Down The Rabbit Hole 2024

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Taylor Swift kan ook nog steeds als gast opduiken bij The National…
(i’m delusional)
I mean, DTRH gaat wel het optreden van the National zijn met de hoogste kans op een gastoptreden van Taylor, ook heeft ze recentelijk nog een gastoptreden gedaan (Bon Iver). Volledig kansloos is het niet. Betekent nog steeds dat het niet gaat gebeuren, maar á la
 
  • Winning
  • Wow
Waarderingen: BeWario, Brian en Dante

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.773
2.359
Minder dan 500 kaartjes beschikbaar, meer dan 10.000 mensen in de wachtrij, maar het is me toch gelukt om een kaartje voor DTRH te scoren zojuist!
Hier ook twee kaartjes kunnen bemachtigen. Wilden eerst gokken op de resale en hadden de voorverkoop aan ons voorbij laten gaan. Uiteindelijk werd het toch te warm onder onze voeten.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
524
343
Niet echt al is er wel ieder jaar meer te doen. Vorig jaar was er voor het eerst al een klein deel van het terrein opengesteld met zitplekken en kampvuren waar je wat kon eten en drinken. Ook was er wat straattheater maar nog geen muziek. Hopelijk doen ze daar dit jaar weer een schepje bovenop.
Voor een goede campingplek is het aan te raden al vroeg op de donderdag te arriveren, zoals al eerder genoemd op dit forum
 
  • Leuk
Waarderingen: Defused

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Niet echt al is er wel ieder jaar meer te doen. Vorig jaar was er voor het eerst al een klein deel van het terrein opengesteld met zitplekken en kampvuren waar je wat kon eten en drinken. Ook was er wat straattheater maar nog geen muziek. Hopelijk doen ze daar dit jaar weer een schepje bovenop.
Voor een goede campingplek is het aan te raden al vroeg op de donderdag te arriveren, zoals al eerder genoemd op dit forum
Wij gaan waarschijnlijk op de vrijdag pas kunnen (scheelt ook meteen een dag kamperen, niet echt de grootste kampeerliefhebbers hier), maar dat is alweer in 2019. Zou het moeilijk zijn om op vrijdag, neem rond een uur of 10-11, een mooie plek te vinden? We komen met een man of 6.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.104
325
Vorig jaar rond het middaguur aangekomen en er was toen achteraan voldoende plaats op de camping. Er werd toen voor nieuwkomers steeds een nieuw stuk geopend. Voor een groepje die (ongeveer) tegelijk aankomt is dat ideaal.
 
  • Winning
Waarderingen: mattman

Marin

Dagopener
14 apr 2021
524
343
Wij gaan waarschijnlijk op de vrijdag pas kunnen (scheelt ook meteen een dag kamperen, niet echt de grootste kampeerliefhebbers hier), maar dat is alweer in 2019. Zou het moeilijk zijn om op vrijdag, neem rond een uur of 10-11, een mooie plek te vinden? We komen met een man of 6.
Moet denk ik wel lukken maar de plekken in het bos of langs het water zijn dan al lang en breed vergeven. Maar ik denk dat er op de achterste weilanden dan nog wel plek te vinden moet zijn voor 6 man.

Ik ga huur zelf sinds twee jaar een tent op de Big Easy. Duurder dan normaal kamperen natuurlijk maar je krijgt er wel oprecht veel comfort en gemak voor terug
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Festisolo

Nieuw lid
8 jun 2022
2
1
Long time lurker hier!

Ik zat eens de huisregels door te nemen en 2 regels vielen mij op die vorige edities volgens mij nog niet van toepassing waren. Weet iemand hier meer van?

1. Camping regels lijken aangescherpt:
Geen sterke drank, alleen gesloten verpakkingen volgens de huisregels:
Vanwege vergunningsvoorschriften zijn glas, glazen flessen en sterke drank (meer dan 15% alcoholpercentage) niet toegestaan. Ook zelf gemixte dranken met sterke drank zijn niet toegestaan. Daarom zijn alleen originele gesealde/gesloten drankverpakkingen toegestaan
Ook een open blik lauw pils meesjouwen naar het festival weer verleden tijd?:
Op het festivalterrein zijn etenswaren en blikjes niet toegestaan. Per persoon is een drankverpakking van maximaal 0,5 liter toegestaan.
 

Bijlagen

  • DTRH24_huisregels_V281123.pdf
    209,9 KB · Weergaven: 2
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Marin

Dagopener
14 apr 2021
524
343
Geen idee of dit er vorig jaar anders in stond eerlijk gezegd. Ben ook nog nooit gecontroleerd bij de ingang van de camping
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Long time lurker hier!

Ik zat eens de huisregels door te nemen en 2 regels vielen mij op die vorige edities volgens mij nog niet van toepassing waren. Weet iemand hier meer van?

1. Camping regels lijken aangescherpt:
Geen sterke drank, alleen gesloten verpakkingen volgens de huisregels:
Vanwege vergunningsvoorschriften zijn glas, glazen flessen en sterke drank (meer dan 15% alcoholpercentage) niet toegestaan. Ook zelf gemixte dranken met sterke drank zijn niet toegestaan. Daarom zijn alleen originele gesealde/gesloten drankverpakkingen toegestaan
Ook een open blik lauw pils meesjouwen naar het festival weer verleden tijd?:
Op het festivalterrein zijn etenswaren en blikjes niet toegestaan. Per persoon is een drankverpakking van maximaal 0,5 liter toegestaan.
Hier ging het op het Lowlands forum een tijd geleden ook al, lijkt inderdaad nieuw te zijn.

Wellicht hebben ze omschenkpunten bij de ingang?
 

Defused

Playlistbediener
13 mrt 2016
29
10
Long time lurker hier!

Ik zat eens de huisregels door te nemen en 2 regels vielen mij op die vorige edities volgens mij nog niet van toepassing waren. Weet iemand hier meer van?

1. Camping regels lijken aangescherpt:
Geen sterke drank, alleen gesloten verpakkingen volgens de huisregels:
Vanwege vergunningsvoorschriften zijn glas, glazen flessen en sterke drank (meer dan 15% alcoholpercentage) niet toegestaan. Ook zelf gemixte dranken met sterke drank zijn niet toegestaan. Daarom zijn alleen originele gesealde/gesloten drankverpakkingen toegestaan
Ook een open blik lauw pils meesjouwen naar het festival weer verleden tijd?:
Op het festivalterrein zijn etenswaren en blikjes niet toegestaan. Per persoon is een drankverpakking van maximaal 0,5 liter toegestaan.

Glas en sterke drank vallen onder de vergunning, maar gemixte drank met sterke drank verbieden is gewoon een manier om extra inkomsten te genereren lijkt mij. Begrijpelijk wel met de kosten van het organiseren maar ook wel jammer.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.773
2.359
Hier ging het op het Lowlands forum een tijd geleden ook al, lijkt inderdaad nieuw te zijn.

Wellicht hebben ze omschenkpunten bij de ingang?
Bij DTRH moest dat zo af en toe al, maar hoop wel echt dat dat minimaal blijft. Geen terreinbiertje uit eigen koelbox op die twee festivals zou echt een domper zijn.
 

BravoWhiskeyAlfa

Nieuw lid
29 apr 2024
2
2
Het Bossa Nova programma is net ook aangekondigd:

 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.773
2.359
Het Bossa Nova programma is net ook aangekondigd:


Ook weer toegevoegd aan de Clashfinder
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: Brian en Joris

fear_the_leaker

Playlistbediener
10 jul 2023
10
8
Programma van de Bossa Nova is nu ook toegevoegd.
Kwam pas over het terrein gefietst en zag toen dat ze het Edengebied ook een facelift aan het geven waren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken