Primavera Sound Festivals 2024

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Dagindeling is bekend!

Atarashii Gakko was nog niet bekendgemaakt vorige week, dus misschien zitten er nog wel enkele nieuwe namen bij.

35740189-08f0-4ed9-b4f2-dec7b0d81581.jpg
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
763
690
Ondertussen is Lana haren dag properkes aan het uitverkopen. En dan zijn er nog die beweren dat ze geen headliner op werchter zou kunnen zijn😅
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1702303672487.jpg
    FB_IMG_1702303672487.jpg
    154,8 KB · Weergaven: 8

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Het Lana effect. Zelfs die homecoming show van Rosalia de vorige keer was niet uitverkocht.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Ondertussen is Lana haren dag properkes aan het uitverkopen. En dan zijn er nog die beweren dat ze geen headliner op werchter zou kunnen zijn😅
De vrijdag (met Lana, National, Disclosure) nu al uitverkocht. Bizar zeg, die LDR populariteit.

Weekendtickets vanaf 8 januari trouwens duurder. Dit gaat, in tegenstelling tot vorig jaar, netjes uitverkopen.

(Voor de LDR fans: ook op Rock En Seine gaan de allerlaatste tickets voor haar dag in de verkoop...)
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Ciutat lineup aangekondigd! Misschien proberen die dinsdag toch nog mee te pikken met o.a. Armand Hammer, Yo La Tengo en Balming Tiger. En uiteraard benieuwd naar die grote naam die er nog bij komt op woensdag.

original.jpg
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
110
105
Chameleons is ook wel heel vet zeg! Jammer dat die alleen op Ciutat staan :( Maar wel goede motivatie om eerder te komen. En lees dat ze boekingsysteem veranderen dus hoop dat het makkelijker gaat zijn om binnen te komen. In 2022 waren die rijen niet te doen.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
110
105
Zou de grote naam trouwens verrassend The Smile zijn? Die houden wel van een kans om in een klein zaaltje te spelen.
 

Solina

Nieuw lid
23 apr 2023
4
1
Mocht er iemand nog op zoek zijn naar een combi voor Primavera, dan heb ik er 2 in de aanbieding. Full festival met refund protect. Vind het tot hiertoe de spannendste line up die ik al ben tegengekomen, maar de vakantieregeling op het werk is helaas niet verzoenbaar met een trip naar Barcelona. Heb deze gekocht bij de eerste release (280 zonder de servicekosten), dus bied ze ook aan gunstiger tarief aan dan de huidige prijs van de tweede release. Bij interesse graag een berichtje.
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
247
363
Na de worp en splitsing van acts die ik zou willen zien tussen DTRH, LL, en BKS, zit ik serieus PS te overwegen. Wel drie vragen voor ervaren PSers:

1. Hoe zit het qua organisatie met WCs en sanitair? Mijn ervaringen met festivals in Frankrijk en Spanje zijn helaas dat de rijen soms een uur duren, en dat is slecht voor iemand met een blaasprobleem...

2. Ik reis, zoals altijd, met iemand die om medische redenen veel concerten zittend moet zien. Doen ze daar in Spanje moeilijk over qua medisch bewijs? De FAQ is niet erg duidelijk.

3. Hoe is de geluidskwaliteit? Ik lees op veel plaatsen dat deze tegen valt.
 
Laatst bewerkt:
12 nov 2016
655
392
Na de worp en splitsing van acts die ik zou willen zien tussen DTRH, LL, en BKS, zit ik serieus PS te overwegen. Wel drie vragen voor ervaren PSers:

1. Hoe zit het qua organisatie met WCs en sanitair? Mijn ervaringen met festivals in Frankrijk en Spanje zijn helaas dat de rijen soms een uur duren, en dat is slecht voor iemand met een blaasprobleem...

2. Ik reis, zoals altijd, met iemand die om medische redenen veel concerten zittend moet zien. Doen ze daar in Spanje moeilijk over qua medisch bewijs? De FAQ is niet erg duidelijk.

3. Hoe is de geluidskwaliteit? Ik lees op veel plaatsen dat deze tegen valt.
1) Nooit meer dan 10 minuten hoeven wachten, en dat vlak voordat een set begon of net nadat iets eindigde.
2) Het is Spanje, als je iets van je dokter meeneemt in het Engels doen ze gegarandeerd niet moeilijk.
3) Volume bij Mordor en Cupra is lager dan elders vanwege ge****** van de omwonenden. Ron Brugel Podium vorig jaar kut geluid. Verder prima. Amazon Music was top vorig jaar, en zelfs Plenitude podium (voormalig Pitchfork Stage) is beter dan het voorheen was en ook geen geluidsoverlsat meer van de Boiler Room.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke en davadude

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
763
690
Zoals te verwachten: The National 29 mei in Razzmatazz. Een zaaltje van 2000 man. Verleidelijk om toch tickets proberen te scoren voor die show.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Mijn droom was the national in het paleis voor schone kunsten in Brussel, maarja de heren vonden Obama belangrijker dan het gepeupel😅
Had toen ook een ticket, achteraf in Vorst wel wat tegenvallen.

Hun show in de Ziggo blijft wel de beste show ik ik van zeg trouwens.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken