Graspop Metal Meeting 2024

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
481
522
Ik wil eigenlijk een timetable waarvan Graspop denkt dat hij accuraat is. Want zelfs bij een gegokte timetable die voor 90% accuraat is, kan die laatste verkeerde 10% je planning compleet overhoop zetten.
Dat is altijd. Zelfs op het laatste moment kan er een vervanger zijn of een verschuiving...dus zelfs bij een bevestigt tijdschema zul je flexibel moeten blijven.

Korn heeft ooit afgezegd, toen zou GNR langer spelen..we stonden toen anderhalf uur in de regen te wachten.

Ook Ozzy kwam op he laatste moment niet, toen heeft Priest een uur langer gespeeld en kwam Channel Zero ergens het gat opvullen, weg planning.
 

orim

Playlistbediener
17 apr 2024
9
16
do you say that or did you get that from somewhere because shouting something without citing the source is screaming for a front row seat by DBRomy literally and figuratively
What do you mean? Many in the forum here have been wondering which Bands will replace Monuments and Eisbrecher
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Zal wel de vervanging van Monuments zijn sinds ik metalcore invloeden hoor. Als fan van Monuments van lijkt het me toch geen verbetering jammer genoeg.
Ik ken monuments niet zo goed, volgens wikipedia is het prog, en volgens graspop is het metalcore?
Dream State is een post hardcore band zo te zien, dus zie de overeenkomst niet zo snel
ik zie ze deze band overigens net zo goed op de vrijdag neer zetten en alles een beetje doorschuiven.
bands vervangen door een band die erop lijkt gebeurt wel eens maar lukt lang niet altijd.
vind Dream State trouwens niet verkeerd klinken, na een eerste luisterbeurt.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Vandaag lijkt mij een vrij onlogische dag om de dag te zijn. Dan zou ik eerder gisteren verwachten. Met Hemelvaartsdag kun je wel een pr tekstje verzinnen.

Zul je zien, dat de aankondiging nu om 16 uur komt, maar ik denk dat we nog even moeten wachten. Net doen of het tijdschema het belangrijkste in je leven is, dan zou ik zeggen “ga professionele hulp zoeken”.
 

jeroooo

Playlistbediener
16 dec 2019
19
32
Ik ken monuments niet zo goed, volgens wikipedia is het prog, en volgens graspop is het metalcore?
Dream State is een post hardcore band zo te zien, dus zie de overeenkomst niet zo snel
ik zie ze deze band overigens net zo goed op de vrijdag neer zetten en alles een beetje doorschuiven.
bands vervangen door een band die erop lijkt gebeurt wel eens maar lukt lang niet altijd.
vind Dream State trouwens niet verkeerd klinken, na een eerste luisterbeurt.
Monuments is Metalcore en djent, Dream state klinkt als post hardcore met metalcore invloeden.
Dus ik zie de overeenkomst wel, al zeker als je het vergelijkt met een Eisbrecher.

Zullen ook belange niet groot genoeg zijn om op de mainstage te spelen dus dan zouden er nog eens extra verschuivingen moeten gebeuren
 

orim

Playlistbediener
17 apr 2024
9
16
Could it be that the reason for the delay might be that a bigger band has canceled and they're searching for a replacement?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
iemand op de graspop subreddit verkoopt zijn 2 person pitch plekje op metal town, mocht iemand hier nog op zoek naar zijn dan sla je slag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken