Pukkelpop 2024

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
434
300
Ze mogen de donderdag namen eens gaan bekend maken vorig jaar was dat eind mei en het ene jaar is het andere niet dus laat maar komen, ben vooral benieuwd of het stuk van de Marquee dan al wordt geopend want denk dat ze dat gaan bekend maken samen met de donderdag namen ik vind het in ieder geval een super idee/denkpiste van de organisatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kilero

Yerko_music

Playlistbediener
11 sep 2023
18
9
Ze mogen de donderdag namen eens gaan bekend maken vorig jaar was dat eind mei en het ene jaar is het andere niet dus laat maar komen, ben vooral benieuwd of het stuk van de Marquee dan al wordt geopend want denk dat ze dat gaan bekend maken samen met de donderdag namen ik vind het in ieder geval een super idee/denkpiste van de organisatie.
Ik denk overmorgen nog gewone namen en binnen 2 weken donderdagnamen!!
 

Yerko_music

Playlistbediener
11 sep 2023
18
9
Is dat veel ?
Als ik even google hoeveel artiesten er normaal gezien naar Pukkelpop komen, krijg ik resultaten tussen 179 en 260...
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
108
76
Pfff... Laatste pakketje dateert toch alweer van 17 april. Vandaag had er wel iets mogen zijn..
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
903
316
Naarmate ik de albums van the Smile steeds meer en meer beluister, denk ik dat zij voor mij het hoogtepunt gaan zijn van Pukkelpop dit jaar.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.149
Naarmate ik de albums van the Smile steeds meer en meer beluister, denk ik dat zij voor mij het hoogtepunt gaan zijn van Pukkelpop dit jaar.
The Smile is voor mij de enige reden waarom ik een dagticket heb gekocht. Wordt ongetwijfeld magisch in de Marquee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiel

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
591
378
De clash tussen voorvak QOTSA en the Smile is echt gigantisch voor mij
Bij Pukkelpop kom je voor mijn gevoel vrij wel altijd het voorvak nog in! Het is me tot nu toe bij elke headliner gelukt…

Alleen bij Billie Eilish liep in er vorig jaar uit weg aangezien ik mij vrij lullig voelde toen ik een kwartier voor de show bijna vooraan stond en toen ik achter mij kijk er alleen maar kleine meisjes stonden die al 10 uur lang niet naar de wc zijn geweest en niks hebben gegeten!
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: DirkG en bartv

Gebruikers die dit onderwerp bekijken