Graspop Metal Meeting 2024

King810

Playlistbediener
17 apr 2024
41
69
Ik zie zelfs niet wat er dubbelzinnig aan zou zijn, dat is toch gewoon de spreekwoordelijke 'eerste steen gelegd' of 'eerste paal slaan', ze zijn daar dus begonnen met de opbouw...
Ik dacht met loading...... dat er nog wat kwam aangezien best veel mensen vol verheuging wachten op een uurschema. Dus ik vatte het wel dubbelzinnig op.
 

The Black

Campingartiest
27 feb 2015
79
63
De afzeggingen gepaard met het zoeken naar nieuwe artiesten en de mogelijke eisen met betrekking tot op welk tijdstip deze artiesten willen/kunnen spelen en vervolgens goedkeuring van de mogelijke verschuivingen van andere bands daardoor heeft waarschijnlijk het gevolg dat we zo lang moeten wachten op de timetable.
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
358
647
De afzeggingen gepaard met het zoeken naar nieuwe artiesten en de mogelijke eisen met betrekking tot op welk tijdstip deze artiesten willen/kunnen spelen en vervolgens goedkeuring van de mogelijke verschuivingen van andere bands daardoor heeft waarschijnlijk het gevolg dat we zo lang moeten wachten op de timetable.
zelf denk ik dat bands van het kaliber eisbrecherr niet heel veel te zeggen hebben als het gaat om Ik wil op dat tijdstip spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
978
1.017
Kan iemand even een overzichtje geven van de huidige afzeggers? En eventuele vervangers dat jullie denken? Heb geen zin om 50 pagina's te doorzoeken.
alvast bedankt.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.781
7.619
Kan iemand even een overzichtje geven van de huidige afzeggers? En eventuele vervangers dat jullie denken? Heb geen zin om 50 pagina's te doorzoeken.
alvast bedankt.

Eisbrecher (vrijdag) en Monuments (zondag).

Voor Eisbrecher misschien gewoon een Duitstalig iets als vervanging, maar volgens mij hebben we geen idee nog wat ze ermee gaan doen.

Wedervraag voor jou: is het weer al voor het Graspop weekend te vinden?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.441
666
zelf denk ik dat bands van het kaliber eisbrecherr niet heel veel te zeggen hebben als het gaat om Ik wil op dat tijdstip spelen.
Wilde zeggen dat zij ook zaten met een tour, waar ze rekening moesten houden met reistijden van de ene naar de andere show.
Maar zocht net hun schema op en GMM was de enige show dat weekend. Dus dan hebben ze inderdaad vrij weinig te zeggen. Enkel een klagend management misschien met dat ze te vroeg in hun visie staan
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.510
785
Oh, de bus van Architects komt aan!
*grabbelt in de hoed*
-Openers Metal Dome-

Kerry King al hier?
*grabbelt in de hoed*
-Afterparty in Classic Rock Cafe-

Judas Priest headliner?
*grabbelt in de hoed*
-Middag in de Moose Cabin-
Well, so be it!


Dit voorbeeld is overdreven. Maar het lijkt mij een best grappig concept voor een festival om geen namen bekend te maken en op de dag zelf als je het terrein op komt om 12:00 een timetable boekje krijgt. Lijkt me hilarisch en een unieke ervaring/concept.

Probleem. Hoe verkoop je tickets.. Maar dat is bijzaak.
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
419
586
Dit voorbeeld is overdreven. Maar het lijkt mij een best grappig concept voor een festival om geen namen bekend te maken en op de dag zelf als je het terrein op komt om 12:00 een timetable boekje krijgt. Lijkt me hilarisch en een unieke ervaring/concept.

Probleem. Hoe verkoop je tickets.. Maar dat is bijzaak.
Off topic, in Antwerpen is er zo'n stadsfestival met optredens, enkel krijg je pas op de moment te horen wie waar begint te spelen, dus je moet een beetje 'geluk' hebben waar je bent 🤣 Gek concept maar werkt dus weldegelijk. Ben wel efkes de naam kwijt.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
978
1.017
Eisbrecher (vrijdag) en Monuments (zondag).

Voor Eisbrecher misschien gewoon een Duitstalig iets als vervanging, maar volgens mij hebben we geen idee nog wat ze ermee gaan doen.

Wedervraag voor jou: is het weer al voor het Graspop weekend te vinden?
Ah vandaar die post van eisbrecher en monuments die ik niet begreep. Allebei bands voor mij waarvan ik zeg: mwah...

3 mei: het graspopweer. hahaha
Dag beste k...*"'é)§èuhum
Volgende week kan je speculeren op accuweather. Het gaat nu tot de zondag voor graspop.
Toevallig wel iets interessants gelezen. We hebben van oktober tot april de natste 7 maanden ooit meegemaakt. En het is nog maar ik dacht 4 keer geweest sinds (1833?) dat we 7 maanden na elkaar uitzonderlijk nat weer hadden. Het record is 8 maanden na elkaar te natte maanden. (1 keer voorgevallen)
Vanaf dinsdag eindelijk een langdurige droge periode... misschien.
Maak er zelf van wat je wil.
 

Valthys

Playlistbediener
19 jan 2024
20
41
Ik zie zelfs niet wat er dubbelzinnig aan zou zijn, dat is toch gewoon de spreekwoordelijke 'eerste steen gelegd' of 'eerste paal slaan', ze zijn daar dus begonnen met de opbouw...
Er zit trouwens duidelijk wel een verhulde boodschap in als je kijkt hoe de foto is genomen. Ze willen hiermee aangeven dat ze voor paal staan (omdat ze timetable nog niet hebben gereleased.)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.149
vandaag was niet de dag 😭
Jup... Ze hebben nog twee weken om het binnen de perken te houden. Als het ook na de 17e mei nog niet bekend is, ga ik toch maar eens kijken of Hellfest een optie is voor volgend jaar. Voor mij is een timetable een essentieel onderdeel van de voorpret en dan is een maand vooraf toch wel de absolute deadline.

Maar zoals ik ook een poos geleden al aangaf: sinds ze het moment hebben gemist waarop ze gelijk zouden zijn als vorig jaar voelt 17 mei als de datum.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.435
2.990
Dus met andere woorden: de timetable is belangrijker als de line up? Sorry, maar die begrijp ik totaal niet. Vanuit de line up bepaal ik sowieso mijn must sees. Door clashes en andere zaken heb je soms mee of tegenvallers. Maar naar een ander festival omdat de timetable laat is? Wat ik hier zo lees is de rest op Hellfest nou niet echt goed geregeld. Maar veel plezier alvast. ( Let op! Het is nog steeds sarcastisch bedoeld🤣)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken