Festileaks Draft XIII: De mini-mini draft

Bob105

Support act
18 jun 2021
803
990
De ALLEREERSTE editie van PinkBOB! Een breed programma waar zowel de alternativo, de rocker als de liefhebber van gangbaardere muziek een mooi spoorboekje kan samenstellen. Vandaag kondigen we met genoegen onze eerste headliner aan. Zijn muziek kan worden omschreven als een bedwelmende mix van folk, indie en introspectieve teksten, doordrenkt met melancholie en is zƩƩr geliefd onder zijn trouwe fans:

Ben Howard.



(Geen zorgen: PinkBOB biedt wƩl een alternatief tijdens de headliner;))

@MadMandra27 > @Koekdoos
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
710
929
De MadMandraMeeting is terug en hoe! Deze editie geven we de spotlights aan de kleinere bands, die het absoluut verdienen. Welke podia er zullen zijn en wie er geboekt is, komen jullie de komende weken te weten maar reserveer alvast het weekend met onze Nationale Feestdag (19-21 juli) in jullie agenda's.

From_The_Basement__Squid_Covermage.jpg


Voor de eerste aankondiging hadden we als organisatie gekeken of we alsnog onze concurrenten iets hards konden afsnoepen, maar we willen ons coƶperatief opstellen en doen dit dus (voorlopig) niet. Wel kunnen we met grote trots een eigen favoriet aankondigen, die een heel mooie spot zullen krijgen om alle aanwezigen mee te nemen op een eclectische trip tijdens hun set. Dames en heren, wij presenteren als eerste boeking niemand minder dan Squid!


Next: @Koekdoos @Martijn
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.634
7.370
De eerste naam voor Baspop wordt een groot feest. Eind van de maand gaan wij als organisator alvast testdraaien met een zaalshow in Duitsland en nu krijgen ook jullie de kans om te komen feesten. Zoals ze zelf zingen:

Party like a viking
Your hammer striking
Thunderbolt and lightning
Party hard berserkermode


Feuerschwanz

Knallers als Berzerkermode en SGRFD Dragonslayer van het nieuwste album, verschillende knallers van eerdere albums (zie eerste video) en de geweldige cover Dragonstea Din Tei (zie ook de tweede video voor deze).



@Martijn en daarna ikzelf weer met de eerste headliner van deze editie.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.634
7.370
SCREAM FOR ME, BASPOP!

Bruce Dickinson

Ditmaal geen Iron Maiden als headliner, maar wel de frontman als headliner!
En de eerste live beelden van zijn show beloven veel goeds!

Bereid je deze editie van Baspop op het beste uit het gehele metalspectrum, of het nou de powermetal van Feuerschwanz is of de heavy metal van Bruce Dickinson, je ziet het alleen bij ons!


@MadMandra27 en daarna @Bob105
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
710
929
De eerste aankondiging voor mijn festival brengt gelijk twee headliners: Fontaines D.C en Little Simz

@Koekdoos -> @MadMandra27
Mag Fontaines wel? Officieus toch al aangekondigd voor een grote zaal hier op het forum, al telt dat mogelijks niet. Anyway, ik kijk al met argusogen naar die dagprogrammatie voor een ticketje hihi šŸ¤­

EDIT: Geef me effe voor volgende naam pls šŸ˜…
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.634
7.370
Mag Fontaines wel? Officieus toch al aangekondigd voor een grote zaal hier op het forum, al telt dat mogelijks niet. Anyway, ik kijk al met argusogen naar die dagprogrammatie voor een ticketje hihi šŸ¤­

EDIT: Geef me effe voor volgende naam pls šŸ˜…

Als ze niet al officieel door een grotere zal of henzelf zijn aangekondigd, maar alleen door Dave (ga ervan uit dat je dat bedoelt met officieus), dan lijkt me dit gewoon legaal en zeer slim gevonden als hij dit zelf ook al was tegen gekomen op het forum
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
710
929
Als ze niet al officieel door een grotere zal of henzelf zijn aangekondigd, maar alleen door Dave (ga ervan uit dat je dat bedoelt met officieus), dan lijkt me dit gewoon legaal en zeer slim gevonden als hij dit zelf ook al was tegen gekomen op het forum
Exact ook mijn redenering, dus alle credits to Martijn ervoor šŸ‘ŒšŸ”„
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
765
1.584
Overigens is volgens mij ook nog niet bekend of ze daadwerkelijk in een grote zaal staan en niet 2x Paradiso bijvoorbeeld? Verder voor de draft inderdaad niet belangrijk.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.899
6.121
Laten we wel afspreken dat als er nu nog tournees worden aangekondigd voor acts, dat die aangekondigd shows niet meer meetellen. Stel een band heeft in 2022 in de AB gespeeld en kondigt bij wijze van spreken nu een show voor de Lotto Arena aan. Dan behouden we wel gewoon die AB-datum. Je moet ergens een lijn trekken. En inderdaad enkel officieel aangekondigde tournees tot de start van de draft (tot vandaag dus).
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.563
11.076
Excuus voor de verwarring ;)

Overigens is volgens mij ook nog niet bekend of ze daadwerkelijk in een grote zaal staan en niet 2x Paradiso bijvoorbeeld? Verder voor de draft inderdaad niet belangrijk.
Zeker, maar ik denk dat je dat wel kan invullen. Tot nu toe de grootste shows die ze hier gaan doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Gebruikers die dit onderwerp bekijken