Graspop Metal Meeting 2024

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.972
8.031
Thanks for bursting my bubble! (n)

Je zal het voornamelijk moeten hebben van het rijtje dat nu al bekend is, misschien dat Eric Martin er nog bij is, hij is live eigenlijk altijd de zanger bij Dying For an Angel.

En dus nog de mysterieuze guest die nog niet eerder live erbij was (mijn gok is daar Floor Jansen, Hansi Kürsch of Marko Hietala, waarbij Floor het meest logisch is)
 

Davidov90

Randprogramma
21 nov 2023
113
195
Je zal het voornamelijk moeten hebben van het rijtje dat nu al bekend is, misschien dat Eric Martin er nog bij is, hij is live eigenlijk altijd de zanger bij Dying For an Angel.

En dus nog de mysterieuze guest die nog niet eerder live erbij was (mijn gok is daar Floor Jansen, Hansi Kürsch of Marko Hietala, waarbij Floor het meest logisch is)
🙏
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
547
666
Je zal het voornamelijk moeten hebben van het rijtje dat nu al bekend is, misschien dat Eric Martin er nog bij is, hij is live eigenlijk altijd de zanger bij Dying For an Angel.

En dus nog de mysterieuze guest die nog niet eerder live erbij was (mijn gok is daar Floor Jansen, Hansi Kürsch of Marko Hietala, waarbij Floor het meest logisch is)
of sharon den adel zou ook nog kunnen, maar hoop inderdaad op floor.
marko hietala , kan die gelijkt daarna met tarja een paar nummers doen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Koekdoos

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
147
337
Onlangs nog deze (her)ontdekt dankzij de playlist. Komt toch ook opeens terecht op m'n 'graag zien'-lijst

 

J00st

Playlistbediener
3 apr 2023
15
50
Ainooh, komen babymetal en electric callboy vandaag met een nieuw nummer samen?? Ratata!
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
372
685
Ik vind t een mooi plan. Had daar 2 jaar geleden een CKY shirt uit gekregen.
Was wel wat saai qua print, enkel het geel rode logo voorop. Zo'n shirts pak ik normaal dus juist niet, omdat ik de grote prints altijd wel beter vind
ik doe mee
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.523
3.172
Als Impericon weer op de metal market staat, dan daag ik iedereen uit om voor €7 zo'n surprise shirt te halen en die aan te trekken (oke misschien dit jaar €10 met de inflatie lol)
Volgens hun eigen agenda staan ze in ieder geval ook op Graspop dit jaar🤗. Misschien maar eens een gokje wagen.
 

Bijlagen

  • Screenshot_2024-05-23-12-22-41-733_com.android.chrome-edit.jpg
    Screenshot_2024-05-23-12-22-41-733_com.android.chrome-edit.jpg
    381,2 KB · Weergaven: 29
  • Leuk
Waarderingen: Ghostattack en Simoni

banzai

Campingartiest
24 jun 2019
89
90
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er nieuwe standen komen. Van mij mag bijv. de Jack Daniels-hut wel terugkomen. Die had altijd wel een leuke sfeer.
 
  • Leuk
Waarderingen: ReasonsRemeain

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
470
664
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er nieuwe standen komen. Van mij mag bijv. de Jack Daniels-hut wel terugkomen. Die had altijd wel een leuke sfeer.
Dat zal niet, Jim Beam is een logo sponsor. Die hadden vorig jaar ook een grote stand op het hoofdterrein. Dat zal niet meteen veranderen denk ik.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.355
10.983
Bring Me the Horizon dropt morgen(!) hun nieuwe album: POST HUMAN; NeX GEn. Aankondiging zojuist
Hm. Ben benieuwd. Nu blijkt dat ik ze kan gaan zien weer vaker aan het draaien maar het nieuwe materiaal vind ik echt maar matig. Oude werk erg sterk. Als de lijn van het nieuwe werk wordt doorgezet ben ik er niet direct enthousiast over. Overigens wel zin in die show lekker in het donker als afsluiter!
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
228
495
wooow wat een aankondiging wel hoor. de productie zal dus ook anders worden met een paar nieuwe nummers erin.
ben benieuwd wat geschrapt wordt dan. sinds kort hadden ze toch weer 1 nummer van suicide season in de setlist, ik hoop dat die wel blijft, keek ik heel erg naar uit.
verder gewoon best, het album heeft 16 nummer dus echt wel een album te noemen en genoeg nieuwe nummers om te luisteren !
zininnnnnn
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

Gebruikers die dit onderwerp bekijken