Graspop Metal Meeting 2024

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.804
7.675
Gefeliciteerd beste man!!

En inderdaad is vandaag de dag! Zo niet dan zal ik Ne Obliviscaris overslaan en verkleed in een Japanse tutu vooraan gaan staan met Koekdoos bij Babymetal.

Oh, vandaag geen timetable is tickets winnen voor de donderdag?:cool:

Vandaag is niet de dag!
 

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
199
313
Ik snap de hoop op een timetable, ik wil ook graag gerichter kunnen inluisteren. Een tip voor iedereen die zichzelf al helemaal zit op te vreten: kies een clashfinder waarvan jij denkt dat ie aardig accuraat is en begin alvast met gerichter inluisteren. Je kunt met verschillende kleurtjes aangeven hoe graag je een band wilt zien. Als de daadwerkelijke timetable eindelijk komt en die clashfinder wordt geüpdatet, dan kun je heel snel zien welke paar knopen je nog moet doorhakken.
 

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
309
650
Ik snap de hoop op een timetable, ik wil ook graag gerichter kunnen inluisteren. Een tip voor iedereen die zichzelf al helemaal zit op te vreten: kies een clashfinder waarvan jij denkt dat ie aardig accuraat is en begin alvast met gerichter inluisteren. Je kunt met verschillende kleurtjes aangeven hoe graag je een band wilt zien. Als de daadwerkelijke timetable eindelijk komt en die clashfinder wordt geüpdatet, dan kun je heel snel zien welke paar knopen je nog moet doorhakken.

Ik wil eigenlijk een timetable waarvan Graspop denkt dat hij accuraat is. Want zelfs bij een gegokte timetable die voor 90% accuraat is, kan die laatste verkeerde 10% je planning compleet overhoop zetten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken