Graspop Metal Meeting 2025

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.755
8.696
I do see your point, he is more of a sub-headliner in terms of popularity. However, I’ve only seen him perform once - in broad daylight. That was an absolute waste.

Therefore, I hope he gets a late night set, maybe alongside a strong South Stage headliner and with a decent sub to make up for his relative lack of headline-status. Kind of like with Alice Cooper this year.
I know that he has a pretty impressive stage set up and show, but does he also bring that with him to Europe or is that just in his US shows?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.755
8.696
Wat zijn bands die jullie nog mogelijk achten als headliners voor Graspop 2025? Heb voor mezelf een kort lijstje gemaakt (combinatie van grote en kleine headliners, bepaalde kleine headliners die ook nog wel als sub neergezet kunnen worden):
Iron Maiden, Slipknot, Sabaton, Volbeat, Faith no more, Korn, Powerwolf, Lamb of god, The Prodigy, Def Leppard, Within Temptation, Gojira, A perfect circle
En voor de gekke gelovigen onder ons: System of a down
Een combinatie van bovenstaande bands lijkt me wel aannemelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
139
189
Voor jouw niet alleen😂


Verder hoop ik dat Rob Zombie de oversteek weer wil maken, in 2022 toen gezien (zit nog een leuk verhaal achter, waardoor ik hem erg graag nog een x wil zien).
En had Metallica, Limb bizkit en Ice nine kills (helaas geen 3x achterelkaar) toch niet dit jaar verwacht (al had k graag het tegen deel willen zien bij Metallica).
SOAD lijkt de kans toch ook klein dat die überhaupt nog gaan touren dit jaar, laat staan EU aandoen....
Rob Zombie is wel gaaf, maar dan wil ik wel een behoorlijke show. Niet zoals de laatste jaren met een paar banners en klaar.

Dit jaar gok ik op:

Iron Maiden met wat Britse namen (Tony lommi, Saxon, Ravenage)

Slipknot met een pakketje USA namen (Rob Zombie, Pantera, Lamb of God, Disturbed o.i.d.)
Adema is ook bezig met nieuw werk. Dat zou ik wel gaaf vinden als "gewone naam".

Volbeat en Sabaton op een dag. Dat wordt knallen!!! (Stoppen we Vader en Venom wel als Marquee afsluiters)

Till Lindeman als North Headliner ?(Rammstein heeft een pauze). Misschien met wat soortgelijke bands Marilyn Manson, Combichrist, Turbonegro o.i.d.

King Diamond als north headliner of Marquee afsluiter. Hij komt met een nieuw album.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: chimaera en MarcoReusel

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
139
189
I do see your point, he is more of a sub-headliner in terms of popularity. However, I’ve only seen him perform once - in broad daylight. That was an absolute waste.

Therefore, I hope he gets a late night set, maybe alongside a strong South Stage headliner and with a decent sub to make up for his relative lack of headline-status. Kind of like with Alice Cooper this year.
Hij heeft als eens afgesloten. Maar dat was volgens mij omdat Megadeth niet kwam opdagen. Ik vind Rob Zombie met zijn volledige show wel eerder een waardige headliner dan Megadeth, FFDP, Gojira of Emperor. Die allemaal voor die positie zijn geboekt.
 

wess

Randprogramma
30 jun 2021
149
142
Wat zijn bands die jullie nog mogelijk achten als headliners voor Graspop 2025? Heb voor mezelf een kort lijstje gemaakt (combinatie van grote en kleine headliners, bepaalde kleine headliners die ook nog wel als sub neergezet kunnen worden):
Iron Maiden, Slipknot, Sabaton, Volbeat, Faith no more, Korn, Powerwolf, Lamb of god, The Prodigy, Def Leppard, Within Temptation, Gojira, A perfect circle
En voor de gekke gelovigen onder ons: System of a down
Een combinatie van bovenstaande bands lijkt me wel aannemelijk.
Slayer met of zonder Kerry King....
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.689
3.521
Wat zijn bands die jullie nog mogelijk achten als headliners voor Graspop 2025? Heb voor mezelf een kort lijstje gemaakt (combinatie van grote en kleine headliners, bepaalde kleine headliners die ook nog wel als sub neergezet kunnen worden):
Iron Maiden, Slipknot, Sabaton, Volbeat, Faith no more, Korn, Powerwolf, Lamb of god, The Prodigy, Def Leppard, Within Temptation, Gojira, A perfect circle
En voor de gekke gelovigen onder ons: System of a down
Een combinatie van bovenstaande bands lijkt me wel aannemelijk.
Als Iron Maiden komt dan maakt mij de rest van de headliners eigenlijk niet heel veel uit. Dit jaar ook bijvoorbeeld de zaterdag niets gezien van de headliners, maar me wel ontzettend vermaakt.
Maar Volbeat, Lamb of God en Parkway Drive zou ik wel toejuichen
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123

Joeri

Randprogramma
14 apr 2021
127
122
Waarom zou Graspop Iron Maiden los aankondigen? Iron Maiden heeft vandaag al 2 festivals met de hele tour aangekondigd. Ik denk dat ze wat rust dagen hebben ingepland.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken