Pukkelpop 2024

Jaulez

Playlistbediener
11 aug 2022
39
30
KI/KI, Kevin De Vries en Andromedik zijn prima toevoegingen voor de boiler.

Dizzee Rascal is een onverwachte nostalgische toevoeging, wil ik zeker eens zien.
 

CoinPeter

Playlistbediener
22 feb 2024
29
12
Veel Belgisch/Nederlandse namen. Voorlopig is Pukkelpop 2023, zeker
van boven op de affiche, een stapje hoger.

Aan de andere kant: veel nieuws om te ontdekken zeker?
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
182
98
ik ken niks van die nieuwe namen en had zeker voor de zondag nog wat grotere namen verwacht op main stage bv.
Dit zal dan wel later nog gaan komen (hoop ik).
 

moensk

Playlistbediener
20 feb 2024
27
19
Ik ken er niet zo veel van, maar dat betekent gewoon meer muziek om te ontdekken (y)
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
101
65
Mooie drop en ook veel te ontdekken! Toch weer heel weinig mainstage en marquee namen. Snelle en Berre voorspellen alleszins niet veel goeds. Daarnaast ook Grandson in de Marquee (zal wel door TikTok komen). We ontbreken nog drie mainstage namen op vrijdag en twee op zondag. Daarnaast ook nog een zestal Marquee namen. Ben benieuwd met wat voor namen ze hiervoor nog op de proppen gaan komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kilero

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.958
8.600
Wat mij betreft: PKP24 > PKP23 tot nu toe
Vond het vorig jaar best sterk, maar dit jaar gaat daar ook wel overheen vind ik.

Opvallend:
  • zondag bijna uitverkocht, de kans dat daar nog iets tussen Merol en Offspring komt, wordt kleiner.
  • wel nog geen extra main namen voor de zondag
  • Dizzee Rascall had eigenlijk een prima vervanger voor Denzel kunnen zijn. Maar die komt er dus nog aan
  • heel, heel sterke Lift dt jaar? English Teacher, Jazz Brak, Model/Actriz, Bolis Pupul, Glass Beams, Nation Of Language, Blondshell,...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Hammerfest en Kilero

CoinPeter

Playlistbediener
22 feb 2024
29
12
Wat mij betreft: PKP24 > PKP23 tot nu toe
Ik begeef me meestal niet tot in de backyard en amper naar de lift/club (Obongajar/Nia Archives vorig jaar). Zijn toch de geliefde namen op dit forum heb ik de indruk. Namen op Main, Boiler en Marquee zijn voor mij toch iets minder dan vorig jaar.

De Dance Hall daarentegen is wel heel sterk (Overmono, Barry Can’t Swim, Folamour, Dizzee Rascal, Sugababes, Brutalismus).
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Becky Hill speelt in Edinburgh op dezelfde dag als haar optreden op Pukkelpop, en daarom heb ik haar niet vermeld als een van mijn voorspellingen. :-( Het verbaast me dat ze niet op het hoofdpodium staat
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.958
8.600
Maar zo´n Snelle en Berre op je main zetten is wel een serieus zwaktebod
Da's waar, maar volgens mij zijn dat de 2 openers? Cava nog wel dan. Hoop alleen dat de 2-3 overige main namen voor de zondag er geen van de Benelux zijn. Merol/Pommelien is meer dan genoeg...
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
311
238
Becky Hill speelt in Edinburgh op dezelfde dag als haar optreden op Pukkelpop, en daarom heb ik haar niet vermeld als een van mijn voorspellingen. :-( Het verbaast me dat ze niet op het hoofdpodium staat
Hopelijk geen Denzelletje. Een clubshow in Edinburgh of ook een festival?
 

CoinPeter

Playlistbediener
22 feb 2024
29
12
Aantal mooie namen wederom, waar Wunderhorse bovenuit steekt. Maar zo´n Snelle en Berre op je main zetten is wel een serieus zwaktebod
Snelle en Berre als eerste twee namen lijkt me niet direct een probleem? Het is niet dat ze direct plaatsen innemen voor echte topnamen dan?
 

aardvark

Campingartiest
24 aug 2023
50
32
Met Slift en Dizzee 2 must sees erbij op vrijdag. Wordt wel heel druk zo. Op zondag zijn MS Paint en Jesus Piece goede toevoegingen voor de Backyard. Blij ook met Future Utopia, Wunderhorse en English Teacher
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken