Festileaks Draft XIII: De mini-mini draft

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.909
6.138
Ik heb nog een vraag over interpretatie van de regels en kan zo snel niet teruglezen dat dit besproken is: in de regels gaat het over zalen (indoor) met een capaciteit <3000 man. Tellen concerten (headline shows) in openlucht theaters met een capaciteit <3000 ook mee? Denk dan bijvoorbeeld aan Zuiderparktheater, Amsterdamse Bostheater, Rivierenhof etc.

In mijn beleving zijn dat toch meer concerten dan een festival en zouden deze shows voldoen aan de voorwaarden, maar hoor graag van de jury.
Ja, dat mag gewoon. Het indoor/outdoor aspect heeft enkel betrekking op festivals.
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.909
6.138
OP up to date, inclusief in de eerste post een overzicht van voor iedere speler de tot nu toe aangekondigde namen.
 
Laatst bewerkt:

Bob105

Support act
18 jun 2021
805
995
De laatste headliner van PinkBOB '24 en tevens de afsluiter van het weekend! 2x in een uitverkocht OLT De Goffert, maar ook een derde optreden in Nijmegen (later meer) kan er deze zomer gewoon nog van af:

Pixies.

@MadMandra27 > @Koekdoos
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.677
2.323
De laatste headliner van PinkBOB '24 en tevens de afsluiter van het weekend! 2x in een uitverkocht OLT De Goffert, maar ook een derde optreden in Nijmegen (later meer) kan er deze zomer gewoon nog van af:

Pixies.

@MadMandra27 > @Koekdoos
Niet om moeilijk te doen, maar Pixies speelde in België in Vorst. Of kijken we enkel naar het land waar ons festival plaatsvindt?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.909
6.138
Niet om moeilijk te doen, maar Pixies speelde in België in Vorst. Of kijken we enkel naar het land waar ons festival plaatsvindt?
Nee, kijken we niet naar. Pixies mag niet, want "heeft in België of Nederland in een zaal groter gespeeld dan 3000". @Bob105 mag een andere naam kiezen wanneer ie kan, we gaan verder met @MadMandra27.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.647
7.401
@Martijn je kan jouw namen wel vast eruit gooien na de beurt van @MadMandra27 (ergens rond 17:00 verloopt de tijd), mocht je toevallig online zijn.

Ik moet toch eerst nog naar huis rijden en ga eerst avondeten, voordat ik mijn naam kies en wij zullen toch geen overlap hebben verwacht ik. Scheelt dan toch weer wat tijd :)
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
719
937
Sorry voor het oponthoud, maar vandaag besloten al mijn 151 ongelezen mails na 3 weken verlof in te halen op het werk en ben gestrand op 16, want heb besloten dat het wel mooi is voor vandaag. Wat ook mooi is, is de sound van de volgende band die we mogen aankondigen.

1-2.jpg


Een tijd getwijfeld tussen de frontvrouw solo en de band om te boeken, maar hoe meer zielen hoe meer vreugde denken we bij de MadMandraMeeting organisatie! Dames en heren, wij zijn heel blij niemand minder dan Big Thief te mogen aankondigen.


Next: @Koekdoos @Martijn
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.647
7.401
Alvast een kleine tip: de een is een blinde en in de ander zit geen beweging.

Meer info na het avondeten!
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.549
2.018
Even snel tussendoor mijn vervangende naam wegens snelste cancel ooit! Al eens samengewerkt met elkaar, maar nu in een co-headlinerconstructie met Loyle Carner op de zaterdag:

Olivia Dean.

De nieuwe festivalafsluiter van de zondag volgt spoedig!

Sorry voor het oponthoud, maar vandaag besloten al mijn 151 ongelezen mails na 3 weken verlof in te halen op het werk en ben gestrand op 16, want heb besloten dat het wel mooi is voor vandaag. Wat ook mooi is, is de sound van de volgende band die we mogen aankondigen.

1-2.jpg


Een tijd getwijfeld tussen de frontvrouw solo en de band om te boeken, maar hoe meer zielen hoe meer vreugde denken we bij de MadMandraMeeting organisatie! Dames en heren, wij zijn heel blij niemand minder dan Big Thief te mogen aankondigen.


Next: @Koekdoos @Martijn

Big Thief was ook mijn volgende naam, maar we zijn ook heel blij met dé indiehypes van 2023 en 2024: Wet Leg en The Last Dinner Party

@Koekdoos

Kijk, dit zijn van die momenten dat ik blij ben dat ik niet mee doe.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.647
7.401
Het wordt weer tijd voor twee knallers van formaat. Na in de eerste rondes Feuerschwanz en Bruce Dickinson te hebben aangekondigd, kunnen we nu The Bard's Song gaan zingen met z'n allen bij:

Blind Guardian


En uiteraard gaat er niks boven een fijn staaltje metalcore, daarom ook bij deze het beste van het beste van metalcore op Baspop:

Motionless in White


@MadMandra27 en daarna @Bob105
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
805
995
Bij onze buren één van de groten...in ons eigen land een stukje kleiner. Maar één ding is zeker: door deze punkrockband wordt je OMVERGEBLAZEN! Met maatschappijkritische teksten tegen fascisme en racisme zullen ze zich in Nijmegen snel thuis voelen, al is het maar omdat ze slechts 10km verwijderd zijn van hun eigen landgrens. De afsluiter van het weekend:

Die Toten Hosen!


Headliners PinkBOB'24: Ben Howard - Loyle Carner - Olivia Dean - Die Toten Hosen

@mattman > @Dr. Hannibal
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken