Graspop Metal Meeting 2024

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.790
7.638
Tijdens het teruglezen zie ik best vaak "herkansing voor Machine Head", wil iemand uitleggen wat hiermee bedoeld wordt? Zelf was ik vorig jaar helemaal geen fan en heb ik hun show dus maar half meegemaakt, maar het optreden was toch prima?

Volgens mij hebben sommige mensen Machine Head niet volledig of helemaal niet kunnen zien door bijvoorbeeld clashes of niet aanwezig op die dag / dat moment. Daarom een herkansing voor de persoon en niet een herkansing voor de band. Die herkansing heeft niks te maken met hoe Machine Head zelf speelde, want van wat ik gehoord heb was het een top optreden.
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
258
525
Tijdens het teruglezen zie ik best vaak "herkansing voor Machine Head", wil iemand uitleggen wat hiermee bedoeld wordt? Zelf was ik vorig jaar helemaal geen fan en heb ik hun show dus maar half meegemaakt, maar het optreden was toch prima?
Denk dat mensen bedoelen dat ze MH vorig jaar niet gezien hebben en dus dit jaar alsnog de kans willen pakken. Was meer dan prima vorig jaar, daar heeft het niet aan gelegen! Herkansing geldt in dit geval dus voor GMM-gangers die het vorig jaar gemist hebben, niet voor Machine Head om revanche te nemen ofzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en MetalLimbo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.683
5.186
Volgens mij hebben sommige mensen Machine Head niet volledig of helemaal niet kunnen zien door bijvoorbeeld clashes of niet aanwezig op die dag / dat moment. Daarom een herkansing voor de persoon en niet een herkansing voor de band. Die herkansing heeft niks te maken met hoe Machine Head zelf speelde, want van wat ik gehoord heb was het een top optreden.
Denk dat mensen bedoelen dat ze MH vorig jaar niet gezien hebben en dus dit jaar alsnog de kans willen pakken. Was meer dan prima vorig jaar, daar heeft het niet aan gelegen! Herkansing geldt in dit geval dus voor GMM-gangers die het vorig jaar gemist hebben, niet voor Machine Head om revanche te nemen ofzo.
Ik heb het inderdaad gemist vorig jaar, met name doordat mijn vrouw er al tijdens Disturbed helemaal doorheen zat en het liefst terug naar het park wilde.
Heb haar toen nog wel kunnen overhalen om in ieder geval Gojira nog mee te pikken, maar Machine Head was er dus echt teveel aan.

Niet dat ik nu per se zo'n grote fan ben van Machine Head (of groove metal in het algemeen), maar ik zou toch wel eens graag zo'n optreden mee willen hebben gemaakt (vorig jaar kwam daar ook nog eens de exclusiviteit bovenop). Wellicht dit jaar dus alsnog, hoewel ik bij een clash met bv. Emperor, Dark Funeral, Slaughter To Prevail of Karnivool ze waarschijnlijk toch weer zal overslaan (of maar een gedeelte mee pik).
 
Laatst bewerkt:

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
358
647
Denk dat mensen bedoelen dat ze MH vorig jaar niet gezien hebben en dus dit jaar alsnog de kans willen pakken. Was meer dan prima vorig jaar, daar heeft het niet aan gelegen! Herkansing geldt in dit geval dus voor GMM-gangers die het vorig jaar gemist hebben, niet voor Machine Head om revanche te nemen ofzo.

Zo hoopte ik echt op een Mimi Barks herkansing,.........
 

madeira

Campingartiest
22 dec 2022
75
200
Ik ben nu tcoh wel echt 100% zeker dat de timetable woensdag komt!
Happy If You Say So GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

RubenJS

Support act
18 feb 2023
858
2.517
Na het daverende succes van de Festileaks Graspop Meeting vorig jaar, hier alvast een topic om de meeting voor dit jaar in te bespreken:https://forum.festileaks.com/threads/graspop-festileaks-meeting-2024.1634/
Wel zo overzichtelijk!

Gezien de timetable nog altijd niet beschikbaar is - the more you know -, en ook de terreinindeling nog niet openbaar is, voorlopig nog geen voorstellen voor tijden en locaties.

Hopelijk tot in Dessel!
 

Projunk

Playlistbediener
15 nov 2023
29
25
Ja dat dacht ik vorige week ook. Get ready for another disappointment brought to you by graspop ( and your own expectations of course)
Ik ga deze keer voor de cryptische instagram post met "Loading. Er was 7 blokjes (dagen?)ruimte over, dus na een week, de timetable en alle andere info beschikbaar?

Dus ik ga voor vrijdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: King810

Gebruikers die dit onderwerp bekijken