Fontaines D.C.

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
365
296
Heeft iemand nog de hoop dat een NL festival ze uit de hoge hoed weet te toveren voor deze zomer, of moeten we echt tot november wachten voor de eerste NL datum?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.849
1.761
Heeft iemand nog de hoop dat een NL festival ze uit de hoge hoed weet te toveren voor deze zomer, of moeten we echt tot november wachten voor de eerste NL datum?
Festival gaat niet meer gebeuren. Het enige waar je voor de zomer nog kan hopen is dat ze nu opeens een zaalshow in de zomer bekendmaken, maar die kans wordt ook steeds kleiner.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
558
418
Heeft iemand nog de hoop dat een NL festival ze uit de hoge hoed weet te toveren voor deze zomer, of moeten we echt tot november wachten voor de eerste NL datum?
Eventueel kun je ze net over de grens zien op Haldern Pop in Duitsland. Mijn pijlen staan gericht op november!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.611
Heb het een tijd geleden op proberen te zoeken, maar het lijkt er alleszins niet op. Heb de ticketswap meldingen uit voorzorg vast aangezet.
En ander lijkt het me wel semi haalbaar om een Pukkelpopticket te swappen.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
680
617
Heeft iemand nog de hoop dat een NL festival ze uit de hoge hoed weet te toveren voor deze zomer, of moeten we echt tot november wachten voor de eerste NL datum?

Lowlands kan in theorie nog, maar zie ik niet meer gebeuren. Ik denk dat we moeten wachten op de tour in het najaar, verwacht eigenlijk dat ze al in zalen als AFAS zullen gaan spelen
 

mees

Randprogramma
9 jan 2020
107
133
Hoop heel erg op een Paradiso show maar ze zullen wel voor AFAS gaan net als Idles
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.257
3.827
Vind ik ook, maar wij overschatten ze wel graag hier, toch? Zetten die echt een dagverkoop op gang?
Nu niet, maar even afwachten wat dat nieuwe album doet. Zijn toch wel populair onder de 'jeugd'. Maar ik ben al lang geen doelgroep meer voor BKS, dus vooral ijdele hoop.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.611
Ik kijk meer uit naar de shows na Pukkelpop. Gaat beter beeld vormen met nieuwe plaat. Dit is duidelijk een opwarm tourtje.
Niet dat ik het erg vind hoor, na de festivals dit jaar nog een zaalshow. Een van de weinige bands die ik gerust 2 keer op een korte tijd wil zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken