Festileaks Draft XIII: De mini-mini draft

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.332
5.851
wp3673428.jpg


Van de ene mastodont met een "M" naar de andere: Mastodon voegt zich bij Meshuggah als tweede dagheadliner! Deze sludge metal iconen brengen een wat rafeliger randje mee, ten opzichte van de machinale precisie van onze eerste boeking, en ook dat is iets wat vaker op ons festival terug zal komen, verklappen we alvast. Geniet intussen van onderstaande heerlijke uitvoering van Blood And Thunder:


@RubenJS > @team-0
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
829
2.394
1713180958797.jpeg

Van Zeal & Ardor gaan we naar Lorna Shore. De afgelopen jaren maakt de band een stormachtige ontwikkeling door met de toevoeging van frontman Will Ramos. De heren hebben hiermee een meer dan verdiende headline spot veroverd, en zetten alvast de toon voor de aankomende boekingen.

Nog niet helemaal bekend met deze uithoek binnen de metal? Check dan onderstaande video:

En check ‘m anders ook gewoon.

@team-0 @JK79
 

JK79

Gouden Tip
11 sep 2021
496
1.217
Om niet volledig afhankelijk te zijn wat anderen qua harder werk gaan kiezen de komende tijd heeft de organisatie besloten het gedeeltelijk over een iets andere boeg te gooien voor dit festival.

De volgende zangeres heb ik 2 jaar geleden live mogen bewonderen en het was een memorabel optreden waarbij het een van de weinige concerten was de laatste jaren waarbij we helemaal geen last hadden van de Dutch Disease en je bijna een speld kon horen vallen aan het eind van een nummer voordat het applaus losbarstte.
Agnes Obel zal dit kunststukje gaan herhalen op dit nog nader te benoemen festival in de regio Tilburg.


@Yannick > @Oasiss
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
829
2.394
Om niet volledig afhankelijk te zijn wat anderen qua harder werk gaan kiezen de komende tijd heeft de organisatie besloten het gedeeltelijk over een iets andere boeg te gooien voor dit festival.

De volgende zangeres heb ik 2 jaar geleden live mogen bewonderen en het was een memorabel optreden waarbij het een van de weinige concerten was de laatste jaren waarbij we helemaal geen last hadden van de Dutch Disease en je bijna een speld kon horen vallen aan het eind van een nummer voordat het applaus losbarstte.
Agnes Obel zal dit kunststukje gaan herhalen op dit nog nader te benoemen festival in de regio Tilburg.


@Yannick > @Oasiss
Ik ben heeeel blij met deze boeking. Vooral vanwege de eerste zin in je aankondiging :')
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.547
4.453
This is a motherfuckin' invitation!
Tot mijn grote vreugde bleken ze ook nog eens in te gaan op deze uitnodiging om op ons festival te komen spelen.
Lamb Of God!

En uiteraard blijft de snobmetal niet achter:
Opeth (by request) bereid jullie lijstjes al maar voor, want de nummers worden door het publiek gekozen!

@Lion en @warriorandweirdo
 
Laatst bewerkt:

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.465
1.609
Dat waren ineens een flink aantal namen weg van mijn lijstje, sterk geboekt!
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Gebruikers die dit onderwerp bekijken