Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mystic Festival (PL) (4 - 7 juni): The Crazy World of Arthur Brown ("Fire! I am the god of hellfire") - Bullet For My Valentine (20 years The Poison) - I Am Morbid (Domination Set) - Signs Of The Swarm Bekijk bijlage 11958
Immortal Disfigurement (ex zanger Lorna Shore), bedoel je niet ex zanger Signs of the Swarm daar zat ie langer in toch bij LS al binnen 1 plaat weggetrapt.
Immortal Disfigurement (ex zanger Lorna Shore), bedoel je niet ex zanger Signs of the Swarm daar zat ie langer in toch bij LS al binnen 1 plaat weggetrapt.
In de aankondiging van het festival stond dat hij de eerste zanger was van LS nu wist ik wel zeker dat dit niet correct was maar wat hij daarna uitgespookt heeft weet ik niet en Signs of the Swarm is een band die ik niet ken eigenlijk
In de aankondiging van het festival stond dat hij de eerste zanger was van LS nu wist ik wel zeker dat dit niet correct was maar wat hij daarna uitgespookt heeft weet ik niet en Signs of the Swarm is een band die ik niet ken eigenlijk
Hij zat eerst jaren in SotS toen is hij naar LS vertrokken en daar is ie weggetrapt wegens huiselijk geweld/ verkrachting van zijn ex ( of laten we het zo stellen dat is iig wat zij vertelde). En toen is ie ID begonnen waar afgelopen jaar ook al weer een berg drama aan de hand was. Muzikaal wel heel erg goed trouwens als het je smaak is.
Hij zat eerst jaren in SotS toen is hij naar LS vertrokken en daar is ie weggetrapt wegens huiselijk geweld/ verkrachting van zijn ex ( of laten we het zo stellen dat is iig wat zij vertelde). En toen is ie ID begonnen waar afgelopen jaar ook al weer een berg drama aan de hand was. Muzikaal wel heel erg goed trouwens als het je smaak is.
Mijn wishlisht: BFMV, Landmvrks, Polaris, Poppy
Sex pistols mag ook wel
Poppy en Knocked Lose staan hier op dezelfde dag, en op Hellfest ook. Zou wel een leuke combi zijn, als ze dat nummer dan ook samen spelen.
Knocked Lose niet echt mijn ding maar zou een sterke jupiler stage headliner zijn. Poppy zou ik wel gaan kijken.
Er komt dus een Slam Dunk Netherlands & Belgium
Ook weer wat afvallers voor Graspop
Hopelijk worden ADTR en Landvmrks later niet nog voor belgium aangekondigd, zou wel jammer zijn
Eigenlijk zijn alleen Frankrijk en Italië een beetje de moeite
Als ik mij goed herinner van een post van Jimmy was within temptation een zekerheid maar niet announced wegens flexibel welke dag en dus afhankelijk van andere headliners
Als ik mij goed herinner van een post van Jimmy was within temptation een zekerheid maar niet announced wegens flexibel welke dag en dus afhankelijk van andere headliners
yes daar kwam zijn bericht inderdaad op neer! maar nu is de belangrijkste vraag met welke band(s) zijn ze nog in overleg? Is dat toch MUSE voor zaterdag of nog een andere optie voor op de zondag dan
Ik geloof er niet in dat de organisatie gaat mails versturen zonder de volledige bandnaam te gebruiken, maar louter een forum afkorting. Just my 2 cents.
We zijn nu al een tijdje bezig met het zoeken van headliners, dat ik me afvroeg of er iets te vinden is buiten de gebaande paden...
Nu kwam ik bij twee oude rock iconen, die waarschijnlijk iets te soft zijn. En los van of ze wel of niet kunnen voor 2025, zou ik toch benieuwd zijn naar wat jullie van deze legendes zouden denken als mogelijke (toekomstige) headliners op Graspop rollator zondag:
- Eric Clapton
- Carlos Santana
Ps. Santana staat een week later in Antwerpen, dus is zeker niet relevant voor 2025.
Er komt dus een Slam Dunk Netherlands & Belgium
Ook weer wat afvallers voor Graspop
Hopelijk worden ADTR en Landvmrks later niet nog voor belgium aangekondigd, zou wel jammer zijn
Eigenlijk zijn alleen Frankrijk en Italië een beetje de moeite