Graspop Metal Meeting 2025

Satchvai kunnen we al schrappen denk ik. Staan op 23 juni al in de Lotto Arena
(Joe Satriani en Steve Vai die samen op tour gaan, Hellfest is al gelekt)
Kan ik mijn tent en andere bagage efkes in een locker stoppen vlak na graspop? haha
voor mij zitplaatsen aub. Oogskes toe en relaxen. Droom er van om ooit eens steve vai te zien.

Is eerder gewoon een clickbait artikel. Zolang hij zijn stem niet op orde heeft, gaat ie niet touren heeft ie gezegd
Een iets realistischer optie: Toto!
Staan 7 februari in Vorst in Brussel, wellicht daarna de aankondiging? 🤷‍♂️

Zou uiteraard ook zeker geen onomstreden boeking zijn, maar persoonlijk zou ik het wel zien zitten op de zondag (met daarvoor ook nog Heart en/of Journey).

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Zeker. Dat vond ik één van de beste combo's als afsluiter ooit. Zonder heel erg te willen generaliseren, kan ik me zo voorstellen dat fans van Scorpions een beetje bijtijds naar huis op zondagavond helemaal niet zo erg vonden. En Machine Head is dan juist weer een band die het perfect beheerst om een hele weide nog voor een laatste keer in beweging te krijgen.
Ik kan hier vanuit het publiek uit helemaal in mee gaan, maar ik kan me toch niet voorstellen dat je als festival organisatie denkt 'laten we scorpions voor machine head zetten, want dan kunnen de fans van die oude rockers lekker op tijd naar huis'. Ik denk dat @Loek123 helemaal gelijk heeft: je hebt als organisatie gewoon bijna geen keus qua planning van de headliners.

• Leuk
Waarderingen: Jamel en Loek123
Kan ik mijn tent en andere bagage efkes in een locker stoppen vlak na graspop? haha
voor mij zitplaatsen aub. Oogskes toe en relaxen. Droom er van om ooit eens steve vai te zien.
XL lockers in Antwerpen Centraal zijn vrij groot toch wel maar of een tent daar in geraakt ... zo een ronde opgooitent bv niet denk ik. Een opgevouwen rechthoekige tent ofzo moet wel lukken, dan bedoel ik 5 cm op 20 cm ofzo. Een bolderkar lukt zeker niet.

Ge moogt ook altijd uw spullen bij mij droppen maar dan moete nog wel eerst 8 km zuid geraken. Maar zelf ga ik niet naar de Lotto gaan die avond denk ik, die maandag heb ik het te druk met dood te zijn :ROFLMAO: o_O:LOL:

• Haha
Waarderingen: Pauly Robin
XL lockers in Antwerpen Centraal zijn vrij groot toch wel maar of een tent daar in geraakt ... zo een ronde opgooitent bv niet denk ik. Een opgevouwen rechthoekige tent ofzo moet wel lukken, dan bedoel ik 5 cm op 20 cm ofzo. Een bolderkar lukt zeker niet.

Ge moogt ook altijd uw spullen bij mij droppen maar dan moete nog wel eerst 8 km zuid geraken. Maar zelf ga ik niet naar de Lotto gaan die avond denk ik, die maandag heb ik het te druk met dood te zijn :ROFLMAO: o_O:LOL:
thanks alvast
*sarcasme btw...
Waar is onze begrafenis btw? :D

De ontbrekende headliner van Rock For People zou misschien wel eens voor morgen kunnen zijn...

May be a doodle of map and text

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Heb nog een deel wat vraagjes en bedenkingen over de campings
- Alle campings zijn 3R euro?
- Misschien hebben ze na het regenjaar van 2024 gemerkt dat er toch wat bijkomende kosten kunnen zijn en is dat de rede van de prijsstijging.
- En hopen dat ze dan iets doen aan camping boneyard vooral mss ook andere campings en de parkings en dat ze met dat geld de putten wat dichtmaken en het wat meer gelijk maken? Dit jaar hebben we bij inter een rivier moeten creëren om andere dingen niet te laten onderlopen maar de mensen die electriciteit nodig hadden voor zuurstof 's nachts die liepen gevaar omdat het bijna onderliep dus dat was pompen geblazen. Heb het met mijn eigen ogen gezien. Ik bedoel maar...
- Op boneyard komen dus de huurtenten?
- Op inferno (iets verder) ligt inter. Wat ligt daar nog?
- Of wat zijn de voordelen van inferno* in vergelijk met de nieuwe camping the cript? Lijken me allebei rustige campings? Op die ene snurker na...

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: dvdh666
Architects komen ook met een nieuw album, zou kunnen dat ze eindelijk headliner zijn, maar 3 op een rij is natuurlijk wel erg vaak achter elkaar...
(Machine head zelfde verhaal)

- Misschien hebben ze na het regenjaar van 2024 gemerkt dat er toch wat bijkomende kosten kunnen zijn en is dat de rede van de prijsstijging.
- En hopen dat ze dan iets doen aan camping boneyard vooral mss ook andere campings en de parkings en dat ze met dat geld de putten wat dichtmaken en het wat meer gelijk maken? Dit jaar hebben we bij inter een rivier moeten creëren om andere dingen niet te laten onderlopen maar de mensen die electriciteit nodig hadden voor zuurstof 's nachts die liepen gevaar omdat het bijna onderliep dus dat was pompen geblazen. Heb het met mijn eigen ogen gezien. Ik bedoel maar...
- Of wat zijn de voordelen van inter in vergelijk met de nieuwe camping the cript? Lijken me allebei rustige campings? Op die ene snurker na...
Het is mij eigenlijk onduidelijk. In de FAQ van camping inferno staat dat een eigen tent niet op mag worden gezet omdat daar geen plaats voor is. Maar de inter camping ligt wel op Inferno. Zijn dan alle inter kampeerders verplicht een accomodatie van Graspop te boeken? Dat kunnen ze toch niet maken. Niet iedereen kan het zich veroorloven een tentje van 500+ euro te huren ...?

Architects komen ook met een nieuw album, zou kunnen dat ze eindelijk headliner zijn, maar 3 op een rij is natuurlijk wel erg vaak achter elkaar...
Architects is goed bezig, maar voor een headliner positie gaan ze toch nog een paar jaar moeten wachten vrees ik bij Graspop. Lotto Arena begin januari was nog niet uitverkocht

Ik zie architects heel graag maar dit zie ik Graspop echt niet doen! Een band 3 jaar op rij boeken gebeurt al praktisch nooit en ze dan nog promoveren naar headliner zou wel heel vreemd zijn! Daarvoor zijn er nog te veel andere opties die ze kunnen boeken.

- Of wat zijn de voordelen van inter in vergelijk met de nieuwe camping the cript? Lijken me allebei rustige campings? Op die ene snurker na...
Het is mij eigenlijk onduidelijk. In de FAQ van camping inferno staat dat een eigen tent niet op mag worden gezet omdat daar geen plaats voor is. Maar de inter camping ligt wel op Inferno. Zijn dan alle inter kampeerders verplicht een accomodatie van Graspop te boeken? Dat kunnen ze toch niet maken. Niet iedereen kan het zich veroorloven een tentje van 500+ euro te huren ...?
De info over de inter camping is te lezen op de link hieronder, lijkt erop dat deze nog op dezelfde plek is op de inferno net als dit jaar.
lijkt er verder op dat dit de enige camping is die nog gratis is, zie nergens iets staan over een prijs.

Architects is goed bezig, maar voor een headliner positie gaan ze toch nog een paar jaar moeten wachten vrees ik bij Graspop. Lotto Arena begin januari was nog niet uitverkocht

@Pauly Robin Ik heb even verder gezocht. Op de intercamping mag wel een tentje worden opgezet. En ik las nog iets interessants
"Je hoeft geen camping INFERNO-camping ticket te kopen. De Inter-camping is in je combiticket inbegrepen. "

Edit
@Loek123 Ik zie nu pas uw post nog, voor mensen op de Inter camping mag er blijkbaar een tent gratis worden opgezet en is het inbegrepen in het combiticket. Voor anderen die daar een tent huren vermoed ik dat de 35 euro inbegrepen is in de tent haar prijs zelf

Dat antwoord heb ik al. Inter moet je zien als een apart gedeelte binnen in inferno. Dus die regels gelden niet voor inter en mijn werptent voor 3 personen pak ik gewoon mee. Dacht dat huurtenten was verplaatst naar boneyard?

Dat antwoord heb ik al. Inter moet je zien als een apart gedeelte binnen in inferno. Dus die regels gelden niet voor inter en mijn werptent voor 3 personen pak ik gewoon mee. Dacht dat huurtenten was verplaatst naar boneyard?
Zo versta ik het ook maar de huurtenten is wel op Inferno, niet op Boneyard

Edit: excuseer, op Boneyard is het ook mogelijk een tentje te huren! :)

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin
Heb ze vorig jaar gezien in Amsterdam. Beetje teveel ballads, mochten ook gerust de stevigere nummers wat meer aan bod komen. Verder wat mij betreft zeer welkom op Graspop. Maar wel zeer duur denk ik. En er zou veel op gezaagd worden

Hoe zouden we het verschil merken met andere bands 🤔🤔

Users who are viewing this thread