Graspop Metal Meeting 2024

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
216
296
Toch paar stomme clashes voor mij dit jaar

Donderdag:
Cavalera vs polyphia+tool combo
M'n huidig gevoel zegt eerder Cavalera uitkijken en daarna richting Tool gaan, hoef daar toch niet helemaal vooraan voor te staan om van te genieten.

Heart vs Kvelertak
Klassieker die nog afgevinkt moet worden vs band waar ik erg goed op ga, ook pijnlijk.
Bijna net zo pijnlijk als m'n voet omslaan tijdens de pit bij Kvelertak afgelopen Nov..
Misschien moet ik op basis daarvan kiezen 😅

De dag met voor mij de minste line-up, en toch twee clashes 😩

Vrijdag:
EC vs Fu Manchu
Beide nog niet live gezien, denk toch dat EC net wat meer m'n interesse lokt dan.

Zaterdag:
Architects vs Brutus
Ik wou echt super graag Brutus op GMM zien maar zie ze ook nog op RW en RH...
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.149
die Jupiler Stage is echt wel groot geworden hoor, zeker als ze er een scherm zetten dan is er evenveel plaats als in de marquee (mss zelfs meer)
Ik heb ook de indruk dat ze het steeds meer beginnen te beschouwen als een volwaardig podium, vergelijkbaar aan een Main Stage. Vroeg op de dag achtereenvolgens Bleed From Within en Bury Tomorrow is gewoon knap.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.305
3.917
Dit gaat het worden op de donderdag (vanwege werkverplichtingen in de ochtend):
- Babymetal (iets meer dan de helft)
- HEALTH
- Textures
- Hanabie. of Kerry King (laatste stukje)
- Kvelertak
- Ne Obliviscaris (eerste helft)
- Crosses
- All Them Witches
- TOOL

Mooie festivaldag.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Ik heb die donderdag alleen maar clashes… 🤬

Brothers of metal VS night verses
Amaranthe VS Alien Weaponry
Babymetal VS Asinhell
Kerry King
VS textures VS Hanabie
Kvelertak VS comeback kid
Megadeth VS Ne Obliviscaris
Tool
VS Cavalera

Dikgedrukt wat het waarschijnlijk gaat worden.
 

Nightrage

Randprogramma
13 nov 2022
114
230
Bury Tomorrow vs Baby Metal erg jammer, ga Bury Tomorrow afkijken en dan nog laatste stukje Baby Metal.

Judas Priest en Pendulum, echt schandalig, vooral gezien er tijdens FFDP niks is, volgens mij is Judas Priest toch veel meer unaniem geliefd en zijn er genoeg mensen die liever niet naar FFDP gaan, dus rare keuze, misschien een eis van de band, zie ik ze wel voor aan.

A7X en Kamelot ook jammer, gaat waarschijnlijk beetje 50/50 worden.

Hammerfall een fijne verrassing :D

Edit: hoop dat er nog wel een printbare versie komt, vind ik altijd wel fijn om op zak te hebben, hoef je niet in de volle zon op je telefoon scherm te kijken.
 
Laatst bewerkt:
  • Grrr
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en knalboon

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.423
6.117
Ik heb die donderdag alleen maar clashes… 🤬

Brothers of metal VS night verses
Amaranthe VS Alien Weaponry
Babymetal VS Asinhell
Kerry King
VS textures VS Hanabie
Kvelertak VS comeback kid
Megadeth VS Ne Obliviscaris
Tool
VS Cavalera

Dikgedrukt wat het waarschijnlijk gaat worden.
Goede keuzes imo
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

won666

Support act
17 mei 2019
1.196
1.252
Ik heb ook de indruk dat ze het steeds meer beginnen te beschouwen als een volwaardig podium, vergelijkbaar aan een Main Stage. Vroeg op de dag achtereenvolgens Bleed From Within en Bury Tomorrow is gewoon knap.
Ik had die indruk ook al en zeker na volgend jaar. En nu beginnen ze daar ook al populairdere niet extreme bands te programmeren waar het vroeger (met uitzondering van Ostrogoth en Heidevolk en misschien Evil Invaders maar van die laatste ben ik niet zeker) toch vooral de Groene/Jera bands waren die het podium domineerde. Begint bijna zoals de mainstage van voor 2014 te worden
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Bury Tomorrow vs Baby Metal erg jammer, ga Bury Tomorrow afkijken en dan nog laatste stukje Baby Metal.

Judas Priest en Pendulum, echt schandalig, vooral gezien er tijdens FFDP niks is, volgens mij is Judas Priest toch veel meer unaniem geliefd en zijn er genoeg mensen die liever niet naar FFDP gaan, dus rare keuze, misschien een eis van de band, zie ik ze wel voor aan.

A7X en Kamelot ook jammer, gaat waarschijnlijk beetje 50/50 worden.

Hammerfall een fijne verrassing :D
ffdp is hier op het forum geen favoriet, maar denk toch dat je je erin vergist hoe veel mensen die willen zien
lijken me bij het grote publiek wel een populaire band eigenlijk (heb er zelf ook niets mee)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.423
6.117
ffdp is hier op het forum geen favoriet, maar denk toch dat je je erin vergist hoe veel mensen die willen zien
lijken me bij het grote publiek wel een populaire band eigenlijk (heb er zelf ook niets mee)
Vorige editie eigenlijk hetzelfde met Slipknot, die liggen hier dan wel goed maar worden in sommige andere metal communities ook steevast verguisd. Terwijl ze wel mega populair zijn natuurlijk. En trouwens, BMTH is nog eens van hetzelfde laken een pak…
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.440
2.999
Vorige editie eigenlijk hetzelfde met Slipknot, die liggen hier dan wel goed maar worden in sommige andere metal communities ook steevast verguisd. Terwijl ze wel mega populair zijn natuurlijk. En trouwens, BMTH is nog eens van hetzelfde laken een pak…
Dat is voor mij een zekerheidje dat ik die niet zie😜
 

Nightrage

Randprogramma
13 nov 2022
114
230
ffdp is hier op het forum geen favoriet, maar denk toch dat je je erin vergist hoe veel mensen die willen zien
lijken me bij het grote publiek wel een populaire band eigenlijk (heb er zelf ook niets mee)

Ik snap dat er inderdaad wel een publiek voor is, maar het is wel een beetje een "love it or hate it" band, dus hadden ze voor de niet fans prima wat tegen programmering kunnen doen op een ander podium.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.685
5.188
Speciaal voor Rockbeer. Geniet er van op uw verjaardag! 😉
Dat is maar de vraag natuurlijk, kan ook zomaar speciaal voor mijn verjaardag zijn.. 😏
Of vooruit, kan ook gewoon voor ons beiden natuurlijk. 😁💁‍♂️
Gefeliciteerd nog!

Maar eerlijk gezegd hadden ze voor mij nog wel een weekje mogen wachten, lastig clashfinders invullen op Durbuy Rock.. 😅
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.149
Dat is maar de vraag natuurlijk, kan ook zomaar speciaal voor mijn verjaardag zijn.. 😏
Of vooruit, kan ook gewoon voor ons beiden natuurlijk. 😁💁‍♂️
Gefeliciteerd nog!

Maar eerlijk gezegd hadden ze voor mij nog wel een weekje mogen wachten, lastig clashfinders invullen op Durbuy Rock.. 😅
Jij ook van harte gefeliciteerd! Ik ben hier wel echt heel blij mee want 17 en 18 mei zijn mijn autodagen naar Spanje en na anderhalve week daar ga ik direct door naar Schotland... Dus nu heb ik mooi een weekje om nog wat verder in te luisteren. Eén van de eerste bands waar ik aan begin is Svartsot, vrijdag om 12u in de Marquee. Ben erg gecharmeerd van Amon Amarth en ik ben ook niet vies van een beetje folk muziek. Laat het nou net een combi van beide zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken