Graspop Metal Meeting 2024

won666

Support act
17 mei 2019
1.196
1.252
Speciaal voor Rockbeer. Geniet er van op uw verjaardag! 😉

Ik lees even bewust niet bij tot de comments vanaf 16 h omdat ik eerst mijn eigen schema ga maken en dan pas hier ga lezen zonder in de war te geraken als iemand over bv een overlap ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
309
650
Heb voor mezelf voorlopig nog niet veel vervelende clashes ontdekt, er zijn er een paar waar het einde ven de ene set wat overlap heeft met het begin van een andere, maar de enige serieuze clash is voor mij Mr. Bungle en Rotting Christ.

Verder sympathiek dat de vrijdag eindigt met Five Finger Death Prul, dan kunnen we weer wat vroeger vertrekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: wiseguy

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Meh. Niet al te gelukkig met die donderdag zo. Dit is (tot nu toe mijn schema):

Brothers of Metal - gat van meer dan 2u - Amaranthe/Alien Weaponry - Babymetal (overlapping 10 min) Health - Textures (overlapping 15min) hanabie. - Heart (overlapping 10min) Ne Obliviscaris (overlapping 5min) Croses - Alice Cooper/All Them Witches/Polyphia - Tool

Veel vervelende overlappingen, ik zie liever hele shows. Bij Babymetal en Heart ga ik wel eerder weg, hanabie. en Croses sluit ik wel later aan. Dan gok ik dat ik voor All Them Witches ga en tijdens het laatste halfuur van Alice Cooper naar voren loop voor maar anderhalfuur Tool (had langer verwacht). Het scheelt wel dat ik Heart en Alice Cooper 3 weken erna op Bospop zie. Maar ik ben er niet echt blij mee, had op meer verspreiding gehoopt
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

festivalryo

Support act
9 feb 2019
834
1.619
Pretty damn happy with the schedule. Almost no lethal clashes for me, especially with some of the bands in question also appearing at Rock Am Ring 👍🏼
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
383
542
Aangezien ik met m'n medefestivalganger pas later op de avond de timetable kan uitpluizen, ga ik me er nu nog niet volledig aan zetten. Heb enkel de eerste uren van donderdag bekeken omdat ik die wellicht moet missen - mijn leerlingen hebben op donderdag nog een examen van mijn vak, dus die vroege namiddag moet ik missen. Jammer van Dominum en Brothers of Metal, maar ben blij dat ik Ne Obliviscaris wél kan meepikken. Had echt verwacht dat ze (té) vroeg zouden spelen. Ben ook blij dat ik Alien Weaponry wellicht nét haal.
 

Cedric1996

Playlistbediener
22 jun 2023
8
22
Had graag limp bizkit nog een keertje meegepakt, maar de keuze gaat nu toch uit naar blind guardian, aangezien ik ze nog nooit gezien heb en ze toch hoog op mijn lijstje staan. Daarna de metal dome in voor wolfmother, en weer terug naar de jupiler voor kamelot!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken