Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik ken niks van die nieuwe namen en had zeker voor de zondag nog wat grotere namen verwacht op main stage bv.
Dit zal dan wel later nog gaan komen (hoop ik).
Mooie drop en ook veel te ontdekken! Toch weer heel weinig mainstage en marquee namen. Snelle en Berre voorspellen alleszins niet veel goeds. Daarnaast ook Grandson in de Marquee (zal wel door TikTok komen). We ontbreken nog drie mainstage namen op vrijdag en twee op zondag. Daarnaast ook nog een zestal Marquee namen. Ben benieuwd met wat voor namen ze hiervoor nog op de proppen gaan komen.
Ik begeef me meestal niet tot in de backyard en amper naar de lift/club (Obongajar/Nia Archives vorig jaar). Zijn toch de geliefde namen op dit forum heb ik de indruk. Namen op Main, Boiler en Marquee zijn voor mij toch iets minder dan vorig jaar.
De Dance Hall daarentegen is wel heel sterk (Overmono, Barry Can’t Swim, Folamour, Dizzee Rascal, Sugababes, Brutalismus).
Becky Hill speelt in Edinburgh op dezelfde dag als haar optreden op Pukkelpop, en daarom heb ik haar niet vermeld als een van mijn voorspellingen. :-( Het verbaast me dat ze niet op het hoofdpodium staat
Da's waar, maar volgens mij zijn dat de 2 openers? Cava nog wel dan. Hoop alleen dat de 2-3 overige main namen voor de zondag er geen van de Benelux zijn. Merol/Pommelien is meer dan genoeg...
Becky Hill speelt in Edinburgh op dezelfde dag als haar optreden op Pukkelpop, en daarom heb ik haar niet vermeld als een van mijn voorspellingen. :-( Het verbaast me dat ze niet op het hoofdpodium staat
Met Slift en Dizzee 2 must sees erbij op vrijdag. Wordt wel heel druk zo. Op zondag zijn MS Paint en Jesus Piece goede toevoegingen voor de Backyard. Blij ook met Future Utopia, Wunderhorse en English Teacher