Pinkpop 2025

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.905
5.442
Zou wat mij betreft wel een fantastische Noord afsluiter zijn. Zou wel weer voor een headliner kunnen compenseren!
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
955
420
Zouden ze die spot al krijgen? De noordafsluiter vult de laatste jaren minstens de Ziggodome.
2022 stond royal blood er ook maar zie ze wel of rond 6 uur main of ene laatst/ laatste noord ligt natuurlijk ook aan wat je voor de rest kan regelen qua namen en wat fontaines zelf wilt
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.905
5.442
Misschien te veel fanboy, maar ik zag ze evt ook wel een ziggodome vullen.
Als Volbeat al headliner is, dan Fontaines DC toch zeker afsluiter Noord ;).
 
  • Winning
Waarderingen: RickHuissen

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
191
168
Misschien te veel fanboy, maar ik zag ze evt ook wel een ziggodome vullen.
Als Volbeat al headliner is, dan Fontaines DC toch zeker afsluiter Noord ;).
Zullen uiteindelijk vast wel op die plek komen, laat ze eerst even iedereen plat spelen aan het eind van de middag.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
352
326
Op Pinkpop wel en dat maakt het boeken ook zo'n uitdaging voor ze. Imagine Dragons die hun dag niet eens uitverkocht krijgen, maar 2 jaar later binnen een uur tijd wel de JC Arena uitverkopen, dat zegt eigenlijk alles.
Al vaker geroepen, maar al zou Pinkpop beter bereikbaar zijn voor meer dan de helft van Nederland, dan zou het ook veel makkelijker verkopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris en ChrisV

Davidd

Support act
7 jul 2021
949
1.711
Al vaker geroepen, maar al zou Pinkpop beter bereikbaar zijn voor meer dan de helft van Nederland, dan zou het ook veel makkelijker verkopen.
Ik denk dat dit niet helemaal waar is. Als Lowlands of DTRH in Limburg zijn, dan zouden deze festivals denk ik gewoon nog steeds binnen no-time uitverkocht zijn. Daarnaast doe ik er vanuit Rotterdam net zolang over om op Pinkpop te komen dan op Lowlands.. dit komt wel voornamelijk omdat de aanrijroutes richting Pinkpop een stuk relaxter zijn dan LL.

Ja het zal wel een beetje invloed hebben, maar denk niet dat dit de reden is dat Pinkpop qua verkoopcijfers het soms wat lastiger heeft. Gewoon meer lijn in de line-up, kwalitatief betere acts neerzetten, meer acts neerzetten tijdens acts op het hoofdpodium en ik verwacht dat de verkoopcijfers wel weer omhoog gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.905
5.442
Ik denk dat dit niet helemaal waar is. Als Lowlands of DTRH in Limburg zijn, dan zouden deze festivals denk ik gewoon nog steeds binnen no-time uitverkocht zijn. Daarnaast doe ik er vanuit Rotterdam net zolang over om op Pinkpop te komen dan op Lowlands.. dit komt wel voornamelijk omdat de aanrijroutes richting Pinkpop een stuk relaxter zijn dan LL.

Ja het zal wel een beetje invloed hebben, maar denk niet dat dit de reden is dat Pinkpop qua verkoopcijfers het soms wat lastiger heeft. Gewoon meer lijn in de line-up, kwalitatief betere acts neerzetten, meer acts neerzetten tijdens acts op het hoofdpodium en ik verwacht dat de verkoopcijfers wel weer omhoog gaan.
Ik vind naar de geografische ligging wijzen ook wat te makkelijk. Bovendien heeft Pinkpop gewoon uitverkochte edities gehad.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken