch onthaald destijds - niet enkel door fans. En hou sowieso wel van haar stijl. Maar denk dat ze gaat terug komen in 2027 met nieuwe muziek en tournee en oas in 2028 met festivals, denk ik. Vraag me niet waarom. Maar denk nog niet dat het voor dit jaar al gaat zijn..

For some reason denk ik dat we Dua Lipa ook nog niet helemaal moeten afschrijven - zou naar verluidt Coachella headlinen. En heb je Miley Cyrus die de Superbowl zou doen dit jaar en met een nieuwe plaat af komt. Die laatste is misschien meer iets voor in een zaal, maar toch.
Miley Cyrus zou normaal gezien geen grote tour doen (al lang niet meer)

• Leuk
Waarderingen: Yannick
Noise generally starts wth someone on a forum or any other social media randomly blurting out "what about Billie?", and then it somehow gets traction, right? ;)
If that was always the case we’d never have insiders we believe right? Personally I only pay attention when certain people talk. Hey maybe the 3 Glasto headliners won’t be Sam, Harry and Billie and then in turn maybe it’ll be someone different to Billie/Sam for Werchter (or none of them of course)

Dat zou het echt zijn.

Na vanavond wil ik trouwens nog eens met stip James Blake een afsluitende tent-spot toewensen. Wat een fantastische artiest is dat toch.
Geweldig concert gisterenavond. Zolang ze hem in een tent zetten, want ik vind dat z'n muziek niet goed werkt op de Main. En dat ligt helemaal niet aan de artiest. Het gaat qua beleving alle kanten uit, van ingetogen liedjes tot vette hiphopbeats en uiteindelijk quasi techno.

• Leuk
Waarderingen: Inaaaa

Users who are viewing this thread

• bleu
  • jelsma
  • 1979
  • JP5
  • Joe