Graspop Metal Meeting 2024

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
122
388
Vandaag was dan toch de dag! Had er wel op gehoopt toen hier gepost werd dat DreamState hunzelf bevestigd hadden.
De enige clash die ik heb is Corey Taylor en Of Mice & Men. Voor de rest ziet het er prima uit! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.442
2.999
Waar ik vorig jaar eigenlijk maar 2 clashes over het hele weekend had, is dat nu wel anders. De donderdag zijn alleen maar clashes. En Cavalera is wel de meest zure
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en Paddy

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.660
11.483
Vijftig minuten Uriah Heep. Fuckers.

Valt me eigenlijk nu pas op, nu ik die Clashfinder bekijk, dat het toch wel een wat zwakke line-up is. Zou wel rond kunnen komen, maar helemaal geweldig is het nou ook weer niet.
 
  • Wow
Waarderingen: EddiePlaysBass

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.617
4.593
Ik zou me toch weer kapot lopen als ik erbij ben, mss beter voor mijn lichaam dat ik examens heb.
Eerste clashes waar ik moeilijk zou kunnen kiezen: Brand of Sacrifice - Khemmis; Borknagar - The Vintage Caravan; mr. bungle - Rotting Christ;
voor de rest zouden het minder hardverscheurende keuzes zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Dr. Hannibal

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
169
207
pff toch wel een zware clash die zaterdag alle voor mij persoonlijk toch. abbath, kamelot en Avenged sevenfold. anders wel wat overlappingen maar die keuzes gaan we snel kunnen maken :D.
 

The Black

Campingartiest
27 feb 2015
79
63
Er zijn voor mij helaas erg veel clashes, Asinhell vs HEALTH, Textures vs Kerry King, Megadeth vs Crosses, Alice Cooper vs Polyphia, Fear Factory vs High On Fire, Judas Priest vs Pendulum vs Biohazard, Glenn Hughes vs Mr Bungle vs Empire State Basterd, Limp Bizkit vs I Am Morbid, Corey Taylor vs The Black Dahlia Murder, Scorpions vs Emperor vs Machine Head. Ach ja, luxeprobleem.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.617
4.593
Er zijn voor mij helaas erg veel clashes, Asinhell vs HEALTH, Textures vs Kerry King, Megadeth vs Crosses, Alice Cooper vs Polyphia, Fear Factory vs High On Fire, Judas Priest vs Pendulum vs Biohazard, Glenn Hughes vs Mr Bungle vs Empire State Basterd, Limp Bizkit vs I Am Morbid, Corey Taylor vs The Black Dahlia Murder, Scorpions vs Emperor vs Machine Head. Ach ja, luxeprobleem.
Op zich best logisch, de meeste clashes zijn verschillende genres. Het luxeprobleem van een brede smaak zeker
 
  • Leuk
Waarderingen: Valthys en The Black

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Meh. Niet al te gelukkig met die donderdag zo. Dit is (tot nu toe mijn schema):

Brothers of Metal - gat van meer dan 2u - Amaranthe/Alien Weaponry - Babymetal (overlapping 10 min) Health - Textures (overlapping 15min) hanabie. - Heart (overlapping 10min) Ne Obliviscaris (overlapping 5min) Croses - Alice Cooper/All Them Witches/Polyphia - Tool

Veel vervelende overlappingen, ik zie liever hele shows. Bij Babymetal en Heart ga ik wel eerder weg, hanabie. en Croses sluit ik wel later aan. Dan gok ik dat ik voor All Them Witches ga en tijdens het laatste halfuur van Alice Cooper naar voren loop voor maar anderhalfuur Tool (had langer verwacht). Het scheelt wel dat ik Heart en Alice Cooper 3 weken erna op Bospop zie. Maar ik ben er niet echt blij mee, had op meer verspreiding gehoopt
Misschien Dominum eens checken om in je gat van 2 uur te passen, is wel een mooie combi met brothers of metal direct achter elkaar denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.149
Mijn persoonlijke schema ziet er vooralsnog als volgt uit (vetgedrukt = must see):

Donderdag
12:00 - 12:40 Night Verses (Metal Dome)

14:00 - 14:45 Bleed From Within (Jupiler Stage)
14:50 - 15:35 Alien Weaponry (Metal Dome)
15:40 - 16:25 Bury Tomorrow (Jupiler Stage)
17:40 - 18:30 Textures (Marquee)
20:05 - 20:55 Ne Obliviscaris (Metal Dome)

21:00 - 21:50 Underoath (Jupiler Stage)
23:30 - 01:00 Tool (South Stage)

Vrijdag
13:50 - 14:35 Brian Downey's Alive And Dangerous (North Stage)
14:45 - 15:30 Borknagar (Marquee)

16:45 - 17:35 Fear Factory (South Stage)
17:45 - 18:35 Bruce Dickinson (North Stage)
18:45 - 19:45 Avantasia (South Stage)
21:10 - 22:10 Turnstile (South Stage)
22:20 - 23:50 Judas Priest (North Stage)

Zaterdag
14:50 - 15:35 Vola (Metal Dome)

15:40 - 16:25 Frog Leap (Jupiler Stage)
16:45 - 17:35 Mammoth WVH (South Stage)
While She Sleeps / Mr. Bungle / Rotting Christ / Empire State Bastard / Uriah Heep
20:05 - 20:55 Brutus (Metal Dome)
21:00 - 21:50 Blind Guardian (Jupiler Stage)
22:20 - 23:50 Avenged Sevenfold (North Stage)
00:00 - 01:30 Bring Me The Horizon (South Stage)

Zondag

Begin van de middag nog onbekend. Misschien wel 14-15 de Toto Tribute Band om lekker ongeneerd mee te brullen.
16:15 - 17:05 Ihsahn (Marquee)
17:45 - 18:45 Ereb Altor (Marquee)
20:05 - 20:55 Karnivool (Metal Dome)
21:50 - 23:320 Scorpions (South Stage)
23:30 - 01:00 Machine Head (North Stage)
 

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
276
463
Veel overlappingen in mijn geval 😔

Slaughter To Prevail op de Jupiler stage... Dat begrijp ik niet. Zal drummen worden.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Ook maar eens de balans opgemaakt hier voor de 3 ergste clashes, en de rest.
1. Alien Weaponry - Amaranthe, geen idee?
2. P.O.D. - Borknagar, hier ook nog geen idee wat ik ga doen.
3. Blind Guardian - Limp Bizkit, vind ik ook een hele lastige

Overige clashes die ik ook jammers zijn maar ik toch iets minder wakker van lig:
Erra - Dominum
Bury Tomorrow - Babymetal
Turnstile - Tarja
Avenged Sevenfold - Kamelot (misschien toch klein stukje van Kamelot mee pakken)
Corey Taylor - Of Mice & Men
Crystal Lake - Dream state
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Vandaag lijkt mij een vrij onlogische dag om de dag te zijn. Dan zou ik eerder gisteren verwachten. Met Hemelvaartsdag kun je wel een pr tekstje verzinnen.

Zul je zien, dat de aankondiging nu om 16 uur komt, maar ik denk dat we nog even moeten wachten. Net doen of het tijdschema het belangrijkste in je leven is, dan zou ik zeggen “ga professionele hulp zoeken”.
Ik zal nog een keer me wagen aan een voorspelling…
 

Kevinmeteenk

Campingartiest
17 mei 2023
77
146
Ik voelde in eerste instantie dat het best een zwakke line-up is (qua mijn smaak iig) en dat ik er ook ineens niet zoveel zin in heb. Vervolgens snel op spotify wat nummers geluisterd van de bands die ik kan luisteren als ik niks te doen heb en dat deed me dan wel weer goed! Ik zie het maar vooral als een jaar van de nieuwe ontdekkingen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

thesummoning

Playlistbediener
18 jun 2019
48
123
Pff, veel heel pijnlijke overlappingen. Zeker als er ondanks het feit dat ik zoveel wil zien er dan toch uren zijn met niets op.
Ik moet al bijna hopen op nog wat afzeggingen met gunstiger verschuivingen tot gevolg.

Sanguisuggabog samen met Skynd. Hoeveel pech kan je hebben als dat juist twee must sees zijn? Dit vind ik eigenlijk nog veruit de zuurste. Hopelijk één van die twee bands ook nog ergens in een zaaltje in de buurt op het op te lossen.

Judas Priest samen met Pendulum.
Architects samen met Brutus met daarbij sws al een overlapping met Kampfar ook... Vorig jaar Architects niet gezien en Brutus wel al twee keer gezien, maar spontaan zou ik toch eerder voor Brutus gaan. Al beetje hopen dat ik via Ticketswap nog aan een goedkoper dagticketje voor Alcatraz geraak die dag.

En de zondag ook combo Igorrr met dan Emperor en Thy art is murder. Daar zal Emperor het wel halen.

Amaranthe, Alien Weaponry én Shadow of intent gelijk is ook wel heel spijtig.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken